Porsche: Στόχος η προστασία των προσωπικών δεδομένων
ΝΕΑPorsche: Στόχος η προστασία των προσωπικών δεδομένων
ΝΕΑO Γερμανός κατασκευαστής πολυτελών οχημάτων επιθυμεί να προσφέρει πλήρη διαφάνεια σχετικά με τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Με όλο και περισσότερα συστήματα διασύνδεσης εφοδιάζονται τα σύγχρονα αυτοκίνητα, σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί η ασφάλεια και η εμπειρία του χρήστη.
WHAT CAR
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει αλλάξει εκ βάθρων την αυτοκίνηση, μετατρέποντας τα αυτοκίνητα από απλά μεταφορικά μέσα, σε gadgets που επικοινωνούν τόσο μεταξύ τους (V2V), όσο και με το ευρύτερο περιβάλλον (V2G).
Δεδομένου, όμως, του τεράστιου όγκου δεδομένων που συλλέγονται, μέσω αισθητήρων, καμερών κ.ο.κ., έχουν αρχίσει και πληθαίνουν οι φωνές που ζητούν την υιοθέτηση αυστηρών πολιτικών απορρήτου.
Στο πλαίσιο αυτό, η Porsche επιδιώκει να καταλαγιάσει τις ανησυχίες των ιδιοκτητών μοντέλων της, δημιουργώντας έναν σφιχτό κλοιό προστασίας των προσωπικών δεδομένων ο οποίος θα υπερβαίνει σε αυστηρότητα ακόμα και τις νομικές υποχρεώσεις της.
Σύμφωνα με τον Christian Volkel, Chief Privacy Officer & Director Group Privacy στην Porsche, στο μέλλον η εμπιστοσύνη των οδηγών σε μια αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα αφορά αποκλειστικά την ποιότητα των προϊόντων της, αλλά και το πόσο ασφαλείς οι ίδιοι αισθάνονται σχετικά με τη διαφύλαξη των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Για να επιτύχει το τελευταίο, η γερμανική εταιρεία έχει διαιρέσει την πολιτική απορρήτου της σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: Ο πρώτος εστιάζει στους βασικούς άξονες του στρατηγικού της πλάνου Corporate Strategy 2030, με επίκεντρο τη βιωσιμότητα, την εταιρική υπευθυνότητα και την κερδοφορία της.
Ο δεύτερος αφορά τις γενικές εταιρικές αρχές της, ο τρίτος σχετίζεται με τις αρχές δίκαιης πληροφόρησης του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) και στους παραδοσιακούς στόχους προστασίας της ιδιωτικής ζωής, και ο τέταρτος καλύπτει την πολιτική απορρήτου της ίδιας της Porsche.
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι στα μελλοντικά μοντέλα της η Porsche θα δίνει μεγάλη έμφαση στη διεπαφή χρήστη (UI), αποτρέποντας τη διαρροή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, και προσφέροντας πλήρη διαφάνεια σχετικά με τη συλλογή και την επεξεργασία τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Porsche Cayenne της πρώτης γενιάς ξανά στο προσκήνιο
Porsche: Από το ταμπλό… στον καρπό (video)
«Αγκάθι» τα προσωπικά δεδομένα στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα!