Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ρεκόρ γύρου στην Suzuka για το Honda Civic Type R

Ελλάδα 7:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ρεκόρ γύρου στην Suzuka για το Honda Civic Type R

ΝΕΑ

Ρεκόρ γύρου στην Suzuka για το Honda Civic Type R

ΝΕΑ

Το πιο ακραίο Type R της Honda (το Civic Type R Limited Edition) έγραψε ένα νέο ρεκόρ γύρου, για αυτοκίνητα με κίνηση στους εμπρός τροχούς, στην πίστα Suzuka στην Ιαπωνία.

Advertisement
Advertisement

Η πίστα της Suzuka είναι μια διαδρομή 5,8 χιλιομέτρων διάσημη για τα chicanes υψηλής ταχύτητας και τις δύσκολες κλειστές στροφές της. Έχει «σχήμα οκτώ» και περιλαμβάνει κομμάτια με πλάτος 1,2 χλμ. Σε αυτό το σκηνικό το Civic Type R Limited Edition, έγραψε χρόνο ρεκόρ 2: 993:23.

 

Το Type R Limited Edition, που έγραψε το ρεκόρ γύρου δεν είχε μετατροπές ή τροποποιήσεις /βελτιώσεις στην απόδοση και είναι ίδιο με αυτά, που μπορείτε να αγοράσετε από τις εκθέσεις της Honda.

Advertisement
Advertisement

Ο Hideki Kakinuma, Civic Type R Project Leader σχολίασε: «Το Type R Limited Edition αντικατοπτρίζει την αφοσίωση της Honda στην οδηγική απόλαυση και υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών μας. Η ομάδα μηχανικών οδηγήθηκε από ένα αγωνιστικό πνεύμα το οποίο οδηγεί την εξέλιξη του Civic Type R, ώστε να γίνει το ιδανικό σπορ αυτοκίνητο».

Μόνο 100 Type R Limited Edition θα κατασκευαστούν για την Ευρώπη. Το νέο Limited Edition διαθέτει ελαφρές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2 υψηλής πρόσφυσης. Αυτά έχουν σχεδιαστεί για χρήση σε πίστα, αλλά εξακολουθούν να προσφέρουν εξαιρετική απόδοση στο δρόμο, ενώ παρέχουν εξοικονόμηση βάρους 10 κιλών. Τα αμορτισέρ συνδυάζονται με τους τροχούς, τα ελαστικά και τις νέες ρυθμίσεις στο τιμόνι. Μαζί έρχεται και αναβαθμισμένο το λογισμικό ελέγχου του Adaptive Damper System. Το νέο σύστημα αξιολογεί πλέον τις συνθήκες του δρόμου πιο γρήγορα, με αποτέλεσμα, άμεσες αντιδράσεις, τόσο για καλύτερο χειρισμό όσο και για καλύτερη ποιότητα οδήγησης.

Advertisement

Εκτός από την αυξημένη απόδοση φρεναρίσματος, η πολύ καλή πρόσφυση από την χρήση των ελαστικών «Michelin Cup2» και οι αναβαθμίσεις στο σύστημα ανάρτησης δίνουν στο όχημα καλύτερο έλεγχο.

Advertisement

Το νέο μοντέλο περιορισμένης έκδοσης κινείται από τον κινητήρα VTEC Turbo 2.0 λίτρων του Type R, των 320 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. με την μέγιστη ροπή να είναι στα 400 Nm από τις 2.500 σ.α.λ. έως 4.500 σ.α.λ. με το 0-100 να επιτυγχάνεται σε 5,7 δευτερόλεπτα. Το Type R Limited Edition θα είναι διαθέσιμο σε ένα αποκλειστικό νέο χρώμα, «Sunlight Yellow» με το σήμα Civic σε σκούρο χρώμιο στην πίσω πόρτα και μαύρη γυαλιστερή οροφή. Οι μαύροι καθρέφτες, η μαύρη αεροτομή και οι αεραγωγοί στο καπό συμπληρώνουν το επιθετικό στυλ του.

Το εσωτερικό του αντικατοπτρίζει τη σπορ γραμμή της Honda με κόκκινα καθίσματα και μια πλακέτα που σηματοδοτεί τον αριθμό κατασκευής του αυτοκινήτου, ενώ το τιμόνι έχει επένδυση Alcantara. Η φύση του αυτοκινήτου που επικεντρώνεται για χρήση σε πίστα σημαίνει ότι τα συστήματα ψυχαγωγίας έχουν αφαιρεθεί για να εξοικονομήσουν βάρος, αλλά τα πίσω καθίσματα παραμένουν για να διασφαλίσουν ότι η έκδοση Limited Edition διατηρεί την καθημερινή χρηστικότητα για την οποία φημίζεται το Civic. Τα νέα ελαστικά, οι τροχοί, μαζί με τα νέα ελαφριά εξαρτήματα συμβάλλουν στη μείωση βάρους κατά 47 κιλά σε σύγκριση με τα… απλά Type R GT.

Advertisement

Εκτός από τη νέα περιορισμένη έκδοση, η σειρά των Civic Type R περιλαμβάνει μια παραλλαγή Sport Line, που συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις με αυξημένη άνεση. Όλα τα μοντέλα στη νέα σειρά Type R, συμπεριλαμβανομένου του τυπικού GT, έχουν αναβαθμιστεί για το 2020, προσφέροντας στους οδηγούς πολλές βελτιώσεις.Αυτές περιλαμβάνουν το αναβαθμισμένο σύστημα φρένων, με νέα δισκόφρενα και νέα τακάκια, τα οποία αυξάνουν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Εν τω μεταξύ, το set-up της ανάρτησης και το Adaptive Damper System έχουν βελτιωθεί σε όλα τα μοντέλα Type R για πιο άμεση απόκριση και βελτιωμένη ποιότητα οδήγησης.

Η δέκατη γενιά Civic Type R GT της Honda έσπασε το ρεκόρ γύρου (για αυτοκίνητα παραγωγής με την κίνηση εμπρός) στο Nurburgring Nordschliefe το 2017 με χρόνο 7 λεπτά και 43,8 δευτερόλεπτα. Μετά από αυτήν την επιτυχία, το Civic Type R GT έσπασε το ρεκόρ γύρου αυτοκινήτων παραγωγής σε πέντε θρυλικές ευρωπαϊκές πίστες αγώνων.

Διαβάστε επίσης:

Οδοιπορικό με τα Honda Civic Type R & Hyundai i30 Fastback N