Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Σαντορίνη: Χρέωσαν τους τουρίστες πέντε φορές πάνω το κόστος

Ελλάδα 10:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Σαντορίνη: Χρέωσαν τους τουρίστες πέντε φορές πάνω το κόστος

ΝΕΑ

Σαντορίνη: Χρέωσαν τους τουρίστες πέντε φορές πάνω το κόστος

ΝΕΑ

Το Newsauto.gr αποκαλύπτει τι έχει συμβεί με το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο και πόσο κοστίζει η επισκευή συμπλέκτη και του κάρτερ.

Advertisement
Advertisement

 

Μια απίστευτη ιστορία που δυσφημεί την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό εξελίχθηκε στη Σαντορίνη με πρωταγωνιστές δύο Γάλλους τουρίστες και μια εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων.

Advertisement
Advertisement

Η υπόθεση αποκαλύφθηκε από το Πρώτο Θέμα και τον συνάδελφο Φρίξο Δρακοντίδη. Σύμφωνα με την μήνυση που έχει κατατεθεί, η εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων απαίτησε από τους τουρίστες πάνω από 5.500 ευρώ για την επισκευή του οχήματος που είχαν στην κατοχή τους!

Να τονίσουμε πως το αυτοκίνητο που είχαν ενοικιάσει οι Γάλλοι τουρίστες αφορούσε ένα Nissan Micra με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2019, το οποίο κινείται από ένα βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου και απόδοσης 75 ίππων. Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί best-seller στις εταιρείες ενοικιάσεων εξαιτίας της αξιοπιστίας του και της υψηλής μεταπωλητικής αξίας που διαθέτει ως μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr, το συγκεκριμένο Nissan Micra ουδέποτε επισκευάστηκε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Nissan, οπότε και το κόστος επισκευής των ζημιών που επικαλείται η εταιρεία ενοικιάσεων είναι σχεδόν απίθανο να προσεγγίζει τα ποσά που απαιτήθηκαν από τους τουρίστες.

Advertisement

Μάλιστα όπως αποκαλύπτει το Newsauto.gr, η αλλαγή του συμπλέκτη (ανταλλακτικά συμπεριλαμβανομένης της εργασίας) αλλά και του κάρτερ κυμαίνεται από 660 ευρώ έως 1.500 ευρώ ανάλογα με τις επιπλέον ζημιές που μπορεί να έχει υποστεί το αυτοκίνητο!

Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς το αντίστοιχο κόστος επισκευής ενός Nissan Micra (σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο), κυμαίνεται από 467 ευρώ έως και 1.000 ευρώ ανάλογα πάλι με τις επιπλέον ζημιές που μπορεί να ανακαλύψουν οι τεχνικοί λύνοντας τα μηχανικά μέρη.

Advertisement

Οι κριτικές στο Google…

Ιδιαίτερα άσχημες είναι οι κριτικές των πελατών της εταιρείας ενοικιάσεων αυτοκινήτων που εμπλέκεται στην υπόθεση με τους Γάλλους τουρίστες και τις υπέρογκες χρεώσεις επισκευής του ενοικιαζόμενου οχήματος.

Advertisement

Ειδικότερα πελάτης-τουρίστας της εταιρείας αναγράφει χαρακτηριστικά ότι: «Άξεστοι και ιδιαίτερα προσβλητικοί. Μόνο ο οδηγός ήταν ευγενικός. Οι τιμές τους είναι υπερβολικά φουσκωμένες ενώ μετά από πολύ άρνηση και προκειμένου να μην πάμε αλλού τις κατέβασαν σε λογικά επίπεδα. Απαράδεκτες υπηρεσίες καλύτερα να περιμένετε και μια ώρα το ΚΤΕΛ πάρα να κάτσετε να ακούσετε τα ειρωνικά σχόλια

Άλλος πελάτης-τουρίστας δηλώνει ότι απειλήθηκε επισημαίνοντας ότι: «Παρακαλώ αποφύγετε αυτό το μέρος, απειλήθηκα σωματικά εδώ. Οι θετικές κριτικές φαίνεται ότι είναι όλες ψεύτικες, από υπαλλήλους που εργάζονταν εκεί (είδε έναν από αυτούς να γράφει μια στον υπολογιστή του). Αυτοί οι τύποι μας απάτησαν και ισχυρίστηκαν ότι υπήρχε ζημιά όπου δεν υπήρχε (είχα ακόμη και ένα βίντεο) και με απείλησαν σωματικά (ναι κυριολεκτικά όπως σε ταινία) εκτός και αν τους κατέθετα μερικές εκατοντάδες ευρώ. Όπως κυριολεκτικά μερικοί τύποι μόλις με κύκλωσαν και συνέχισαν να ανεβάζουν το τίμημα για την επισκευή της γρατσουνιάς. Αν είστε τουρίστας παρακαλώ αποφύγετε.»

