Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Renault Megane E-TECH Electric: Με 470 χλμ. αυτονομία

Ελλάδα 7:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault Megane E-TECH Electric: Με 470 χλμ. αυτονομία

ΝΕΑ

Renault Megane E-TECH Electric: Με 470 χλμ. αυτονομία

ΝΕΑ

Το Renault Megane E-TECH Electric είναι το πιο πρόσφατο δημιούργημα της γαλλικής φίρμας και αποτελεί ένα όχημα υψηλής τεχνολογίας, αφήνοντας για ακόμα μια φορά τους πάντες με το στόμα… ανοιχτό.

Advertisement
Advertisement

Στη Renault, το όνομα Megane είναι ο ορισμός του συμπαγούς χάτσμπακ, είναι ένα μοντέλο που αποτελεί μέρος της γκάμας εδώ και 26 χρόνια, με τέσσερις διαφορετικές γενιές. Το νέο Megane E-TECH Electric αποτίνει φόρο τιμής σε αυτή την κληρονομιά, μέσω του σχεδιασμού και της ευελιξίας του. Διατηρεί το DNA και την αύρα νεωτερισμού που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα κάθε νέας γενιάς Megane, αποτελώντας ένα σύμβολο της κατηγορίας του: ευχάριστο στην οδήγηση, άνετο, ήρεμο, ευρύχωρο και με μεγάλο χώρο αποσκευών. Η νέα γενιά του έχει συναρπαστικό σχεδιασμό, κορυφαία αναλογία εξωτερικού μεγέθους/χώρων στο εσωτερικό και όλα τα γνωστά οφέλη ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Ακριβώς όπως η μάρκα, έτσι και το design της Renault αλλάζει και γίνεται πιο «τεχνολογικό», ενσωματώνοντας hi-tech στοιχεία υψηλής τεχνολογίας, όπως τα πίσω φώτα LED, η οθόνη OpenR, καθώς και άλλα που βασίζονται στον κόσμο της υψηλής τεχνολογίας και του σύγχρονου design (αεραγωγοί, χάραξη με λέιζερ στο προστατευτικό κάτω μέρος των θυρών).

Advertisement
Advertisement

Με το μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,70μ. για συνολικό μήκος 4,21μ.) και τους κοντύτερους προβόλους που προσφέρει η νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMF-EV, το νέο Megane E-TECH Electric επιτυγχάνει πρωτοφανείς αναλογίες, που έδωσαν στους σχεδιαστές την ευκαιρία να σχεδιάσουν ένα πολύ πρωτοποριακό και ταυτόχρονα εντυπωσιακό αμάξωμα. Η μπαταρία είναι πιο λεπτή από ποτέ (μόνο 110χλστ.), γεγονός που σημαίνει ότι δόθηκε η δυνατότητα στους σχεδιαστές να βελτιώσουν τις εξωτερικές αναλογίες, αυξάνοντας παράλληλα το λόγο των εσωτερικών χώρων σε σχέση με τις εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου και να χαμηλώσουν το κέντρο βάρους, ώστε να επιτύχουν μια πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

Τα Full LED φωτιστικά σώματα στο μπροστινό και πίσω μέρος του νέου Megane E-TECH Electric έχουν μορφοποιηθεί με λέιζερ, γεγονός που αντανακλά τον καινοτόμο σχεδιασμό του. Το αυτοκίνητο διαθέτει μια εντελώς νέα φωτιστική υπογραφή με «ηλεκτρικά» σχέδια που περνούν στο κεντρικό λογότυπο. Μπροστά, τα φώτα ημέρας φαίνονται να εκτείνονται πέρα από τους προβολείς και να κατεβαίνουν μέχρι τους πλευρικούς αεραγωγούς στη μάσκα. Στο πίσω μέρος, οι πολυάριθμες οπτικές μικρο-ίνες, μορφοποιημένες με λέιζερ και τοποθετημένες σε διασταυρούμενες γραμμές, δημιουργούν ένα εντυπωσιακό φωτεινό αποτέλεσμα που μοιάζει με 3D: οι επικαλυπτόμενες γραμμές φαίνεται να πάλλονται σα ζωντανές. Εκτός από τα πολύ κομψά φλας, τα φώτα των φρένων εμφανίζονται σε δύο παράλληλες γραμμές, που αναπαριστούν το σύμβολο «pause».

Advertisement

Ο κινητήρας του νέου Megane E-TECH Electric είναι εντελώς καινούργιος. Χάρη στον βελτιστοποιημένο σχεδιασμό του, ο κινητήρας αυτός έχει συμπαγείς διαστάσεις και ζυγίζει μόλις 145 κιλά (μαζί με το συμπλέκτη), όντας, παρά την σημαντική αύξηση της ισχύος και της ροπής του, κατά 10% ελαφρύτερος από τον κινητήρα που σήμερα χρησιμοποιείται στο ZOE. Ο νέος κινητήρας του Megane θα διατίθεται με δύο αποδόσεις ισχύος:
• 96 kW (130 hp) και 250Nm ροπής
• 160 kW (218 hp) και 300Nm ροπής

Advertisement

Το νέο Megane E-TECH Electric χρειάζεται μόλις 7,4 δλ. για το τυπικό 0-100.

Το νέο Megane E-TECH Electric εφοδιάζεται με μία νέα μπαταρία βάρους 395 κιλών που είναι σχεδιασμένη για να ταιριάζει ιδανικά στην πλατφόρμα CMF-EV. Χάρη στα 110mm (σε συνολικό μήκος 1.960mm και πλάτος 1.450mm) – 40% μικρότερη από την μπαταρία του ZOE – είναι η λεπτότερη μπαταρία της αγοράς. Συμβάλλει καθοριστικά στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου, εξασφαλίζοντας έτσι καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά και μεγαλύτερη οικονομία.

Το νέο Megane E-TECH Electric προσφέρεται με δύο επιλογές χωρητικότητας μπαταριών:
• 40 kWh με αυτονομία 300 km (κύκλος WLTP)
• 60 kWh με αυτονομία μέχρι 470 km (κύκλος WLTP, ανάλογα την έκδοση)

Advertisement

Εκτός από τις δύο διαφορετικές επιλογές ισχύος κινητήρα και μπαταρίας, η ευελιξία του νέου Megane E-TECH Electric ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τις πολλαπλές λύσεις φόρτισης, συμπεριλαμβανομένης και αυτής των 130kw που διατίθεται στους αυτοκινητόδρομους, αλλά και εκείνης των 22kw που είναι ευρέως διαθέσιμη στην πόλη.
Οι χρόνοι φόρτισης είναι από τους μικρότερους στην αγορά :
• Μέχρι 400 χλμ. αυτονομίας σε μικτές συνθήκες μετά από ολονύχτια φόρτιση (8 ώρες) μέσω wallbox 7.4kW
• Μέχρι 160 χλμ. αυτονομίας σε πόλη με φόρτιση 1 ώρας μέσω δημόσιου σταθμού φόρτισης 22kW
• Μέχρι 200 χλμ. αυτονομίας σε αυτοκινητόδρομο μετά από φόρτιση 30 λεπτών μέσω ταχυφορτιστή 130kW
• Μέχρι 300 χλμ. αυτονομίας μετά από φόρτιση 30 λεπτών μέσω ταχυφορτιστή 130 kW

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Renault Clio E-TECH: Με υβριδική τεχνολογία από την F1
Το νέο Renault Megane E-Tech πάει… ηλεκτρικά! (video)
Επίσημο: Πρώτη γεύση από το νέο Renault Megane E-TECH