Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πόσα μοντέλα με 300+ ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο υπάρχουν;

Ελλάδα 18:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πόσα μοντέλα με 300+ ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο υπάρχουν;

ΝΕΑ

Πόσα μοντέλα με 300+ ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο υπάρχουν;

ΝΕΑ

Καλά νέα έχουμε για όσους επιμένουν παραδοσιακά και θεωρούν βασικό κριτήριο για την αγορά του σπορ αυτοκινήτου τους το χειροκίνητο κιβώτιο.

Advertisement
Advertisement

Κι όμως, υπάρχουν και δεν είναι λίγα τα σπορ μοντέλα που προσφέρονται για αγορά με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και περισσότερους από 300 ίππους.

Σε μια περίοδο που τα αυτόματα κιβώτια κερδίζουν διαρκώς έδαφος και γίνονται έως και αφορμή για καλύτερη μεταπωλητική αξία στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, ορισμένες εταιρείες επιμένουν παραδοσιακά. Είναι τέτοια η απαίτηση των πελατών τους, που δεν τους «επιτρέπει» να κάνουν τα «στραβά μάτια» και να προσφέρουν ως αποκλειστική επιλογή κάποιο αυτόματο κιβώτιο. Εδώ λοιπόν συγκεντρώσαμε τις πιο νέες προτάσεις που προσφέρουν συνδυαστικά χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και απόδοση ισχύος μεγαλύτερη των 300 ίππων, καθώς απευθύνονται σε όσους θέλουν ακόμα να έχουν τον έλεγχο της μετάδοσης στο χέρι (και το πόδι) τους.

BMW M3 & Μ4 480 PS

Advertisement
Advertisement

Μέχρι να δούμε και την αντίστοιχη Μ της coupe Σειράς 2, η BMW θα προσφέρει δύο επιλογές ή αν προτιμάτε, δύο παραλλαγές στο ίδιο θέμα. Τόσο η Μ3 όσο και η Μ4, είναι στη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων με την απόδοση των 480 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο. Μάλιστα και στις δύο περιπτώσεις, η επιλογή του συνδυασμού αφορά μόνο στη «βασική» και όχι στην Competition με τους 510 ίππους που συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο (όπως και η M3 Touring).

Ford Mustang από 310 PS

Advertisement

Ακόμα και στη βασική του έκδοση, το μοντέλο έχει παραπάνω από 300 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ φυσικά τα καλά νέα για όσους το θέλουν, είναι πως η Mustang μπορεί να προσφέρει τη χαρά της επιλογής των ταχυτήτων με συμπλέκτη και στην κορυφαία έκδοση με το V8 κινητήρα και τους 456 ίππους. Βέβαια, αξίζει να αναφέρουμε πως η εναλλακτική επιλογή που έχουν οι ενδιαφερόμενοι, είναι το 10άρι αυτόματο- ένα μοναδικό στο είδος του σε σχέση με τον αριθμό των ταχυτήτων που υπάρχουν σε αντίστοιχες προτάσεις στην αγορά.

Advertisement

Honda Civic Type R 330 PS

Το περιμένουμε στις εκθέσεις πριν το τέλος του 2022, με τους 330 ίππους του και τις μεγαλύτερές του διαστάσεις να το κάνουν να φαίνεται πιο θελκτικό και εμάς να το περιμένουμε με λαχτάρα. Στην περίπτωση του Type R, η ιδιαιτερότητα είναι πως δεν υπάρχει επιλογή αυτόματου, κάνοντας ευθύς εξαρχής ξεκάθαρο τον προσανατολισμό του μοντέλου αλλά και το σε ποιους απευθύνεται, μια και το κοινό του είναι αυτό που δεν θα επέλεγε έτσι και αλλιώς κάτι άλλο πέραν του εξαιρετικούς σε λειτουργία χειροκίνητου με τις 6 σχέσεις. Η αύξηση της ισχύος από τους 320 της προηγούμενης έκδοσης του μοντέλου στους 330 της αναμενόμενης, είναι κάτι πολύ μετριοπαθές από τη μεριά της Honda που δεν μας «χαλάει» καθόλου.

Advertisement

Nissan Z 406 PS

Μια ακόμα από τις περιπτώσεις των αυτοκινήτων που περιμένουμε με ανυπομονησία, είναι και το coupe της Nissan. Στην προκειμένη περίπτωση, θα πρέπει σίγουρα να υπολογίζουμε πως θα το δούμε από το επόμενο έτος στις αντιπροσωπείες και για τους ενδιαφερόμενους έχει ιδιαίτερη σημασία πως το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από τις βασικές του κιόλας εκδόσεις, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό, σε συνδυασμό με την απόδοση ισχύος που θα ξεπερνά τους 400 ίππους αλλά και τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, περιμένουμε πως θα συνθέτουν έναν εκρηκτικό συνδυασμό για το σκληροπυρηνικό κοινό που έχει πολύ ψηλά την οδηγική απόλαυση στις προτεραιότητές του.

