Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πότε έρχεται στην αγορά το πρώτο ηλεκτρικό Toyota

Ελλάδα 15:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πότε έρχεται στην αγορά το πρώτο ηλεκτρικό Toyota

ΝΕΑ

Πότε έρχεται στην αγορά το πρώτο ηλεκτρικό Toyota

ΝΕΑ

Η Toyota αναμένεται του χρόνου να διαθέσει το πρώτο ηλεκτρικό της μοντέλο στην Ευρώπη τη στιγμή που θα λανσάρει το ηλεκτρικό C-HR στην Κίνα.

Advertisement
Advertisement

Εντός του 2021 έχει θέσει στόχο η Toyota να πουλήσει στην Ευρώπη το πρώτο ηλεκτρικό της μοντέλο και η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει εντοπίσει πως οι πελάτες των SUV αλλά και των φορτηγών ανταποκρίνονται περισσότερο στην υψηλή τεχνολογία.

Η εταιρεία μέχρι σήμερα έχει αντισταθεί στην διάθεση ενός ηλεκτρικού μοντέλου επικαλούμενη την έλλειψη κερδοφορίας με σχέση με την αντίστοιχη των υβριδικών μοντέλων.

Advertisement
Advertisement

Η Toyota εκτιμά πως το 2019 τα μισά αυτοκίνητα που θα πουλήσει θα είναι υβριδικά δηλαδή έναν χρόνο νωρίτερα από τους αρχικούς της σχεδιασμούς ενώ το 2021 το εν λόγο ποσοστό θα αναρριχηθεί στο 60%.

«Οι τιμές εκκίνησης των ηλεκτρικών μοντέλων θα είναι υψηλό πότε οι καταναλωτές θα τα βλέπουν στα SUV. Επίσης θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα ένα ηλεκτρικό όχημα τύπου van σε πόλεις όπου θα επιβληθούν ζώνες μηδενικών εκπομπών» ανέφερε ο CEO της Toyota Europe Johan van Zyl.

Advertisement

Η Toyota θα πουλήσει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο την επόμενη χρονιά όταν θα παρουσιαστεί η ηλεκτρική έκδοση του γνωστού C-HR στην Κίνα. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι πολύ πιθανό να πουληθεί και στην Ευρώπη. Ωστόσο η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να πουλήσει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο παγκοσμίως στις αρχές του 2020.

Ένα ηλεκτρικό φορτηγό είναι πιθανό να προέρχεται από τη συνεργασία της Toyota με την ομάδα PSA.  καθώς ο γαλλικός όμιλος προμηθεύει την ιαπωνική εταιρεία με μικρά φορτηγά. Άλλωστε ο όμιλος PSA έχει ανακοινώσει ήδη την διάθεση του ηλεκτρικού Opel Vivaro.

Advertisement

Όσον αφορά στις τιμές διάθεσης των ηλεκτρικών μοντέλων η Toyota εκτιμά πως οι κατασκευαστές θα πρέπει να μειώσουν τις τιμές για να προσελκύσουν πελάτες ενώ παράλληλα να εξασφαλίσουν και τους ιδιαίτερα απαιτητικούς στόχους των νέων μειωμένων εκπομπών ρύπων που έχουν επιβληθεί στις αυτοκινητοβιομηχανίες.