Ένας άλλος πελάτης-τουρίστας επισημαίνει ότι ο στόλος των διαθέσιμων αυτοκινήτων είναι άθλιος τονίζοντας ότι: «Συνιστούμε να μην χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες αυτής της εταιρείας. Είναι απάτη. Τα αυτοκίνητα είναι σε πολύ κακή κατάσταση. Οι τιμές τους είναι υψηλές με καταχρηστικές συνθήκες. Όταν μας έδωσαν το αυτοκίνητο ήταν σε άθλια κατάσταση. Ζητήσαμε τα χρήματά μας πίσω, μη θέλοντας το αυτοκίνητο σε αυτές τις συνθήκες, και ήταν αδύνατο…»

Επινόηση ζημιών αναφέρει άλλος τουρίστας: «Συμμορία ληστών. Επινόησαν βλάβες στο αυτοκίνητο και μας ανάγκασαν να πληρώσουμε ένα παράλογο ποσό. Κλέφτες του χειρότερου είδους. Μιλάμε για συμμορία που απειλεί σωματικά τους πελάτες. Αποφύγετε αυτό το μέρος. Καλύτερα να περπατήσετε

Φρικτή εμπειρία, χαρακτηρίζει την  ενοικίαση αυτοκινήτου από την εταιρεία στη Σαντορίνη  μια άλλη τουρίστρια: «Μια φρικτή εμπειρία, συμμορία κακοποιών, πρακτική εκβιασμού, επιδιόρθωση προβλημάτων αυτοκινήτου που επινοούν. Μην ενοικιάζετε αυτοκίνητα από αυτούς, είναι απατεώνες και τραμπούκοι!»

Για Μαφία κάνει λόγο άλλος τουρίστας επισημαίνοντας ότι: «Η Μαφία η ίδια! Προσέξτε την απάτη, μας νοίκιασαν ένα αυτοκίνητο για 80 ευρώ την ημέρα αλλά τα φρένα δεν λειτουργούσαν σωστά και μας είπαν ότι είναι επειδή είναι καινούρια. Ωστόσο τα φρένα σταμάτησαν να λειτουργούν την επόμενη ημέρα. Παρά την πλήρη ασφάλιση, τους καλέσαμε να αλλάξουν το αυτοκίνητο, προς έκπληξή μας, ήρθαν 6 να μας πουν ότι αν δεν πληρώσουμε, θα είναι κακό για εμάς. Μας περικύκλωσαν όπως οι λύκοι το θήραμά τους!»

Το ιστορικό

Σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες τουρίστες, το Nissan Micra το παρέλαβαν  το μεσημέρι της 14ης Ιουνίου για το οποίο και κατέβαλλαν 160 ευρώ σε μετρητά στο πρακτορείο.

Στη συνέχεια, κατευθύνθηκαν προς το ξενοδοχείο που απέχει 10 χλμ από το πρακτορείο, το σημείο παραλαβής δηλαδή του αυτοκινήτου. Τρεις ώρες αφότου οι Γάλλοι παρέλαβαν το όχημα, αυτό σταμάτησε να κινείται, γεγονός που διαπίστωσαν οι τουρίστες έξω από σούπερ μάρκετ.

Τότε, ανήσυχοι, οι Γάλλοι έσπευσαν να καλέσουν τους αρμοδίους για να αναφέρουν το συμβάν και έλαβαν την απάντηση για το πρόβλημα στον συμπλέκτη.

«Ήρθαν στο σημείο όπου βρισκόμασταν πέντε άτομα (μαζί με το αφεντικό), όπου μας υποχρέωσαν να τους ακολουθήσουμε στο κατάστημα από το οποίο παραλάβαμε το αυτοκίνητο, λέγοντάς μας ότι πρέπει να πληρώσουμε το ποσό των 5.000€ για τη ζημιά! Εμείς σαστίσαμε τότε και το αφεντικό μας απείλησε ότι αν δεν πληρώσουμε δεν θα φύγουμε από το νησί, ότι ξέρουν το ξενοδοχείο στο οποίο διαμέναμε και ότι αν δεν τους καταβάλλουμε τα χρήματα θα ”πάθουμε μεγάλο κακό”», ισχυρίζονται οι Γάλλοι μέσα από τη μήνυσή τους στην οποία καταγγέλλουν τις  απειλές που δέχτηκαν.

