Πώς θα είναι και τι αρίθμηση θα έχουν οι πινακίδες των τρέιλερ;
ΝΕΑ
Με τη νέα χρονιά όσοι έχουν ρυμουλκούμενο όχημα (τρέιλερ, τροχόσπιτο, μπαγκαζιέρα) θα είναι υποχρεωμένοι να βγάζουν άδεια κυκλοφορίας με πινακίδα και να το ασφαλίζουν….
Το Newsauto είναι το πρώτο Μέσο που αποκάλυψε, την αλλαγή στη νομοθεσία που αφορά στα τρέιλερ. Αρχικά το μέτρο ήταν να εφαρμοστεί τον περασμένο Οκτώβριο ωστόσο η γραφειοκρατία καθυστέρησε την εφαρμογή της νέας νομοθεσίας που αφορά στα ρυμουλκούμενα οχήματα.
WHAT CAR
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Γιώργου Ανδρή, η παράταση στην εφαρμογή της Υπουργικής Απόφασης δόθηκε καθώς δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί η μετάβαση του πληροφοριακού συστήματος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών από την απαρχαιωμένη γλώσσα προγραμματισμού Cobol στο ανοικτό σύστημα.
Η εκπνοή της προθεσμίας ήταν για την 18η Δεκεμβρίου όμως και πάλι η ημερομηνία άλλαξε παίρνοντας νέα παράταση για τις αρχές του 2022. Να θυμίσουμε πως τα τρέιλερ, οι μπαγκαζιέρες και τα τροχόσπιτα θα αποκτήσουν τη δική τους άδεια κυκλοφορίας, τη δική τους ξεχωριστή πινακίδα ενώ ο ιδιοκτήτης θα είναι υποχρεωμένος να τα ασφαλίσει ξεχωριστά από το όχημα που χρησιμοποιεί για την έλξη.
300.000 ρουμουλκούμενα οχήματα
Πώς όμως θα είναι οι συγκεκριμένες πινακίδες; Τι γράμματα θα έχουν και από πού θα ξεκινά η αρίθμηση; Τα γράμματα απ’ όπου θα ξεκινήσουν να τοποθετούνται στα ρυμουλκούμενα θα είναι (αρχικά) τα «ΤΑ» ενώ η αρίθμησή τους θα ξεκινά από τον αριθμό «10.000». Όταν εφαρμοστεί η νομοθεσία, το ρυμουλκούμενο θα θεωρείται ανεξάρτητο όχημα με πινακίδες και θα μπορεί να ρυμουλκηθεί από αυτοκίνητα που θα πληρούν τις προδιαγραφές. Με λίγα λόγια η ρυμούλκηση δεν θα γίνεται από ένα μόνο όχημα.
Να σημειώσουμε πως με αυτόν τον τρόπο θα σταματήσουν να κυκλοφορούν πολλές ιδιοκατασκευές που είναι επικίνδυνες και μπορούν να προκαλέσουν εύκολα ατύχημα. Αναφορικά με τους ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων κατασκευών θα πρέπει μέχρι τέλος του 2022 να τα νομιμοποιήσουν. Όταν το κάνουν αυτό από ειδικούς πραγματογνώμονες, τότε θα μπορούν να τα καταχωρήσουν και στην πλατφόρμα προκειμένου να μπορούν να προμηθευτούν πινακίδες κυκλοφορίας.
Στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή υπολογίζεται πως κυκλοφορούν περισσότερα από 300.000 ρυμουλκούμενα οχήματα. Σχετικά με το ΚΤΕΟ και όσα έχουν ακουστεί, προς το παρόν και σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της Ένωσης Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Κωνσταντίνου Βήκα, δεν ισχύει τίποτα απ’ όσα έχουν γραφτεί η ακουστεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Yamaha Wolverine RMΑΧ 1000: Πρώτη επίσημη εμφάνιση στην Ελλάδα
Πλήρως εξαρτημένη από την Ασία η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Θρασύτατη μπηχτή Musk στον Πρόεδρο των ΗΠΑ