Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Σας θυμίζει κάτι το Aito M5 με τεχνολογία της Huawei;

Ελλάδα 8:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Σας θυμίζει κάτι το Aito M5 με τεχνολογία της Huawei;

Mobility

Σας θυμίζει κάτι το Aito M5 με τεχνολογία της Huawei;

Mobility

Νέο μοντέλο για την αγορά της Κίνας από την Aito που συνεργάζεται με τη Huawei σε τεχνολογικά θέματα και προσφέρει λύσεις πολύ προηγμένες.

Advertisement
Advertisement

Με την αισθητική του μπορεί να σας μπερδεύει αλλά το Aito M5 είναι ένα νέο μοντέλο κατάφορτο σε τεχνολογία και λύσεις για την επόμενη μέρα της κινητικότητας.

Η Aito, το όνομα της οποίας έχει προκύψει από παράφραση του «Auto»- με το «i» να παραπέμπει στο Intelligence που σημαίνει ευφυΐα, είναι μια κινεζική μάρκα που υποστηρίζεται από την αυτοκινητοβιομηχανία Seres και τον τεχνολογικό γίγαντα Huawei. Τον περασμένο Δεκέμβριο αποκάλυψε το SUV M5 στην Κίνα και τώρα ήρθε η ώρα για την κυκλοφορία του στην αγορά.

Advertisement
Advertisement

Το μεσαίου μεγέθους SUV είναι εξοπλισμένο με plug-in υβριδικό σύστημα και διαθέτει τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένου του infotainment της Huawei. Σχεδιαστικά το Aito M5 μοιάζει αρκετά με το ηλεκτρικό Seres SF5 που κυκλοφόρησε το 2019, με πανομοιότυπους προβολείς LED, καπό και κατανομή των όγκων του αμαξώματος.

Βλέποντας το νέο μοντέλο από συγκεκριμένες πλευρές, θυμίζει πάρα πολύ (σε βαθμό παρεξηγήσεως) Porsche Macan. Το Aito M5 έχει μήκος 4.770 χιλιοστά, πλάτος 1.930 χιλ. και ύψος 1.625 χιλ. Στο εσωτερικό, το κύριο σημείο ενδιαφέροντος είναι η κεντρική οθόνη αφής 15.6 που ενσωματώνει το Huawei Harmony OS infotainment.

Advertisement

Η λίστα εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων σε οθόνη 10,4 ιντσών, μια πανοραμική ηλιοροφή, ατμοσφαιρικό φωτισμό 128 (!) χρωμάτων, επένδυση από δέρμα Nappa, σύστημα αρωμάτων 3 δοχείων, ηχοσύστημα 19 ηχείων με 1.000 Watt συνολικής απόδοσης προέλευσης Huawei, προσκέφαλο με ηχεία για τον οδηγό και Επίπεδο 2+ αυτόνομης οδήγησης.

Advertisement

Είναι ενδιαφέρον ότι η Huawei δεν πρόσθεσε το τελευταίο της Eπίπεδο 3 αυτονομίας στο Aito M5, σε αντίθεση με το Jetour X-1 PHEV. Το Aito M5 βασίζεται στο αλουμινένιο πλαίσιο της Seres και διατίθεται σε τρεις διαφορετικές αποδόσεις ισχύος με 276, 434 ή 503 ίππους. Το βασικό μοντέλο έχει ένα ηλεκτροκινητήρα και η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ τα άλλα δύο είναι τετρακίνητα με έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα.

Advertisement

Η δυνατότερη εκδοχή του μοντέλου, κάνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειωθεί πως όλες οι εκδόσεις διαθέτουν έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 125 ίππων ο οποίος λειτουργεί μόνο range extender για τη φόρτιση τη μπαταρίας των 40 kWh που επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία 150 χιλιομέτρων.

Η χρήση του range extender εξαλείφει το άγχος της αυτονομίας των τυπικών ηλεκτρικών, καθώς σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η εταιρεία, με γεμάτο ντεπόζιτο καυσίμου και τη μπαταρία πλήρως φορτισμένη, το μοντέλο παρουσιάζει συνδυασμένη αυτονομία 1.100 χιλιομέτρων. Τιμολογιακά, το Aito M5 στην Κίνα ξεκινά από τα 36.300 ευρώ, με την κορυφαία έκδοσή του να είναι στα 46.500 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τι γίνεται με το αυτοκίνητο της Huawei;
Η Sony θέλει να μετατρέψει τα αυτοκίνητα σε παιχνιδομηχανές
«Διαφορά» πίσω πόρτας επιδιώκει η Rivian στο R1T