Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Renault Espace F1: Μια μοντέρνα εκδοχή του πολυμορφικού των 800 ps

Ελλάδα 23:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault Espace F1: Μια μοντέρνα εκδοχή του πολυμορφικού των 800 ps

ΝΕΑ

Renault Espace F1: Μια μοντέρνα εκδοχή του πολυμορφικού των 800 ps

ΝΕΑ

Ένας ταλαντούχος καλλιτέχνης επιστράτευσε όλη του τη φαντασία, παρουσιάζοντας τη δική του πρόταση για τη μελλοντική εκδοχή του σπάνιου πολυμορφικού της Renault.

Advertisement
Advertisement

Με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο είχε γιορτάσει η Renault το 1995 τη συμπλήρωση 10 χρόνων παρουσίας του πολυμορφικού Espace στην αγορά.

Αποκορύφωμα των εορτασμών ήταν η παρουσίαση μιας one-off πρωτότυπης πισωκίνητης έκδοσης, υπό την κωδική ονομασία Espace F1, κύριο γνώρισμα της οποίας ήταν τοποθέτηση του ατμοσφαιρικού V10 κινητήρα των 3,5 λίτρων ανάμεσα στα πίσω καθίσματα.`

Σημειώνεται πως πρόκειται για το μοτέρ που τοποθετείτο στα μονοθέσια της Williams, παρήγαγε 800 ίππους και 71,9 kgm ροπής, ενώ συνδυαζόταν με ένα ημι-αυτόματο σειριακό κιβωτίου των 6 σχέσεων.

Το ορίτζιναλ Espace F1

Advertisement
Advertisement

Σήμερα, 27 χρόνια μετά, το πνεύμα του Espace F1 αναβιώνει χάρη στην πρωτοβουλία ενός ιδιαίτερα ταλαντούχου καλλιτέχνη ο οποίος επιστράτευσε όλη του τη φαντασία για τη δημιουργία ενός εντυπωσιακού «ψηφιακού σκίτσου» (rendering). Ουσιαστικά πρόκειται για μια πλήρως εκμοντερνισμένη εκδοχή του πρωτότυπου πολυμορφικού, χωρίς ωστόσο να μεταβάλλεται ο σχεδιαστικός πυρήνας.

Ειδικότερα, σε σχέση με το «ορίτζιναλ» συναντάμε μια εμφανώς πιο μοντέρνα και επιθετική γρίλια, η οποία ενσωματώνει αιχμηρούς κεντρικούς προβολείς LED και συνορεύει με έναν επιβλητικό προφυλακτήρα. Στα πλευρά οι ζάντες και τα παράθυρα είναι καταφανώς πιο σύγχρονα, η οροφή έχει έντονη κλίση προς τα πίσω, ενώ -μεταξύ άλλων- στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα ψηλότερα.

Η σύγχρονη πρόταση για το Espace F1

Δημοσιεύματα, μάλιστα, αναφέρουν πως εφόσον η Renault αποφάσιζε να αναβιώσει το Espace F1, θα αντικαθιστούσε το V10 μοτέρ με έναν εξηλεκτρισμένο 1.600αρη υπερτροφοδοτούμενο V6 με ισχύ 1.000 ίππων. Η συγκεκριμένη σκέψη, ωστόσο, δεν φαίνεται πως απασχολεί τους διοικούντες της γαλλικής εταιρείας.

Το ορίτζιναλ Espace F1

Advertisement

 

Διαβάστε επίσης:
H Renault προσπαθεί να «προσηλυτίσει» τη Williams
Renault Kiger: Σπορτίφ και ευρύχωρο (video)
Έρχεται ο αντικαταστάτης του Renault Kadjar

Advertisement

 

 

 

Advertisement