Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Προστασία στο δρόμο με το Skoda Care Connect

  • newsautoteam

Η οδική βοήθεια και τα στοιχεία των μοντέλων της Skoda  είναι διαθέσιμα οπουδήποτε, οποτεδήποτε, με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών παρέχει στους οδηγούς συμβουλές και βοήθεια όλο το 24ωρο.

Οι υπηρεσίες Proactive Care Connect δωρεάν για 10 χρόνια

Εκτός από το eCall, το οποίο είναι υποχρεωτικό στην ΕΕ για κάθε νέο αυτοκίνητο από το 2018, τα Τσέχικα μοντέλα, εκτός από το Skoda Citigo iV,  συνοδεύονται από δύο επιπλέον υπηρεσίες ως στάνταρ. Με αυτές οδηγός και επιβαίνοντες  μπορούν να ζητήσουν συμβουλές και βοήθεια στο δρόμο. Χρησιμοποιώντας τα κουμπιά πληροφοριών και κατανομής κλήσεων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν αντιπρόσωπο στο κέντρο κλήσεων πελατών.

Υπάρχουν δυνατότητες στο όχημά σας, που ελπίζετε ότι δεν θα χρειαστεί ποτέ να χρησιμοποιήσετε. Όμως είναι καθησυχαστικό να γνωρίζεται ότι υπάρχουν και είναι διαθέσιμες και λειτουργικές κάθε στιγμή. Αυτό ισχύει, για παράδειγμα, για την αυτόματη κλήση έκτακτης ανάγκης eCall. Οι φορητές διαδικτυακές υπηρεσίες του συστήματος Skoda Connect προσφέρουν επίσης χρήσιμες λειτουργίες για όλα τα μοντέλα Skoda (με εξαίρεση το Citigo iV), οι οποίες ομαδοποιήθηκαν ως προληπτικές υπηρεσίες στο Care Connect. Δύο λειτουργίες βοηθούν στη διασφάλιση ενός χαλαρού ταξιδιού: Οι πληροφορίες και οι βλάβες. Οι υπηρεσίες ενεργοποιούνται με κουμπιά τα οποία βρίσκονται στην οροφή δίπλα στο κόκκινο κουμπί κλήσης έκτακτης ανάγκης και επισημαίνονται με το γράμμα «i» ή ένα κλειδί.

Πως λειτουργούν

Για ερωτήσεις σχετικά με λειτουργίες του οχήματος ή τις διαδικτυακές υπηρεσίες του Skoda Connect, θα πατήστε το κουμπί πληροφοριών. Η σύνδεση με το τηλεφωνικό κέντρο πελατών πραγματοποιείται μέσω του ενσωματωμένου eSIM. Ένα εξειδικευμένο μέλος του προσωπικού είναι εκεί για να βοηθήσει με οποιεσδήποτε ανησυχίες. Για παράδειγμα, “εάν το όχημα μπορεί να λειτουργεί με καύσιμο Ε10”. Κατά κανόνα, ο σύμβουλος πελατών μιλά αγγλικά καθώς και την τοπική γλώσσα. Ωστόσο, οποιοδήποτε γλωσσικό εμπόδιο μπορεί εύκολα να ξεπεραστεί ακόμα κι αν ο οδηγός είναι στο εξωτερικό. Κατόπιν αιτήματος, τα προγράμματα οδήγησης Skoda μπορούν να συνδεθούν με ένα τηλεφωνικό κέντρο στη χώρα τους, ώστε να μπορούν να επικοινωνούν στη μητρική τους γλώσσα.

Η Skoda δεν θα απογοητεύσει τους πελάτες της σε περίπτωση βλάβης του οχήματος. Αφού πατήσετε το κουμπί κλήσης, θα συνδεθούν με έναν εξειδικευμένο υπάλληλο υπηρεσίας που θα είναι διαθέσιμος για παροχή συμβουλών και βοήθειας. Εάν ο οδηγός συμφωνήσει, τότε το σύστημα θα μεταδώσει την τρέχουσα θέση και όλα τα σχετικά δεδομένα οχήματος στην υπηρεσία βλάβης ταυτόχρονα. Αυτό διευκολύνει τον σύμβουλο να προσδιορίσει την αιτία της βλάβης, να διευκρινίσει περαιτέρω βήματα με τον οδηγό και να κανονίσει τη λήψη των απαραίτητων μέτρων. Εάν δεν είναι δυνατή η συνέχιση του ταξιδιού, ο αντιπρόσωπος κλήσης βλάβης θα αναζητήσει ένα όχημα ανάκτησης έτσι ώστε ένας τεχνικός να μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα επί τόπου. Το κουμπί «breakdown call» μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να κανονίσετε ένα ραντεβού για service στον πλησιέστερο αντιπρόσωπο της Skoda.

Το καλύτερο: Οι προληπτικές υπηρεσίες του Care Connect, που υποστηρίζουν τον οδηγό σε πολλές περιπτώσεις, θα παραμείνουν δωρεάν για 10 χρόνια.

Διαβάστε επίσης:

Ο Hans Joachim Stuck στο τιμόνι του Skoda Sport του 1950

Η άγνωστη ιστορία της Skoda Octavia Estate

Πόσο μειώνονται οι τιμές της νέας Skoda Octavia στην Ελλάδα;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto