Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσο κοστίζει σήμερα το υπερ-σπάνιο Honda NSX-R;

Ελλάδα 22:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πόσο κοστίζει σήμερα το υπερ-σπάνιο Honda NSX-R;

ΝΕΑ

Πόσο κοστίζει σήμερα το υπερ-σπάνιο Honda NSX-R;

ΝΕΑ

Ένα από τα μόλις 640 παραχθέντα «κομμάτια» βγαίνει στο «σφυρί» και αναμένεται να προσελκύσει εκατοντάδες υποψήφιους αγοραστές.

Advertisement
Advertisement

Ιδιαίτερη είναι θέση που κατέχει το έμβλημα “Type R” στη βίβλο της αυτοκίνησης, δεδομένου ότι αποτελεί το σήμα κατατεθέν αφενός της εξαγριωμένης έκδοσης των Civic και αφετέρου των λιγότερων γνωστών –στη χώρα μας – Integra.

Υπάρχει, ωστόσο, και ένα ακόμα μοντέλο της Honda που κοσμείτο από το διακριτικό “Type R”. Πρόκειται για το NSX, το δημοφιλές κεντρομήχανο διθέσιο που με το που δημιουργήθηκε… πέταξε το γάντι στις Ferrari, επαναπροσδιορίζοντας τον όρο “supercar”.

Από το «πάντρεμα» του εμβλήματος Type-R με το NSX γεννήθηκε το NSX-R, ένα ελαφρού βάρους πανίσχυρο πισωκίνητο sports car που ήταν κατά 120 kg ελαφρύτερο από το «απλό». Η εξοικονόμηση βάρους επιτεύχθηκε μέσω της δραστικής μείωσης του εξοπλισμού του, απουσία (μεταξύ άλλων) aircondition, ησοχυστήματος και ρεζέρβας.

Advertisement
Advertisement

Οι επεμβάσεις επίσης αφορούσαν και την ανάρτηση με φαρδύτερες αντιστρεπτικές, νέα ελικοειδή ελατήρια και διαφοροποιημένα αμορτισέρ. Δεν τη γλίτωσε ούτε η καμπίνα όπου προστέθηκαν ανοιχτής απόχρωσης κόκκινα καθίσματα της Recaro με ύφασμα από ίνες άνθρακα και Kevlar.

Το 2002 το πρώτης γενιάς NSX-R έμελλε να φρεσκαριστεί αποκτώντας πιο μοντέρνα εμφάνιση, η οποία κυρίως αποδίδεται στην εγκατάλειψη των pop-up προβολέων.

Advertisement

Η κίνηση προερχόταν από έναν V6 3,2 λίτρων που στα χαρτιά απέδιδε 286 ίππους, ώστε να συμμορφώνεται με την ιαπωνική νομοθεσία. Στην πραγματικότητα, όμως, η ιπποδύναμη ήταν σημαντικά αυξημένη στα 294 PS, με τη ροπή να αγγίζει τα 304 Nm (στις 5.300 σ.α.λ.).

Advertisement

Για τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς φρόντιζε ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο που συνέδραμε στην επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ., το 0-200 ερχόταν σε 18,2 δλ. και η τελική έφτανε τα 280 χλμ./ώρα.

Σημειωτέον ότι τόσο το αρχέτυπο NSX-R, όσο και το facelift διακρίνονται για την σπανιότητά τους. Το πρώτο κατασκευάστηκε σε περίπου 500 κομμάτια, όταν το NSX-R NA2 σε μόλις 140.

Advertisement

Πόσα χρήματα θα χρειαστούν να διαθέσουν, λοιπόν, όσοι θελήσουν να εντάξουν στο γκαράζ του τη φρεσκαρισμένη εκδοχή του ισχυρού μοντέλου;

Ενδεικτικά αναφέρουμε πώς εντός της τρέχουσας εβδομάδας βγαίνει στο σφυρί ένα Honda NSX-R του 2002, με αρχική τιμή γύρω στα 350.000 ευρώ! Το αυτοκίνητο βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και έχει διανύσει μόλις 50.920 χλμ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έτσι θα δείχνει το νέο Honda Civic Type R
Σοκαριστικές εικόνες: Πώς κόπηκε στη μέση ένα Honda Civic Type R; (+video)
H Κινέζα… Ken Block με Honda Civic 450 PS (video)