Περιγράφοντας τα αισθήματα που επικράτησαν κατά τη στιχομυθία με τους υπεύθυνους, στην οποία ανακοινώθηκε το απροσδόκητα υψηλό ποσό, αναφέρουν τα εξής: «Εμείς τρομάξαμε και φοβηθήκαμε πάρα πολύ, καθώς είχαμε γύρω μας πέντε άτομα τα οποία μας είχαν περικυκλώσει και μας έλεγαν ότι έπρεπε να πληρώσουμε διότι δεν είχαμε άλλη επιλογή! Τότε τους δώσαμε δύο πιστωτικές κάρτες, μία του καθενός από εμάς και το αφεντικό έκανε διάφορες χρεώσεις μέχρι να συμπληρωθεί το ποσό και τελικά η πρώτη από εμάς χρεώθηκε το ποσό των 2.000€ και ο δεύτερος από εμάς το ποσό των 3.400€. Κατόπιν μας αντάλλαξαν το αυτοκίνητο με ένα άλλο μάρκας Kia, χρώματος άσπρου του οποίου η ημερομηνία επιστροφής ήτανε στις 16/6/2022»…

Οι Γάλλοι υποστηρίζουν, στο ίδιο κείμενο καταγγελίας, ότι αρχικά φοβήθηκαν να αναφέρουν το συμβάν στην τοπική αστυνομία. Αποφάσισαν να κινηθούν νομικά, όταν επικοινώνησαν με τους γονείς τους και εκείνοι με τη σειρά τους μίλησαν με δικηγόρο και έδωσαν στους νεαρούς τη συμβουλή να καταγγείλουν το περιστατικό σε αστυνομικό τμήμα της Αθήνας. Η μήνυση κατατέθηκε τελικά το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Α.Τ Ακροπόλεως.

Μάλιστα την κατέθεσε η κα. Μαριζάνα Κίκιρη, η δικηγόρος που εκπροσωπεί και τις δυο Αμερικανίδες τουρίστριες στην υπόθεση με τα καβουροπόδαρα. Το protothema.gr επικοινώνησε μαζί της και η ίδια δήλωσε: «Οι εντολείς μου υπέστησαν μεγάλο σοκ, έντονο τρόμο, από την απειλητική συμπεριφορά των μηνυομένων. Για τους λόγους αυτούς υπέβαλαν μήνυση για τα αδικήματα της εκβίασης, της απειλής και της απάτης. Η υπόθεση έχει πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης και θα αποδοθούν ευθύνες. Δυστυχώς πρόκειται για ένα ακόμη περιστατικό που αμαυρώνει τη φήμη της χώρας μας και δεν πρέπει να μείνει ατιμώρητο».

Το Protothema.gr δημοσίευσε αποκλειστικά τα αποδεικτικά των πληρωμών στα οποία αναγκάστηκαν να προχωρήσουν οι δυο Γάλλοι τουρίστες στη Σαντορίνη, για μια υποτιθέμενη ζημιά στον συμπλέκτη του αυτοκινήτου που είχαν νοικιάσει.

Πρόκειται για τρεις ξεχωριστές χρεώσεις σε δυο πιστωτικές κάρτες. Η πρώτη χρέωση είναι αξίας 2.000 ευρώ, η δεύτερη 600 ευρώ και η τρίτη αξίας 2.800 ευρώ.

Διαψεύδουν τις κατηγορίες για υπερχρέωση λόγω συμπλέκτη, οι υπεύθυνοι του γραφείου ενοικιαζόμενων ΙΧ στη Σαντορίνη ύστερα από τη μήνυση των Γάλλων τουριστών στην οποία κατήγγειλαν πως κλήθηκαν να πληρώσουν 5.000 ευρώ για μια ζημιά. Ο ιδιοκτήτης του γραφείου ισχυρίζεται ότι η ζημιά στο IX δεν αφορούσε τον συμπλέκτη αλλά τα κάρτερ λαδιού σε Nissan Micra του 2019 και πως το ζευγάρι των Γάλλων τουριστών «τα φούσκωσε» διότι δεν ήθελαν να πληρώσουν.

