Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ρεύμα στο σπίτι από τα αυτοκίνητα

Ελλάδα 11:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ρεύμα στο σπίτι από τα αυτοκίνητα

ΝΕΑ

Ρεύμα στο σπίτι από τα αυτοκίνητα

ΝΕΑ

Το σχέδιο της VW περιλαμβάνει την πώληση εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσα στα επόμενα 10 χρόνια και αυτό φαίνεται πως θα εμφανίσει μερικές πολύ ενδιαφέρουσες νέες προοπτικές.

Advertisement
Advertisement

Ένα μέρος της στρατηγικής για το μέλλον από την Volkswagen, έχει να κάνει με την εκμετάλλευση της ενέργειας που θα είναι αποθηκευμένη στα εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα που σκοπεύει να έχει διαθέσει η Γερμανική εταιρεία στα επόμενα δέκα χρόνια. Τι σημαίνει αυτό; Ο Michael Jost της VW, λέει πως «έως το 2025 θα έχουμε ενέργεια 350 gWh μέσα στο στόλο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που σχεδιάζουμε να πουλήσουμε» ενώ μέχρι το 2030, η ποσότητα αυτή της ενέργειας θα είναι 1 TWh.

Advertisement
Advertisement

Ο τεράστιος αυτός όγκος ενέργειας είναι όπως συνεχίζει ο Jost «περισσότερη από όση παράγουν όλα τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας σε όλο τον κόσμο». Αυτός ο συσχετισμός, ανοίγει μια τελείως νέα προοπτική για την εταιρεία και το μέλλον της στον κόσμο μια και θα μπορούσαν να plug in υβριδικά, να έχουν αντιστροφή στη ροή της ενέργειας και να επιστρέφουν υπό προϋποθέσεις, κάποιο ποσοστό από την αποθηκευμένη τους, στο δίκτυο του αστικού ιστού σε ώρες και περιόδους ιδιαίτερα υψηλής ζήτησης.

Με άλλα λόγια, η Volkswagen βλέπει με καλό μάτι από επιχειρηματική σκοπιά την εκμετάλλευση της ενέργειας των αυτοκινήτων της, πάνω σε ένα απλό στη σύλληψή του μοντέλο εκμετάλλευσης της ενέργειας. Προκύπτει ένα παράθυρο κέρδους, από τη διαδικασία της φόρτισης των αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια της νύχτας, όταν «πέφτουν» οι απαιτήσεις για ενέργεια από το δίκτυο προς τους καταναλωτές και τα τιμολόγια χρέωσης είναι χαμηλότερα. Η «επιστροφή» της ενέργειας από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο δίκτυο, σε ώρες που οι απαιτήσεις θα είναι πολύ υψηλότερες και κατά τη διάρκεια της ημέρας (όταν και τα τιμολόγια των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας περιλαμβάνουν υψηλότερες χρεώσεις) μπορεί να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για κάποιο κέρδος- το παράθυρο που λέγαμε νωρίτερα. Άλλωστε, η Volkswagen δεν είναι η πρώτη εταιρεία που κάνει τις έρευνές της πάνω στην αντίστροφη πορεία της ενέργειας «από το αυτοκίνητο στο δίκτυο» μια και έχουν προηγηθεί αυτές της Honda και της Nissan.

Advertisement