Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

The Spectre Type 10: Mini με επιδόσεις supercar

Ελλάδα 16:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

The Spectre Type 10: Mini με επιδόσεις supercar

ΝΕΑ

The Spectre Type 10: Mini με επιδόσεις supercar

ΝΕΑ

Όλοι έχουμε δει τις τα restomods, τα οποία βασίζονται σε  Porsche 911 (από την Singer στην Καλιφόρνια) ή τις πανέμορφες Eagle E-Types από την Αγγλία. Το Spectre Type 10 είναι ουσιαστικά αυτό που συμβαίνει όταν αυτή η ίδια φιλοσοφία εφαρμόζεται στο κλασικό βρετανικό Mini.

Advertisement
Advertisement

Το Spectre Type 10 είναι ένα Mini που έχει ανακατασκευαστεί πλήρως σε ένα μινιατούρα supercar με κινητήρα 230 ίππων και κίνηση στους πίσω τροχούς.

 

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Spectre Type 10 είναι το πιο σημαντικό Mini περιορισμένης παραγωγής. Διευθυντής της εταιρείας είναι ο Marco Lii, ένας βραβευμένος με Emmy animator που προσέγγισε την δημιουργία του Type 10 από λευκό χαρτί. Τα αποτελέσματα είναι διαφορετικά από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο στο δρόμο.

Advertisement
Advertisement

Ο πίσω τοποθετημένος κινητήρας Honda VTEC K20, στέλνει 230+ ίππους στους πίσω τροχούς, κάνοντας αυτό το Mini πολύ πιο γρήγορο ακόμη και από ένα βελτιωμένο Mini Cooper S.

Η ομάδα κατασκευής πίσω από το «Type 10» αποτελείτε από θαυμαστές του αυθεντικού Classic Mini, και έτσι από νωρίς στη φάση του σχεδιασμού επέλεξαν να διατηρήσουν το εξωτερικό του αυτοκινήτου όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κλασικό.

Advertisement

Οι μόνες σημαντικές ενδείξεις για το τι κρύβεται πίσω από τα καθίσματα είναι η εισαγωγή αέρα στην αριστερή πλευρά πάνω από τον πίσω τροχό και το νέο καπό στο χώρο αποσκευών, που περιλαμβάνει τώρα ένα αεραγωγό, με διπλές εξατμίσεις που εξέρχονται από τις δύο πλευρές.

Το Type 10 είναι σχεδόν ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, που δημιουργείται κατά παραγγελία. Διατηρείται όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος του αυθεντικού αμαξώματος (διατίθενται reproduction πλαίσια), ωστόσο το ολοκληρωμένο όχημα διαθέτει εντελώς νέα ανάρτηση, φρένα και τροχούς, με νέο κινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων και διαφορικό, ένα ολοκαίνουργιο εσωτερικό και ένα νέο πίσω υποπλαίσιο με ενσωματωμένο roll cage.

Advertisement

Το αυθεντικό Mini είναι διάσημο για τον τετρακύλινδρο κινητήρα του που τοποθετείται μπροστά με το ενσωματωμένο κιβώτιο ταχυτήτων που είναι τοποθετημένο εγκάρσια στο μπροστινό μέρος.

Η ομάδα του Spectre αποφάσισε να αναστρέψει αυτή τη διάταξη, παίρνοντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα 2000 κ.εκ. Honda VTEC K20 και εγκαθιστώντας τον πίσω μαζί με το κιβώτιο ταχυτήτων 6 για να κινεί τους πίσω τροχούς και όχι τους μπροστινούς.

Advertisement

Αυτό απαιτεί πολύ προσαρμογή και μετατροπές για να γίνει σωστά, η νέα ανάρτηση έπρεπε να σχεδιαστεί από την αρχή και η όλη προσπάθεια έγινε ακόμη πιο περίπλοκη από την απόφαση να διατηρηθεί το αρχικό μέγεθος τροχού 10 ιντσών.

Ο κινητήρας K20 της Honda φημίζεται για την αξιοπιστία του, καθιστώντας τον ιδανική επιλογή σε μια εφαρμογή όπως αυτή, όπου ο χώρος του κινητήρα είναι περιορισμένου μεγέθους. Αποδίδει 230 ίππους, οι οποίοι μεταφέρονται στους πίσω τροχούς μέσω του 6τάχυτου κιβωτίου και του διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Το ψυγείο και τα συστήματα ψύξης είναι τοποθετημένα μπροστά.

Το εσωτερικό του Type 10 είναι εντελώς μοναδικό, ο Creative Director είναι ο Marco Lii και εξηγεί ότι εμπνεύστηκε από το κίνημα Bauhaus.

Το κεντρικό υποβραχιόνιο, το ταμπλό και τα υποβραχιόνια που τοποθετούνται στην πόρτα είναι όλα σκαλισμένα από μασίφ ξύλο. Το κάλυμμα δαπέδου είναι ένα χαλάκι που μοιάζει με τατάμι και τα καθίσματα είναι από ανθρακονήματα εφοδιασμένα με προσεκτικά εφαρμοσμένη ταπετσαρία.

Το πρώτο σχόλιο που κάνουν πολλοί άνθρωποι όταν κάθονται μέσα σε ένα κλασικό Mini για πρώτη φορά είναι ότι φαίνεται πιο ευρύχωρο από ό,τι περίμεναν, αυτό ενισχύεται περαιτέρω στο Type 10 χάρη στο Sky Panel του αυτοκινήτου. Ουσιαστικά μια μονόφυλλη γυάλινη οροφή που προβάλλει το εσωτερικό στους ανθρώπους στο εξωτερικό και προβάλλει το τοπίο στους ανθρώπους στο εσωτερικό.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι αναμφισβήτητα ένα Mini. Ο επανασχεδιασμός που εφαρμόστηκε στο αυτοκίνητο το έκανε πολύ πιο γρήγορο χωρίς να χάσει τον χαρακτήρα του και το εσωτερικό είναι ένα έργο τέχνης από μόνο του.

Η πρώτη σειρά παραγωγής του Spectre Type 10 θα περιλαμβάνει μόλις 10 αυτοκίνητα, το καθένα με τιμή 160.400 ευρώ και μια λίστα επιλογών που επιτρέπει σε κάθε ιδιοκτήτη να έχει το αυτοκίνητο προσαρμοσμένο στα μέτρα του.