Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσα θα δίνατε για μία κούκλα -με τις ζελατίνες- Lancia Delta Integrale;

Ελλάδα 5:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσα θα δίνατε για μία κούκλα -με τις ζελατίνες- Lancia Delta Integrale;

ΝΕΑ

Πόσα θα δίνατε για μία κούκλα -με τις ζελατίνες- Lancia Delta Integrale;

ΝΕΑ

Ένα από τα πιο κλασικά και αγαπητά αυτοκίνητα των αγώνων ράλι βγαίνει στο «σφυρί». Και μάλιστα σε μία πολύ σπάνια έκδοση.

Advertisement
Advertisement

Στον οίκο δημοπρασιών RM Sotheby’s στο Monterey της Καλιφόρνια, θα βγει στο σφυρί στις 17 Αυγούστου μια Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Martini του 1992. Η εκτιμώμενη αξία αυτού του δείγματος είναι ανάμεσα στις 118.000 έως 155.000 ευρώ.

Το ειδικό αυτό μοντέλο προέρχεται από την ιταλική συλλογή της οικογένειας Lannelli και είναι ένα από τα μόλις 310 δείγματα αυτής της έκδοσης του μοντέλου.

Το αυτοκίνητο με αύξοντα αριθμό 272 παραδόθηκε στον νέο του ιδιοκτήτη τον Δεκέμβριο του 1992 και έκτοτε συντηρείται άριστα.

Advertisement
Advertisement

Κάτω από το ανθρακονημάτινο διακοσμητικό του μοχλού ταχυτήτων υπάρχει μια αριθμημένη πλακέτα με τον σειριακό αριθμό. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι ιδιοκτήτες δεν αφαίρεσαν τα προστατευτικά πλαστικά καλύμματα της ταπετσαρίας των θυρών.

Δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου σημάδια χρήσης στα μπλε καθίσματα Alcantara και στο στερεοφωνικό σύστημα Clarion.

Advertisement

Εκτός από το αυτοκίνητο, ο αγοραστής παίρνει και ένα “Certificato di Origine”, το οποίο επιβεβαιώνει την αυθεντικότητα του αυτοκινήτου, ένα κάλυμμα αυτοκινήτου, έναν γρύλο και ένα προειδοποιητικό τρίγωνο.

Ο οίκος δημοπρασιών Bonhams είχε ήδη δημοπρατήσει μια Lancia Delta HF Integrale Evo 1 Martini 6 στο Scottsdale στις 21 Ιανουαρίου 2021, με λίγο πάνω από 27.000 χιλιόμετρα και τελική τιμή 165.130 ευρώ.

Advertisement

Σύμφωνα με το Lancia Certificato Di Origine, το αυτοκίνητο βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στις 30 Νοεμβρίου 1992 και ταξινομήθηκε για πρώτη φορά για χρήση στους δρόμους στις 21 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους.

Το ειδικό μοντέλο δεν παρέμεινε για πολύ στην αντιπροσωπεία Trentinauto: στις 28 Δεκεμβρίου, ένας ιδιώτης το αγόρασε και το κράτησε μέχρι το 1998. Για δέκα χρόνια, η Integrale κυκλοφορούσε κυρίως στην περιοχή του Μπέργκαμο.

Ο τελευταίος ιδιοκτήτης στην πιο πρόσφατη δημοπρασία, ένας συλλέκτης από το Ηνωμένο Βασίλειο, έκανε εκτεταμένο σέρβις στην Ιταλία, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής ιμάντα χρονισμού, και πούλησε το αυτοκίνητο σε έναν συλλέκτη στις ΗΠΑ. Αυτός στη συνέχεια το προσέφερε προς πώληση μέσω του Bonhams.

Advertisement

Βασισμένη στη Delta παραγωγής που σχεδίασε ο Giogetto Giugiaro και παρουσιάστηκε το 1979, η Lancia παρήγαγε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που ήταν ανίκητο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Κατά τη διάρκεια των διαφόρων εξελικτικών σταδίων από την HF μέχρι την Evo 2, το εμβληματικό τετράθυρο αυτοκίνητο απέκτησε σταθερά περισσότερη ισχύ, πιο φαρδιά μετατρόχια και εξελιγμένη τετρακίνηση.

Στο Evo 1, ο τετραβάλβιδος, τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που είναι τοποθετημένος εγκάρσια στο μπροστινό μέρος αποδίδει 210 ίππους ενώ το Torsen διαφορικό έχει ελαφρώς πισωκίνητο χαρακτήρα και κατανέμει την ισχύ σε αναλογία 47:53 και στους τέσσερις τροχούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Lancia Delta: Η τελευταία των πρωταθλητών (+video)
Μία Lancia Delta Integrale στα χέρια του Miki Biasion
Η Lancia Delta Integrale από την Ολλανδία