Το γραφείο ενοικιάσεων αυτοκινήτων από την μεριά του υποστηρίζει ότι οι Γάλλοι τουρίστες, πιθανόν, έβαλαν το αυτοκίνητο σε κάποιο πάρκινγκ με αποτέλεσμα «να βρει από κάτω» και να αρχίσει να χάνει λάδια. «Μπήκαν μέσα σε πάρκινγκ και εκεί πρέπει να έσπασαν τα κάρτερ λαδιού», τόνισαν χαρακτηριστικά μιλώντας στο Protothema.gr.

Άνθρωπος από το γραφείο ενοικιάσεων ισχυρίζεται ότι δεν κινήθηκαν προς το μέρος των τουριστών πέντε άτομα, για να τους αναγκάσουν να πληρώσουν, όπως υποστηρίζουν οι Γάλλοι στη μήνυσή τους.

«Πώς γίνεται να μας πλήρωσαν κανονικά για τη ζημιά που τους είπαμε και εκείνοι να μην πήγαν στο τοπικό αστυνομικό τμήμα για να καταγγείλουν ότι τους κλέψαμε αλλά να το κάνουν κατά την επιστροφή τους στην Αθήνα;» διερωτάται την ίδια στιγμή ο υπεύθυνος του γραφείου ενοικιαζόμενων ΙΧ.

Στο ερώτημα αν έκοψε απόδειξή ή τιμολόγιο στους δυο Γάλλους τουρίστες για τις τρεις χρεώσεις που εμφανίζονται στις πιστωτικές τους κάρτες, ύψους 5.400 ευρώ, ο ιδιοκτήτης του γραφείου λέει στο protothema.gr πως αυτό δεν είναι απαραίτητο και ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν αμέσως από τον λογαριασμό της εταιρείας του στο συνεργείο για να αποκατασταθεί η ζημιά στο ενοικιαζόμενο όχημα. Επιπλέον, υποστηρίζει ότι έχουν κοπεί τα σχετικά τιμολόγια, όμως δεν θέλει να τα δημοσιεύσει προτού γίνει το δικαστήριο.

Οι δηλώσεις των δύο πλευρών στο Protothema.gr

«Φοβηθήκbαμε πολύ, είχαμε άγχος. Aναγκαστήκαμε να προχωρήσουμε στις πληρωμές υπό απειλή» δηλώνουν οι Γάλλοι, Αναϊς Ντεσφόντ και Μπερνάρντ Μοζέρ, σε συνέντευξή τους στο protothema.gr, λέγοντας ότι ξεγελάστηκαν με τα 5.400 ευρώ, τη χρέωση δηλαδή στις πιστωτικές τους κάρτες, καθώς διατείνονται ότι κατέβαλαν το ποσό γιατί τους είπαν ότι επρόκειτο για εγγύηση.

Οι τουρίστες εξηγούν ότι δεν προχώρησαν αμέσως σε μήνυση αλλά περίμεναν να φτάσουν στην Αθήνα λόγω αισθημάτων φόβου που τους κυρίευσαν. Αναφερόμενοι στο πρόβλημα που οδήγησε στην ακινητοποίηση του οχήματος μάρκας Nissan που νοίκιασαν, υποστηρίζουν ότι ο συμπλέκτης ήταν ελαττωματικός καθώς παρουσίασε βλάβη στα 10 μόλις χιλιόμετρα.

Στην αντίπερα όχθη, οι υπεύθυνοι του γραφείου ενοικιάσεων αυτοκινήτων στην απάντησή τους, διαψεύδουν κάθε ισχυρισμό, απορρίπτοντας τα περί βλάβης στον συμπλέκτη. Ειδικότερα, ισχυρίζονται ότι οι τουρίστες έβαλαν το αυτοκίνητο σε πάρκινγκ με αποτέλεσμα να χτυπήσει στο κάτω μέρος και να αρχίσει να «χάνει λάδια».

Οι τελευταίες εξελίξεις θέλουν, πάντως, την καταγγελία των Γάλλων να φτάνει στην Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κυκλάδων, η οποία -με τη σειρά της- ζήτησε από την επιχείρηση ενοικιαζόμενων οχημάτων γραπτές εξηγήσεις, ενώ το κατάστημα ενοικίασης αυτοκινήτων επισκέφθηκε ήδη και το ΣΔΟΕ…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Απίστευτο: Ζήτησαν 5.000 ευρώ από Γάλλους για βλάβη σε ενοικιαζόμενο!
Μύκονος: Χαμός… εκατομμυρίων
«Καίνε» οι τιμές ενοικίασης ΙΧ για Ιούλιο και Αύγουστο!