Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Πως θα μπορούσε να δείχνει η Supra;

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

H Toyota Supra επέστρεψε το 2020 μετά από σχεδόν 20 χρόνια διαλείμματος. Η Toyota προκάλεσε την επιστροφή της νέας Supra το 2014 με το concept FT-1 που έθεσε τα θεμέλια για το σχεδιασμό του νέου αυτοκινήτου.

Μπορείτε να δείτε την επιρροή του FT-1 στην έκδοση παραγωγής, ωστόσο, όπως οι περισσότερες μεταβάσεις από το πρωτότυπο στην παραγωγή, έτσι και αυτή δέχθηκε αρκετές μεταβολές. Τι γίνεται όμως αν η Toyota είχε επιλέξει ένα πιο τολμηρό σχέδιο; Λοιπόν, οι νέες αποδόσεις του Octon μας δείχνουν ποια θα μπορούσε να είναι αυτή η πραγματικότητα.

Οι αποδόσεις ξεκίνησαν με βάση το Mazda RX Vision και στη συνέχεια το αναθεώρησαν σε μεγάλο βαθμό προσθέτοντας μια σειρά από σχεδιαστικά στοιχεία που θα έκαναν ενδιαφέρον κάθε Supra. Δεν μπορείτε καν να δείτε την επιρροή της Mazda. Το Supra MK5 διαθέτει εκτεταμένη μπροστινή προεξοχή, μακρύ ρύγχος και επιμήκη κολόνα Β που ρέει στην πίσω πλευρά. Οι προβολείς είναι κομψοί και το πρόσθιο τμήμα χαμηλό και έντονο, με έναν άγριο διαχωριστή. Η χαμηλή οροφή και τα μικρά κρύσταλλα προσθέτουν εκτός από δυναμισμό και ισορροπία στο σχεδιασμό.

Στο προφίλ υπάρχουν μεγάλες εισαγωγές αέρα για ψύξη των φρένων. Στο πίσω μέρος, ο σχεδιασμός είναι εξίσου καθαρός με τις διπλές απολήξεις εξάτμισης να ωθούνται στις γωνίες του προφυλακτήρα. Τα πίσω φώτα είναι απλά, αν και το χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι η καμπύλη πτέρυγα της δεκαετίας του ’90 που εκτείνεται από φτερό σε φτερό. Αυτό το στοιχείο αποτίει φόρο τιμής στο μοντέλο τέταρτης γενιάς που βοήθησε στην ενίσχυση του ονόματος Supra. Οι αποδόσεις πάντως δεν μοιάζουν με τη Supra που κυκλοφορεί σήμερα. Η σημερινή είναι μικρότερη από το Mk4 στο οποίο βασίζονται οι αποδόσεις, το οποίο “σβήνει” το σχέδιο σε μικρότερο μοτίβο. Οι αποδόσεις δείχνουν επίσης μια Supra που είναι ακόμη μακρύτερη διατηρώντας την συμβολική πτέρυγα, ενσωματωμένη στο συνολικό σχεδιασμό.

Δημοφιλή στο Protothema.gr