Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Σε δημοπρασία η Ferrari των «θρύλων»

  • newsautoteam

Ο οίκος RM Sotheby’s φέρνει σε δημοπρασία ένα εξαιρετικό κομμάτι αυτοκινητιστικής ιστορίας, πίσω από το τιμόνι του οποίου έχουν περάσει κάποιοι θρύλοι της αυτοκίνησης και της Ferrari.

Η αγωνιστική Ferrari 410 Sport Spider του 1955, με το αμάξωμα από τον Scaglietti είναι ένα από τα πλέον sexy αυτοκίνητα στον κόσμο και τον Αύγουστο δημοπρατείται.

Η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδίασε το νέο της πλαίσιο 519/C για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα. Αποτελείται από ένα σύμπλεγμα σωλήνων υψηλής αντοχής, που κρατάει το σύνολο χαμηλά, σε μικρή απόσταση από το έδαφος. Κάτω από το εμπρός καπό το αγωνιστικό αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με έναν V12 με χωρητικότητα 5,0 λίτρων που έχει τεχνολογικά προηγμένη ανάφλεξη για την εποχή, με δύο μπουζί ανά κύλινδρο. Η απόδοσή του είναι κάπου κοντά στους 400 ίππους και αξίζει να σημειωθεί πως έχουν κατασκευαστεί μόλις δύο.

Οι προδιαγραφές τους ορίζονταν από τις διατάξεις των κανονισμών του αγώνα Carrera Panamericana, ο οποίος όπως το 1955 ακυρώθηκε με αποτέλεσμα τα δύο αυτοκίνητα να πάρουν μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Sportscar της επόμενης χρονιάς. Αυτό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι γνωστό ως 0598 CM και αρχικά οδηγήθηκε από τους Juan Manuel Fangio και Eugenio Castellotti. Μετά από ένα ανεπιτυχές ντεμπούτο στα 1000 km του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1956, το αυτοκίνητο στάλθηκε πίσω στο εργοστάσιο της Ferrari και αγοράστηκε από τον John Edgar.

Το 0598 CM στη συνέχεια είχε πίσω από το τιμόνι του τον Carroll Shelby που τότε ήταν στην ομάδα Edgar και ο συνδυασμός εξασφάλισε αρκετές νίκες σε διάφορες διοργανώσεις. Το αυτοκίνητο αποδείχθηκε τόσο επιτυχημένο που ο Shelby είπε κάποτε σε δημοσιογράφο των Los Angeles Times «Τίποτα δεν μπορεί να αγγίξει αυτή τη Ferrari όταν τρέχει». Η ομάδα Edgar αργότερα άρχισε να φλερτάρει τη Maserati και κατέληξε σε συμφωνία με την ιταλική μάρκα ώστε ο Shelby να αρχίσει να οδηγεί για λογαριασμό της.

Ο John Edgar απέσυρε το αυτοκίνητο από τους αγώνες το 1960 και το πούλησε. Στη συνέχεια, το αυτοκίνητο έμεινε μακριά από οποιαδήποτε αγωνιστική δραστηριότητα και παρέμεινε σε μια ιδιωτική συλλογή για περισσότερες από δύο δεκαετίες. Το 1980 αποκτήθηκε από τον Howard Cohen και υποβλήθηκε σε πλήρη αποκατάσταση, όπως φαίνεται άλλωστε και στις φωτογραφίες. Έκτοτε, η Ferrari με πλαίσιο 0598 CM πέρασε από τα χέρια πολλών ιδιοκτητών και είμαστε ιδιαίτερα περίεργοι να δούμε σε τι ποσό θα φτάσει τον Αύγουστο που θα δημοπρατηθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ferrari & Lamborghini: Γιατί θα δυσκολευτούν με τα EV;
Γιατί η Alfa Romeo ξύπνησε το Μιλάνο με μια… Formula 1;
Θα αγοράζατε ποτέ… λευκή Ferrari Enzo;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto