Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ράλι ΔΕΘ: Λάσπη, θέαμα και απρόοπτα…

Ελλάδα 3:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλι ΔΕΘ: Λάσπη, θέαμα και απρόοπτα…

ΝΕΑ

Ράλι ΔΕΘ: Λάσπη, θέαμα και απρόοπτα…

ΝΕΑ

O Σωκράτης Τσολακίδης με Skoda Fabia κέρδισε τον αγώνα της ασφάλτου και ο Κύπριος Αλέξανδρος Τσουλόφτας τον χωμάτινο που είχε πολλά απρόοπτα λόγω βροχής.

Advertisement
Advertisement

Η αυλαία του 54ου ράλι ΔΕΘ έπεσε σήμερα το μεσημέρι στη Θεσσαλονίκη με έναν διπλό αγώνα. Το Σάββατο πραγματοποιήθηκε η ασφάλτινη εκδοχή και την Κυριακή η χωμάτινη. Δύο ημέρες, δύο διαφορετικοί αγώνες και δύο ξεχωριστά πρωταθλήματα. Σε κάθε περίπτωση ο αγώνας ήταν καινούργιος και διαφορετικός συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Έδρα ήταν το Ωραιόκαστρο που φιλοξένησε το service park αλλά και πολλές ειδικές διαδρομές γύρω από αυτό.

Όλα ξεκίνησαν την Παρασκευή το απόγευμα όπου στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ-Helexpo δόθηκε η εκκίνηση. Το Σάββατο, 44 πληρώματα έδωσαν μάχες στην άσφαλτο παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούσαν λόγω βροχής. Η επιστροφή του Σωκράτη Τσολακίδη με Skoda Fabia Rally2 στέφθηκε με επιτυχία. Ο δύο φορές πρωταθλητής Ελλάδος έδειξε πως η τέχνη της οδήγησης δεν ξεχνιέται και αυτό φάνηκε έχοντας δίπλα του για πρώτη φορά τον Γιώργο Πολυζώη. Το δίδυμο αποδείχτηκε… φωτιά και δεν ήταν λίγοι αυτοί που είπαν πως θα πρέπει να κάνουν και άλλες εμφανίσεις μαζί. Κάνοντας… ταμείο στο τέλος του αγώνα, κέρδισαν και τις πέντε ειδικές διαδρομές.

Advertisement
Advertisement

Το βάθρο της ασφάλτου

Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης- Μιχάλης Χατζηδάκης με Skoda Fabia R5. Το πλήρωμα από την Κρήτη δεν ξεκίνησε καλά λόγω λάθους επιλογής ελαστικών, αλλά ανέκαμψε και τελικά ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.

Με τους βαθμούς που απέσπασαν άφησαν και ανοιχτό το ενδεχόμενο κατάκτησης του φετινού τίτλου που θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι νικητές της F2 Κώστας Καρλιώτης- Βασίλης Ανάγνου που εντυπωσίασαν ακόμα μια φορά.

Advertisement

Βροχή και.. προβλήματα

Την Κυριακή πραγματοποιήθηκε η χωμάτινη εκδοχή του Ράλι ΔΕΘ η οποία προσμετρούσε στο πρωτάθλημα χώματος. Αυτή τη φορά οι καιρικές συνθήκες δημιούργησαν τεράστια προβλήματα. Το αποτέλεσμα ήταν να διεξαχθούν δύο ειδικές (μία επαναλαμβανόμενη – Μεσαίο) ενώ τα απρόοπτα δεν έλειψαν.

Advertisement

Το σίγουρο ήταν πως οι καλές συμμετοχές έφεραν κόσμο στο βουνό που πήγε να τα απολαύσει παρά την ασταμάτητη βροχή που έπεφτε.

Στην κορυφή οι Κύπριοι

Τελικά στη μάχη της… λάσπης οι Κύπριοι Τσουλόφτας – Ηλία με VW Polo R5 θριάμβευσαν επί ελληνικού εδάφους. Ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας μάλιστα δήλωσε ότι η ειδική διαδρομή που πραγματοποιήθηκε ήταν η καλύτερη που έχει συμμετάσχει στην καριέρα του.

Advertisement

Το βάθρο της… λάσπης

Δεύτεροι ολοκλήρωσαν οι Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Miclotte με Skoda Fabia Rally2 Evo. Ο οδηγός έμεινε πολύ ενθουσιασμένος από την επίσκεψη του στη Θεσσαλονίκη, καθώς αν και κάτοικος Βελγίου, έχει αρκετούς συγγενείς. Αυτός ήταν ο καλύτερος τερματισμός για το πλήρωμα φέτος στο πρωτάθλημα που τους ανέβασε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας.

Στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Θέμης Χαλκιάς- Ανδρέας Βίγκος με Ford Fiesta R5 με τον οδηγό να λαμβάνει και το κύπελλο του πρώτου αθλητή του Α.Ο.Θ. στον αγώνα.

Απρόοπτα

Από εκεί και πέρα δεν έλειψαν τα απρόοπτα λόγω λάσπης, με το Ford Fiesta του Νώντα Καρανικόλα να βγαίνει εκτός δρόμου. Ο Γιώργος Κεχαγιάς μπορεί να κόλλησε στη λάσπη με το Skoda Fabia Rally2 Evo αλλά τόνισε ότι ήταν ένας φανταστικός αγώνας με δυνατές συμμετοχές. Στο ίδιο σημείο… εξόδου βγήκαν και οι Σπανός – Γκότοβος με Subaru Impreza WRX Sti.

Δεν είδαμε τη μάχη Τσολακίδη – Τσουλόφτα

Εκτός κατάταξης βρέθηκε ο Σωκράτης Τσολακίδης με τη Skoda Fabia Rally2 Evo. Η επιλογή ελαστικών σε συνδυασμό με μηχανική βλάβη δεν του έδωσαν τη δυνατότητα να διεκδικήσει την πρώτη θέση, κάτι που περίμεναν πώς και πώς οι θεατές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Λογική η πτώση στις πωλήσεις καινούριων ΙΧ στην Ευρώπη
Ίσως το πιο όμορφο αυτοκίνητο των ΗΠΑ δημοπρατείται
Ποια είναι η ποινή για χρήση κινητού από τον οδηγό;