Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Renault Captur E-TECH: Η plug-in hybrid έκδοση

Ελλάδα 6:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault Captur E-TECH: Η plug-in hybrid έκδοση

ΝΕΑ

Renault Captur E-TECH: Η plug-in hybrid έκδοση

ΝΕΑ

To Renault Captur E-TECH Plug-in μπορεί να κυκλοφορεί ηλεκτρικά για 50 χιλιόμετρα (περισσότερα εντός πόλης), ενώ η μέση κατανάλωση -εφόσον λειτουργεί υβριδικά- είναι μόλις 1,5 λτ./100 χλμ.

Advertisement
Advertisement

Tο Renault Captur είναι διαθέσιμο με τον νέο E-TECH Plug-in υβριδικό κινητήρα, που ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο τους τρείς πυλώνες του οράματος του Groupe Renault για το μέλλον της αυτοκίνησης: αυτόνομο, δικτυωμένο και ηλεκτρικό.

Ο E-TECH Plug-in κινητήρας των 160 ίππων και η αυξημένη ισχύς της μπαταρίας (9.8 kWh και 400V) σημαίνει ότι το Captur μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτροκίνητα έως και 50 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης (WLTP πόλη). Το Captur E-TECH Plug-in διακρίνεται για την απαράμιλλη ευελιξία του: έχει τη δυνατότητα να κινείται χωρίς καθόλου καύσιμο για μία ολόκληρη εβδομάδα σε καθημερινές διαδρομές, ενώ στη συνέχεια μπορεί να ταξιδεύει εκτός πόλης τα Σαββατοκύριακα χωρίς να προβληματίσει καθόλου για τη φόρτιση της μπαταρίας του.

Advertisement
Advertisement

Για να επιτύχει τη μεγιστοποίηση της ηλεκτρικής αυτονομίας του, το αυτοκίνητο πρέπει να φορτίζει τακτικά. Σε αντίθετη περίπτωση, ο κινητήρας E-TECH Plug-in λειτουργεί σαν σε ένα συμβατικό full hybrid E-TECH μοντέλο, με όλα τα πλεονεκτήματα αυτού του τύπου κίνησης.

Σε μικτές συνθήκες, το Captur E-TECH Plug-In αναμένεται να καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ. (τιμές WLTP). Στο εσωτερικό, ο χώρος των επιβατών παραμένει αμετάβλητος με το πίσω κάθισμα να είναι και εδώ συρόμενο κατά μήκος (16 εκ). Επίσης υπάρχει ειδικός χώρος κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ για ασφαλή φύλαξη των καλωδίων φόρτισης, ώστε να μην επηρεάζεται ο όγκος του χώρου των αποσκευών.

Advertisement

CMF-B : Αρθρωτή πλατφόρμα νέας γενιάς

Advertisement

Λόγω της νέας της αρχιτεκτονικής επιτυγχάνεται σημαντικός περιορισμός του βάρους, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, κυρίως στο αμάξωμα, τους άξονες και το καπό. Επίσης υιοθετεί ένα βελτιωμένο πάτωμα που εξασφαλίζει χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση. Τα δύο παραπάνω στοιχεία εγγυώνται για τις θετικές επιπτώσεις στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων CO2. Το Captur έχει επίσης βελτιωθεί και στον τομέα της ηχομόνωσης, κυρίως χάρη στην απομόνωση του χώρου του κινητήρα.

Για να προσφέρει το καλύτερο σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια, η πλατφόρμα CMF-B του Captur έχει επανασχεδιαστεί εντελώς, αναφορικά με τη δομή του αμαξώματος, τα πλευρικά μέρη και το πάτωμα του αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα αποτυπώνεται στην κορυφαία διάκριση 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP.

Advertisement

Τέλος, η νέα σχεδίαση των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών κυκλωμάτων της πλατφόρμας CMF-B δίνει στο Captur τη δυνατότητα να προσφέρει τα πλέον σύγχρονα και πιο ολοκληρωμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης της αγοράς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Renault Captur 1.0 TCe LPG
Renault Captur: Ηγέτης στην ασφάλεια
Renault Captur PHEV: Αρίστευσε σε crash test (video)