Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσο ευχαριστημένοι είναι οι ιδιοκτήτες από τα ηλεκτρικά τους;

Ελλάδα 13:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσο ευχαριστημένοι είναι οι ιδιοκτήτες από τα ηλεκτρικά τους;

ΝΕΑ

Πόσο ευχαριστημένοι είναι οι ιδιοκτήτες από τα ηλεκτρικά τους;

ΝΕΑ

Μία μεγάλη έρευνα δείχνει τον βαθμό ικανοποίησης από τα ηλεκτρικά αλλά και τους μεγάλους προβληματισμούς των καταναλωτών.

Advertisement
Advertisement

Η BMW και η Mini αναδείχθηκαν νικήτριες στην τελευταία μελέτη της J.D. Power σχετικά με την «Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικών Οχημάτων», με το i4 της BMW να βρίσκεται στην κορυφή της premium κατηγορίας και το Cooper Electric της Mini να παίρνει την πρώτη θέση στα μαζικά μοντέλα.

Τα R1T και R1S της Rivian, μαζί με τα Model 3 και Model Y της Tesla, σημείωσαν επίσης βαθμολογία πολύ πάνω από το μέσο όρο στην κατηγορία των premium EV, ενώ το Ford Mustang Mach-E και το Hyundai Ioniq 6 είχαν μεγάλη μάχη στα πιο προσιτά μοντέλα για τις ΗΠΑ.

Η έρευνα ικανοποίησης ηλεκτρικών της J.D. Power, η οποία διανύει το τέταρτο έτος της, αξιολογεί τις εμπειρίες των ιδιοκτητών EV κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους ιδιοκτησίας τους, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως η ακρίβεια της αυτονομίας, το κόστος ιδιοκτησίας, η οδηγική απόλαυση, η ποιότητα και η αξιοπιστία, το στυλ και η διαθεσιμότητα δημόσιων σταθμών φόρτισης.

Advertisement
Advertisement

Αξίζει να σημειωθεί ότι η δυσαρέσκεια για τη διαθεσιμότητα δημόσιας φόρτισης αναδείχθηκε ως σημαντική ανησυχία μεταξύ των ερωτηθέντων, επισκιάζοντας ακόμη και τα περσινά ευρήματα.

Αυτή η δυσαρέσκεια μπορεί να εξηγήσει γιατί ένα 39% των πρωτοεμφανιζόμενων κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων εξέφρασε ενδιαφέρον να επιστρέψει σε υβριδικά ή παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης για την επόμενη αγορά τους, ενώ ένα επιπλέον 48% εξέφρασε το ενδεχόμενο να στραφεί σε ένα υβριδικό ηλεκτρικό όχημα με πρίζα (PHEV).

Από την άλλη πλευρά, όσοι από τους ιδιοκτήτες είχαν ξαναγοράσει ηλεκτρικά, έδειξαν μεγαλύτερη τάση να παραμείνουν πιστοί στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, με μόνο το 38% να εξετάζει το ενδεχόμενο ενός υβριδικού οχήματος με πρίζα και μόλις το 19% να σκέφτεται να επιστρέψει σε υβριδικά οχήματα ή οχήματα εσωτερικής καύσης για την επόμενη αγορά του.

Advertisement

Παρά τα ευρήματα αυτά, η J.D. Power υπογράμμισε επίσης ότι οι ιδιοκτήτες plug-in υβριδικών τείνουν να είναι λιγότερο ικανοποιημένοι με τα οχήματά τους σε σύγκριση με τους ιδιοκτήτες αμιγώς ηλεκτρικών, συχνά λόγω απροσδόκητα υψηλών λειτουργικών εξόδων.

Τα αποτελέσματα της έρευνας τονίζουν τη σημασία της αντιμετώπισης των ανησυχιών σχετικά με τη διαθεσιμότητα δημόσιας φόρτισης για την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων των ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά αυτοκινήτου.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Ελλάδα έχει τα πιο γερασμένα οχήματα στην Ευρώπη…
Το 500άρακι πάρκαρε σε ταχυφορτιστή 300 kW – Πόσο είναι το πρόστιμο;
Πόσα αυτοκίνητα πούλησε η Tesla το 2023;