Προβλήματα φινιρίσματος στα Tesla Model Y
ΝΕΑΠροβλήματα φινιρίσματος στα Tesla Model Y
ΝΕΑΗ Tesla θα περίμενε κανείς πως έχει ξεπεράσει τα μικροπροβλήματα φινιρίσματος και όχι μόνο που είχαν διαπιστωθεί στα πρώτα της αυτοκίνητα. Μάλλον όμως, κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
WHAT CAR
Το σενάριο είναι γνωστό, ειδικά για την αγορά των ΗΠΑ, όπου χάρη στα ασφαλιστικά προγράμματα αλλά και στη γενικότερη αυτοκινητική κουλτούρα που έχει μεγάλο μέρος του πληθυσμού, δεν είναι σπάνιο το να πηγαίνει ο ιδιοκτήτης το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητό του, για έλεγχο ή περαιτέρω φροντίδα/ αναβάθμιση του χρώματος και όχι μόνο. Από μια τέτοια περίπτωση, ένα εξειδικευμένο συνεργείο στο Σικάκο (Chicago Auto Pros) έβαλε στο χέρι πάρα πολύ νωρίς, έχοντας διανύσει συνολικά μόλις 60 χιλιόμετρα, ένα ολοκαίνουργιο Tesla Model Y.
Αυτό που προέκυψε μετά το λεπτομερή έλεγχο του αυτοκινήτου, ήταν πως τα προβλήματα στους ελέγχους πριν την παράδοση των νέων αυτοκινήτων στους ιδιοκτήτες τους, δεν έχουν ξεπεραστεί. Ούτε και η ποιότητα της βαφής των αυτοκινήτων της Tesla έχει βελτιωθεί σε τέτοιο βαθμό που να μπορεί να μιλάει κανείς για απαλοιφή των προβλημάτων φινιρίσματος, τα οποία είχαν εντοπιστεί στα πρώτα μοντέλα της Tesla που είχαν πουληθεί μέσα από το νεότευκτο τότε δίκτυο. Όπως τότε, το 2003, που παρουσίασε τα πρώτα της αυτοκίνητα για «μαζική» παραγωγή, έτσι και σήμερα, 17 σχεδόν χρόνια μετά, η Tesla φαίνεται να αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο το θέμα φινιρίσματος του τελικού της προϊόντος.
Τα σημάδια από τη διαδικασία της βαφής του αυτοκινήτου, που προφανώς και δεν είναι όσο εξελιγμένη θα περίμενε κανείς μετά και τα χρόνια εμπειρίας στον τομέα, είναι ακόμα «εκεί» και απασχολούν τον ιδιοκτήτη που θέλει να έχει ένα όσο το δυνατό πιο αψεγάδιαστο αυτοκίνητο, τη στιγμή που βγαίνει από την αντιπροσωπεία ως καινούργιο για αυτόν. Γρατσουνιές και υπολείμματα από την προσπάθεια καθαρισμού και γυαλίσματος, πιθανόν στο πλαίσιο κάποιας εκτενέστερης «διόρθωσης», είναι σημάδια που τα βλέπει ένας ειδικός και θεωρούνται απαράδεκτα, ενώ υπό κανονικές συνθήκες, κοστίζουν αρκετά για να επανορθωθούν. Και αυτό είναι κάτι που πρέπει κάποια στιγμή να διορθωθεί από την ίδια την εταιρεία που φαίνεται πως δεν ασχολείται με τέτοιου είδους «λεπτομέρειες».