Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«Πονοκέφαλος» η ολοκλήρωση του γερμανικού Gigafactory για την Tesla

Ελλάδα 13:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Πονοκέφαλος» η ολοκλήρωση του γερμανικού Gigafactory για την Tesla

ΝΕΑ

«Πονοκέφαλος» η ολοκλήρωση του γερμανικού Gigafactory για την Tesla

ΝΕΑ

Μετά το πρόστιμο των 12 εκατ. ευρώ, σειρά παίρνει η παράταση της προθεσμίας για την ολοκλήρωση του εργοστασίου.

Advertisement
Advertisement

Ακανθώδης αποδεικνύεται η διαδικασία ολοκλήρωσης του εργοστασίου της Tesla στο Gruenheide της Γερμανίας, με την αμερικανική εταιρία να αποκλίνει σημαντικά από το αρχικό χρονοδιάγραμμα.

Ειδικότερα, στόχος της Tesla ήταν να υλοποιούσε το πρότζεκτ μέχρι τα μέσα του 2021, με την παραγωγική δύναμη να φτάνει τις 500.000 μονάδες ετησίως. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν πρόκειται να συμβεί, με τον Elon Musk να παρατείνει την προθεσμία που αφορά την εκκίνηση της παραγωγικής διαδικασίας έως τον Ιανουάριο του 2022.

Σύμφωνα με το Μέσο Automobilwoche, αιτία απόκλισης από το χρονοδιάγραμμα συνιστά η αδυναμία της αμερικανικής εταιρείας να εξασφαλίσει την τελική άδεια δόμησης, ενώ έχουν ανακύψει και σημαντικά εμπόδια που αφορούν την κατασκευή της μονάδας όπου θα παράγονται οι μπαταρίες. Ως εκ τούτου, οι πρώτες μπαταρίες δεν αναμένεται να είναι έτοιμες πριν το τέλος του έτους, αναφέρει το δημοσίευμα.

Advertisement
Advertisement

Οι κωλυσιεργίες, ωστόσο, δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η εταιρεία του Musk στη Γερμανία. Σε πρόσφατη τακτική επιθεώρηση που διενήργησαν οι αρχές στο Gigafactory της Tesla στο Βερολίνο διαπιστώθηκε πως κάποιοι σωλήνες δεν ήταν κατάλληλοι για βιομηχανικά λύματα, γεγονός που συνιστά απειλή για το πόσιμο νερό της περιοχής.

Υπενθυμίζεται πως πρόσφατα οι γερμανικές αρχές υπέβαλαν στην Tesla πρόστιμο ύψους 12 εκατ. ευρώ, με την εταιρεία να φέρεται πως παραβίασε τους εγχώριους κανονισμούς που διέπουν την παραλαβή και ανακύκλωση μπαταριών.

Advertisement

Στο Gigafactory της Tesla στη Γερμανία, τέλος, θα κατασκευάζονται τα Model Y που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά, αλλά και οι μπαταρίες τύπου “4680” οι οποίες έχουν υψηλότερη απόδοση και πολλαπλάσια ενεργειακή χωρητικότητα συγκριτικά με τις “2170”, αυξάνοντας την αυτονομία των μοντέλων.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Nέο εργοστάσιο μπαταριών από GM και LG
Ο “πόλεμος” μεταξύ Tesla και Ford, καλά κρατεί
Αποκάλυψη: “Μαϊμού” επίσημοι συνεργάτες της Tesla στην Ελλάδα!