Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Renault Megane R.S. Ultime, το τελευταίο μιας εποχής

Ελλάδα 5:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault Megane R.S. Ultime, το τελευταίο μιας εποχής

ΝΕΑ

Renault Megane R.S. Ultime, το τελευταίο μιας εποχής

ΝΕΑ

Στην προσεχή Έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιου (13-15 Ιανουαρίου), η Renault θα παρουσιάσει το Megane R.S. Ultime, μια ειδική, συλλεκτική έκδοση του hot hatch της για να τιμήσει την ιστορία του όπως και αυτή του τμήματος Renault Sport.

Advertisement
Advertisement

Το Renault Megane R.S. Ultime βασίζεται στο Megane R.S. Trophy και είναι ακόμα σπορ σε χαρακτήρα, συγκριτικά. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται κυρίως σε συλλέκτες, καθώς με αυτό ολοκληρώνεται η ιστορία τού Megane R.S., όπως το γνωρίσαμε.

Όπως έγινε γνωστό, η συγκεκριμένη έκδοση θα κατασκευαστεί αποκλειστικά σε 1.976 αριθμημένες μονάδες για να τιμήσουν το τμήμα Renault Sport το οποίο συστήθηκε το 1976. Όλα τα αυτοκίνητα θα φέρουν και την υπογραφή τού Laurent Hurgon, του Γάλλου οδηγού αγώνων ο οποίος εργάζεται ως οδηγός εξέλιξης σε αυτό και έχει σημειώσει τα ρεκόρ χρόνου στην κατηγορία τού Megane R.S., στο Nürburgring Nordschleife, στο Spa-Francorchamps και στη Suzuka.

Advertisement
Advertisement

Το αμάξωμα του Megane R.S. Ultime ξεχωρίζει από τα χρώματα που έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για την έκδοση, από τους ογκωδέστερους προφυλακτήρες, από το σχήμα των διπλών διαμαντιών στο πίσω μέρος του και από τα γραφικά που υπάρχουν σε αυτό. Συγκεκριμένα, ο εμπρός προφυλακτήρας είναι κατά 6,0 εκατοστά ευρύτερος και ο πίσω κατά 4,5 εκατοστά από αυτούς του Megane R.S.

Άλλα στοιχεία διαφοροποίησης του Megane R.S. Ultime είναι η διαμόρφωση των φώτων εμπρός και πίσω, η κεντρικά τοποθετημένη, τετράεδρη απόληξη της εξάτμισης και ο αδρότερος αεροδυναμικός διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, το πίσω σπόιλερ και η κεραία στην οροφή. Επιπλέον, στο αμάξωμα υπάρχουν περισσότερα μαύρα στοιχεία που συμβάλλουν στην σπορ εμφάνισή του.

Advertisement

Στο εσωτερικό του, το Megane R.S. Ultime θα ξεχωρίζει από τα από τα μπάκετ καθίσματα της Recaro τα οποία έχουν επένδυση σε μαύρο τιτανίου, από τα γραφικά στα μαρσπιέ και από την μεταλλική πλακέτα στην οποία αναγράφεται ο αύξων αριθμός του κάθε αυτοκινήτου. Ο εξοπλισμός του θα είναι αυτός που υπάρχει στα Megane R.S. και Megane R.S. Trophy, ενώ επιπλέον θα υπάρχει σύστημα Head-up Display, ηλιοροφή και ένα προστατευτικό κάλυμμα του αυτοκινήτου το οποίο θα μπορεί να το σχεδιάσει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του για να έχει μια ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση εξατομίκευσης.

Advertisement

Αναφορικά με τον κινητήρα, το Megane R.S. Ultime θα έχει αυτόν του Megane R.S. Θυμίζουμε ότι είναι ο 1.8 TCe ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 300 ίππους/6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 420 Nm/2.400 σ.α.λ. Η Renault, ανακοινώνει ότι θα επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Τέλος, θα έχει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen, το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης «4CONTROL», ημισλίκ ελαστικά Bridgestone Potenza S007, σύστημα πέδησης της Brembo και τροχούς ελαφρού κράματος 19 ιντσών της Fuji.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στο Τόκιο το κύκνειο άσμα του Renault Megane RS
Vive la France: Τα 11 καλύτερα γαλλικά μοντέλα
To Renault Group περνά στην εποχή του Metaverse