Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πώς τα πήγε το νέα Skoda Fabia στο τεστ αποφυγής ταράνδου;

Ελλάδα 3:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πώς τα πήγε το νέα Skoda Fabia στο τεστ αποφυγής ταράνδου;

ΝΕΑ

Πώς τα πήγε το νέα Skoda Fabia στο τεστ αποφυγής ταράνδου;

ΝΕΑ

Έχει καθιερωθεί το άτυπο τεστ με τους κώνους, όπου τα νέα μοντέλα περνούν με διάφορες ταχύτητες μέχρι να μη ρίξουν κανέναν από αυτούς.

Advertisement
Advertisement

Αυτή τη φορά σειρά για τη διαδικασία πήρε το νέο Fabia.

Η έκδοση που δοκιμάστηκε στο λεγόμενο «τεστ του ταράνδου» ήταν η πλέον ταπεινή για το Fabia, με τρικύλινδρο  βενζινοκινητήρα 1.0 MPI απόδοσης 80 ίππων. Τα ελαστικά διάστασης 185/65 R15 τύπου Continental EcoContact 6 και το αποτέλεσμα θετικό με τη Fabia να περνά χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα με μέγιστη ταχύτητα 75 χλμ./ώρα.

Advertisement
Advertisement

Το τσέχικο σουπερμίνι απέσπασε καλά σχόλια από τους δοκιμαστές, ειδικά για το πλαίσιο του, (πλατφόρμα MQB A0) αλλά και το σύστημα ESC που παρεμβαίνει διακριτικά και όποτε χρειαστεί. Παρά το γεγονός ότι δεν πρόκειται για κάποια «καυτή» έκδοση με σπορ ανάρτηση ή χαμηλό προφίλ ελαστικών, το Fabia στρίβει αξιοπρεπώς σε μικρό χώρο.

Με ταχύτητα 79 χλμ./ώρα, το μοντέλο της Skoda έριξε μόλις δύο κώνους, με τη συνολική εικόνα να είναι εφάμιλλη με τη συμπεριφορά του VW Polo και του Hyundai i20. Η έκδοση που δοκιμάστηκε αφορά την βασική με κινητήρα 1.0 ΜPI απόδοσης 80 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ/ώρα γίνεται σε 15,5 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα είναι στα 179 χλμ./ώρα και οι εκπομπές ρύπων στα 116 γρ/χλμ.

Advertisement

Η επόμενη έκδοση είναι η 1.0 TSI με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 110 ίππων και μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ/ώρα είναι στα 9,7 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα στα 205 χλμ/ώρα και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 116 γρ/χλμ.

Στο τέλος της άνοιξης θα προστεθεί στην γκάμα του νέου Fabia και η έκδοση Monte Carlo η οποία θα συνδυάζεται και με τον μεγάλο κινητήρα 1,5 λίτρων με τους 150 ίππους. Πρόκειται για μία έκδοση που λειτουργεί ως φόρος τιμής στο ένδοξο παρελθόν της μάρκας στους αγώνες ράλι, και χαρακτηρίζεται από τις σπορ επεμβάσεις στο αμάξωμα, οι οποίες δημιουργούν ένα πολύ δυναμικό σχήμα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η νέα Skoda Fabia στο Golden Hall
Στην Ελλάδα η νέα Skoda Fabia (+τιμές)
Skoda Fabia: Πέντε αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP