Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«Πόλεμος» για τα plug-in υβριδικά

Ελλάδα 2:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

«Πόλεμος» για τα plug-in υβριδικά

ΝΕΑ

«Πόλεμος» για τα plug-in υβριδικά

ΝΕΑ

Η γερμανική κυβέρνηση φαίνεται πως επιθυμεί να αυξήσει το ελάχιστο όριο αυτονομίας των plug-in υβριδικών που δικαιούνται επιδότηση, κάτι που… δεν αρέσει στις εγχώριες Ενώσεις.

Advertisement
Advertisement

Δυσοίωνο είναι το μέλλον των plug-in υβριδικών στη Γερμανία, μετά την απόφαση της κυβέρνησης να αυστηροποιήσει το πλαίσιο χορήγησης κρατικής επιδότησης για την αγορά τους.

Ειδικότερα, από τον Οκτώβριο του 2022 θα επιδοτούνται μόνο τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα που θα έχουν τουλάχιστον 60 χλμ. αυτονομίας, αντί για 40 χλμ. που είναι το υφιστάμενο καθεστώς. Μάλιστα από τον Ιανουάριο του 2024, η θηλιά θα σφίξει περαιτέρω, με την ελάχιστη αυτονομία να αυξάνεται στα 80 χλμ., σύμφωνα με το προσχέδιο της κυβέρνησης που δημοσιεύτηκε από το Automotive Information Europe.

Αυτή τη στιγμή, στη Γερμανία, ένα plug-in υβριδικό που κοστίζει 40.000 ευρώ ή λιγότερο, δικαιούται επιδότηση ύψους 6.750 ευρώ, την ίδια ώρα που τα σχετικής τεχνολογίας αυτοκίνητα που κοστίζουν πάνω από 40.000 ευρώ υπάγονται σε έκπτωση ύψους 5.625 ευρώ.

Advertisement
Advertisement

Τα συγκεκριμένα κίνητρα αποδείχτηκαν ιδιαίτερα λειτουργικά, δεδομένου ότι επέφεραν αύξηση στις εγχώριες πωλήσεις plug-in υβριδικών κατά 230%, σε συνολικά 163.571 οχήματα, σύμφωνα τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA).

Υψώνουν τη σημαία της επανάστασης οι γερμανικές ενώσεις αυτοκινήτου

Advertisement

Η Ένωση Γερμανών Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (VDA) και η Ένωση Διεθνών Κατασκευαστών (VDIK), εξέφρασαν την αντίθεσή τους με το σχέδιο της γερμανικής κυβέρνησης, ισχυριζόμενες πως θα μειωθούν σημαντικά οι πωλήσεις plug-in υβριδικών.

«Μια ιδιαίτερα μεγάλη γκάμα plug-in υβριδικών, που μέχρι πρότινος ήταν επιδοτούμενη, θα παύσει να είναι ελκυστική στους καταναλωτές», αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή του, η Πρόεδρος της VDA, Hildegard Mueller. «Και στη συνέχεια οι καταναλωτές ενδέχεται να στραφούν σε ένα αυτοκίνητο με θερμικό μοτέρ, κάτι το οποίο δεν θα αρέσει στην πολιτική ηγεσία».

Advertisement

Μάλιστα πρόσθεσε, πως η τεχνολογική πρόκληση για την αύξηση της ελάχιστης αυτονομίας στα 80 χλμ. μπορεί να υλοποιηθεί, αλλά θα χρειαστεί χρόνος.

Τέλος, ο Πρόεδρος της VDIK, Reinhard Zirpel, υποστήριξε πώς τυχόν έγκριση του σχεδίου, θα καταστήσει μη επιδοτούμενα σχεδόν τα μισά από τα plug-in υβριδικά που διατίθενται στην αγορά.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πώς λειτουργούν τα Plug-in υβριδικά Audi;
Η Γερμανία θέλει να επιβάλλει διόδια σε όλη την ΕΕ!
Η Γερμανία αναζητά επειγόντως 60.000 οδηγούς!