Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσα θα δίνατε για το πρωτότυπο της LaFerrari;

Ελλάδα 2:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσα θα δίνατε για το πρωτότυπο της LaFerrari;

ΝΕΑ

Πόσα θα δίνατε για το πρωτότυπο της LaFerrari;

ΝΕΑ

Δεν είναι η συνηθισμένη κατάληξη που έχουν τα πρωτότυπα και σίγουρα είναι κάτι που θα τραβήξει το ενδιαφέρον των συλλεκτών και ιδιαίτερα όσων ασχολούνται σοβαρά με τα μοντέλα της Ferrari.

Advertisement
Advertisement

Σε δημοπρασία που θα πραγματοποιηθεί στο Μόντε Κάρλο πρόκειται να διατεθεί το συγκεκριμένο πρωτότυπο της LaFerrari.

Ενώ συνήθως η κατάληξη των πρωτότυπων που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές για την εξέλιξη κάποιου αυτοκινήτου είναι η «ανακύκλωση» που πρακτικά σημαίνει εξαφάνιση, το συγκεκριμένο πρωτότυπο που χρησιμοποιήθηκε για την εξέλιξη της απόλυτης Ferrari θα διατεθεί προς αγορά από κάποιον «έχοντα» ενδιαφερόμενο. Η RM Sotheby’s διαχειρίζεται την πώληση και από αυτή έχουμε τις εντυπωσιακές είναι η αλήθεια εικόνες του πρωτοτύπου.

Advertisement
Advertisement

Μετά την ολοκλήρωση της «αποστολής» τους, τέτοια πρωτότυπα συνήθως καταλήγουν να χρησιμοποιούνται σε δοκιμές πρόσκρουσης ή άλλες «ζόρικες» διαδικασίες και σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να βρουν το χώρο ανάπαυσής τους στο μουσείο της εκάστοτε εταιρείας. Το συγκεκριμένο, ανήκει σε μια ακόμα πιο σπάνια κάστα πρωτοτύπων, που παρά την εμφανέστατη «προχειροδουλειά» πάνω του, διατέθηκε το 2016 για πώληση. Από τότε, είναι στα χέρια ενός ιδιώτη που τώρα αποφάσισε να το δώσει στον επόμενο…

Η δημοπρασία της RM Sotheby’s, θα πραγματοποιηθεί στις 14 Μαΐου στο Μόντε Κάρλο. Το πρωτότυπο αυτό έφερε τον κωδικό F150 κατά την εξέλιξη. Βασίζεται σε μια Ferrari 458 Italia πάνω στην οποία έγιναν όλες οι επεμβάσεις για να προσαρμοστούν όλα όσα χρειάστηκε η εξέλιξη της απόλυτης Ferrari σε κάποιο από τα στάδια της προετοιμασίας της. Οι διαφορές από την 458 στη LaFerrari, είναι όπως ξέρουμε τώρα, τεράστιες, οπότε και οι επεμβάσεις στο αμάξωμα και το πλαίσιο της πρώτης, είναι εκτενείς (και μη αναστρέψιμες).

Advertisement

Προφανώς είναι ένα από τα πρώιμα πρωτότυπα δοκιμών, οπότε και οι επεμβάσεις για την προσαρμογή των απαραίτητων μηχανικών μερών, ήταν «ανελέητες». Η υποδομή της 458 έπρεπε να προσαρμοστεί ανάλογα προκειμένου ο 12κύλινδρος κινητήρας να πάρει τη θέση του V8, ενώ αντίστοιχα μεγάλες είναι και οι αλλαγές που έπρεπε να γίνουν στην ανάρτηση. Θυμίζουμε πως από τις 499 coupe LaFerrari που κατασκευάστηκαν (αργότερα αποφασίστηκε και η διάθεση 210 Aperta μοντέλων) το πρωτότυπο διέφερε πολύ.

Στο «σετ» που θα δημοπρατηθεί, περιλαμβάνονται και τα δερμάτινα καλύμματα του αμαξώματος, με τα οποία οι Ιταλοί «έκρυβαν» τις διαθέσεις τους για τη σχεδίαση του αυτοκινήτου που ήταν υπό δοκιμή. Κάτω από αυτά τα αφαιρούμενα μέρη, βρίσκουμε ένα μαύρο αμάξωμα πολύ ταλαιπωρημένο αλλά πάντα με την αναμφισβήτητη γοητεία της 458. Στο εσωτερικό το μπεζ δέρμα είναι μια πινελιά πολυτέλειας που δεν θα περίμενε κανείς να υπάρχει σε ένα τόσο πρώιμο πρωτότυπο.

Advertisement

Ενδιαφέρον έχουν και οι τυπωμένες σε Α4 υπενθυμίσεις πάνω στο ταμπλό, προκειμένου να μην ξεχνιούνται οι δοκιμαστές και νομίζουν ότι μπορούν  να κάνουν κάποιες ρυθμίσεις, όπως εκείνες που αφορούν στη θέση του καθίσματος. Συγκεκριμένα, μπροστά από το συνοδηγό βλέπουμε τις επιγραφές που αναφέρουν «μην ρυθμίζετε το κάθισμα» και «πυροσβεστήρας πίσω από το κάθισμα», ενώ δεν λείπουν σε κάποια σημεία και οι χειρόγραφες σημειώσεις των δοκιμαστών. Η εξήγηση για τα Γερμανικά στα σημειώματα που αφορούν τους δοκιμαστές του αυτοκινήτου, έρχεται από τη χρήση του αυτοκινήτου που πιστοποιημένα έχει περάσει πολύ καιρό στην πίστα του Nurburgring.

Advertisement

Αξίζει να σημειωθεί πως στο κοντέρ αναφέρεται ένα νούμερο συνολικών χιλιομέτρων 3.322, που μάλλον όμως δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Η Ferrari Classiche πιστοποίησε το συγκεκριμένο πρωτότυπο για την αυθεντικότητά του και πρέπει να ξέρει όποιος ενδιαφέρεται πως το «μουλάρι» των δοκιμών, δεν έχει έγκριση τύπου για κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους. Επιπλέον, η Ferrari με δεσμευτικό συμβόλαιο απέναντι στο νέο ιδιοκτήτη, απαγορεύει την εμφάνιση του αυτοκινήτου σε αγωνιστικές ή άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις.

H RM Sotheby’s προβλέπει πως η τιμή του αυτοκινήτου για να αλλάξει χέρια τον ερχόμενο Μάιο, θα κυμανθεί από 1,4 έως 1,8 εκατομμύρια ευρώ– που δεν είναι και λίγα για ένα διακοσμητικό χώρου, ανεξάρτητα με το αν είναι λειτουργικό ή όχι, το οποίο μάλιστα είναι και «από χέρι» και όχι απευθείας από τη Ferrari.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Sebastian Loeb: Με Ferrari στο DTM!
Ferrari: Η διάδοχος της LaFerrari στην πίστα, χωρίς καμουφλάζ (video)
Έρχεται και έκδοση με 900 ίππους για τη Lotus Eletre