Porsche 718 Boxster & Cayman από 304 PS

Όπως το Nissan Z, έτσι και η Porsche τόσο στη Boxster, όσο και στην Cayman, προσφέρει την ευκαιρία σε όσους το επιθυμούν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο στη μετάδοση της ισχύος από τον κινητήρα στους τροχούς. Με τους 304 ίππους των βασικών εκδόσεων απόδοσης καις στις δύο περιπτώσεις να φαντάζουν ως η ιδανική ισχύς για να μπορέσει να οδηγήσει κανείς γρήγορα και απολαυστικά, με ένα πολύ καλά ζυγισμένο κεντρομήχανο μοντέλο που έχει διακριθεί με τον ισορροπημένο χαρακτήρα του από την αρχή κιόλας της παρουσίας του στη γκάμα της Porsche.

Porsche 911 από 443 PS

Από την Porsche, υπάρχει κι άλλη πρόταση με χειροκίνητο κιβώτιο και υψηλή απόδοση. Μάλιστα, στην Carrera S όπου εστιάζουμε, η απόδοση είναι 443 ίπποι. H Carrera S είναι η πρώτη έκδοση στη γκάμα του μοντέλου που διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο, καθώς η 911 προσφέρεται με «τρία πεντάλ» και στις εκδόσεις, Turbo, GTS και –φυσικά- GT3 αλλά και GT3 Touring που φέρνουν την ισχύ έως και τους 550 ίππους. Αυτό που μένει για την τελική επιλογή, είναι να κρίνει ο καθένας αν θέλει να έχει ένα από τα εμβληματικότερα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης, στην πιο δυνατή του έκδοση.

Toyota GR Corolla 305 PS

Η πολυαναμενόμενη έκδοση GR της Corolla, είναι μια από τις περιπτώσεις των χειροκίνητων μοντέλων με πάνω από 300 ίππους απόδοση. Όπως και στο GR Yaris, έτσι και εδώ, το 3κύλινδρο turbo διαμάντι κάτω από το εμπρός καπό, συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο που δίνει τον απόλυτο έλεγχο της μετάδοσης στον οδηγό, μετατρέποντας την οικογενειακή Corolla σε πραγματικό «όπλο» για οδήγηση, εντός και εκτός πίστας. Η GR έκδοση του μακροβιότερου best seller στη γκάμα της Ιαπωνικής εταιρείας, αναμένεται να κάνει εμπορικό ντεμπούτο μέσα στους πρώτους μήνες του 2023.

Toyota GR Supra 345  PS

Στη γκάμα της Toyota βρίσκουμε άλλη μια περίπτωση που «ταιριάζει» στο brief της συγκεκριμένης συνομοταξίας αυτοκινήτων. Μάλιστα, αυτή τη φορά, η εστίαση θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι πιο «αυστηρή» μια και η GR Supra απευθύνεται έτσι και αλλιώς σε όσους έχουν παραδοσιακές αξίες σχετικά με την οδήγηση αλλά και το πως πρέπει να είναι ένα σπορ αυτοκίνητο. Το coupe αμάξωμα της Supra, θα βρεθεί «απέναντι» στο αντίστοιχο του Nissan Z, έχοντας κατά βάση το ίδιο σημείο εκκίνησης για το κοινό που θέλει να ενεργοποιήσει. Στην προκειμένη περίπτωση, η χειροκίνητη επιλογή δεν θα είναι διαθέσιμη στη βασική επιλογή με το δίλιτρο μοτέρ και τους 259 ίππους αλλά θα μπορεί να συνδυαστεί μόνο με το 3λιτρο κινητήρα που αποδίδει 345 ίππους -με το οποίο ο συντελεστής διασκέδασης κατά την οδήγηση, ειδικά στις ελεγχόμενες συνθήκες μιας πίστας, αυξάνεται κατακόρυφα.

VW Golf R 320 PS

Από τη Volkswagen που προσφέρει και το πιο «ταπεινό» GTI με χειροκίνητο κιβώτιο, το Golf R με τους 320 ίππους, είναι μια περίπτωση που δεν μπορεί να αφήσει κανέναν από τους φανατικούς φίλους του μοντέλου αλλά και της μάρκας, ασυγκίνητους. Με την τετρακίνηση που βοηθάει ιδιαίτερα στην εκμετάλλευση της ισχύος στην κορυφαία έκδοση του μοντέλου, η ύπαρξη του χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων για να έχει ο οδηγός τον απόλυτο έλεγχο της μετάδοσης, είναι σίγουρα μια πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
newsmotoChoice: Τα καλύτερα Scooters -Με δίπλωμα αυτοκινήτου
Οι κινητήρες που «στροφάρουν» πιο πολύ
14+1 από τα πιο σπουδαία κεντρομήχανα