Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσες ώρες χρειάζονται για να φτιαχτεί το πιο σπέσιαλ κλασικό Μini του κόσμου;

Ελλάδα 4:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσες ώρες χρειάζονται για να φτιαχτεί το πιο σπέσιαλ κλασικό Μini του κόσμου;

ΝΕΑ

Πόσες ώρες χρειάζονται για να φτιαχτεί το πιο σπέσιαλ κλασικό Μini του κόσμου;

ΝΕΑ

Για όσους έχουν τον χρόνο να περιμένουν και το -πολύ- χρήμα για να πληρώσουν, το Mini της εταιρίας David Brown Automotive είναι ότι πιο exlusive μπορούν να βάλουν στο μάλλον πανάκριβο πάρκινγκ τους.

Advertisement
Advertisement

Η ιστορία του κλασικού Μini αποτελεί από μόνη της ένα ολόκληρο κεφάλαιο της παγκόσμιας αυτοκίνησης για τον 20ό αιώνα. Και με αρκετό “ελληνικό” ενδιαφέρον, μιας και ο σχεδιαστής του Αλεκ Ισιγόνης ήταν δικός μας άνθρωπος.

Η παραγωγή του πέρασε από σαράντα κύματα, δεκάδες απεργίες, πολλές αλλαγές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς, και το αναπόφευκτο τέλος και την αναγέννηση από την ΒΜW. Υπήρξαν και στιγμές δόξας σε αγώνες αλλά και στην γενικότερο κοινωνικό στάτους ολόκληρων δεκαετιών, κάτι που το κρατά ακόμα ζωντανό στην μνήμη και την καρδιά αρκετών σύγχρονων αγοραστών που θέλουν να το κρατήσουν ζωντανό.

Advertisement
Advertisement

Στην Βρετανία υπάρχουν αρκετές εταιρίες που ειδικεύονται στην αναπαλαίωση του κλασικού Mini. Και μία από αυτές, η David Brown Automotive έχει ήδη αποκτήσει διεθνή αναγνώριση με την σειρά Μini Remastered.

H κορύφωση της γκάμας τους είναι η έκδοση Oselli Edition η οποία απαιτεί περί τις 1.400 ώρες χειροποίητης κατασκευής για να βγει από την γραμμή παραγωγής η κάθε μία μονάδα.

Advertisement

Το πρώτο από μια σειρα 60 τέτοιων εκδόσεων που θα παραχθούν δόθηκε ήδη στον τυχερό ιδιοκτήτη του κάπου στην Σκανδιναβία, με ένα πανέμορφο Carbon Gray χρώμα στο αμάξωμα με πράσινες Heritage Green πινελιές.

Advertisement

Το αυτοκίνητο είναι γεμάτο πανέμορφες -και ακριβές- λεπτομέρειες, όπως οι ζάντες σε διακόσμηση γραφίτη, τα υπέροχα καθίσματα και πολλά ακόμα.

Σύμφωνα με την εταιρία που έχει έδρα κοντά στο Silverstone, μέσα στους επόμενους μήνες θα παραδοθούν όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα στους ιδιοκτήτες τους σε όλο τον κόσμο, από την Αμερική έως την Κίνα.

Advertisement

Η συγκεκριμένη έκδοση έχει πάρει το όνομά της από τον μηχανικό και εξελικτή Oselli, και έχει έναν κλασικό κινητήρα από Mini ανεβασμένο στα 1,5 λίτρα, με αλλαγμένο εκκεντροφόρο και πιστόνια και βελτιωμένη κεφαλή.

Σε συνδυασμό με μία ελευθερωμένη εξάτμιση και δύο SU καρμπιρατέρ, φθάνει σε απόδοση τους 125 ίππους ενώ συνδυάζεται και με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Χάρη στο μικρό του βάρος οι επιδόσεις είναι πολύ καλές, με το 0-100 χλμ/ώρα να γίνεται σε 7,8 δευτερόλεπτα.

Όσο για την τιμή του αυτή αγγίζει τα 120.000 ευρώ για την “βασική” έκδοση, η οποία εκτοξεύεται ακόμα περισσότερο αν προσθέσεις τα απίστευτα έξτρα που παρέχει η εταιρία.

Αν δεν έχεις που να ξοδέψεις τα λεφτά σου, ή αν τα έχεις ξοδέψει σε διάφορα… συνηθισμένα πράγματα όπως Ferrari και Bentley, αυτό το σπέσιαλ Mini μοιάζει πραγματική ευκαιρία και το απόλυτο gadget της ματαιοδοξίας σου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αποκάλυψη: Δείτε το ολοκαίνουργιο Mini!
The Spectre Type 10: Mini με επιδόσεις supercar
Σαν σήμερα γεννήθηκε ο Έλληνας δημιουργός του Mini