Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πιθανή η μετονομασία της Seat σε Cupra

Ελλάδα 20:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πιθανή η μετονομασία της Seat σε Cupra

ΝΕΑ

Πιθανή η μετονομασία της Seat σε Cupra

ΝΕΑ

Τα σχέδια της μητρικής VW μπορεί να εξυπηρετηθούν καλύτερα αν η Seat μετονομαστεί σε Cupra προκειμένου να έχει τη δυνατότητα να αλλάξει το συνολικό προφίλ των μοντέλων της μάρκας.

Advertisement
Advertisement

 

Για τη Seat εξετάζεται το ενδεχόμενο της αλλαγής ονόματος και την αντικατάστασή του με το Cupra, μια και με τον τρόπο αυτό, θα είναι πιο εύκολο να πλασαριστούν τα μοντέλα που ετοιμάζει η εταιρεία ως πιο premium. Ήδη τα πρώτα δεδομένα που έχουν στα κεντρικά της Cupra, ξεπερνούν τις προσδοκίες των ιθυνόντων και αξίζει να σημειωθεί πως με μόλις δύο μοντέλα μέχρι στιγμής στη γκάμα της, η εταιρεία έχει σημειώσει 18.000 πωλήσεις μέσα στο 2019. Πρόκειται για μια αύξηση της τάξης του 50% περίπου σε σχέση με το 2018, μόνο με τη διάθεση των μοντέλων Ateca και Leon από την Cupra.

Advertisement
Advertisement

Το ενδεχόμενο αλλαγής του ονόματος από Seat σε Cupra, θα διευκολύνει τη μητρική VW να πραγματοποιήσει το σχεδιασμό της με το λανσάρισμα αυτοκινήτων με αναβαθμισμένο πρεστίζ και αρκετά διαφορετική προσέγγιση του αγοραστικού κοινού. Η αλλαγή του ονόματος, θα διευκολύνει και την παρουσίαση ακόμα πιο έντονης της διαφορετικότητας που θέλει ανάμεσα στις μάρκες του Ομίλου η μητρική εταιρεία.

Advertisement

Μια τέτοια περίπτωση είναι το πρωτότυπο Tavascan. Πρόκαιται για μια πολύ ρεαλιστική προσέγγιση για το ηλεκτρικό Cupra του άμεσου μέλλοντος, το οποίο μάλιστα σύμφωνα με τη δήλωση του επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού Alejandro Mesonero-Romanos, δεν απέχει και πολύ από την έκδοση παραγωγής- η οποία ωστόσο, δεν έχει πάρει ακόμα το «πράσινο φως» για να περάσει στο τελικό στάδιο της σχεδίασης.

Advertisement

Μιλώντας για την τοποθέτηση των αυτοκινήτων της Cupra απέναντι στα ανταγωνιστικά (και δη τα ηλεκτρικά) ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος έκανε μια αναφορά στην Tesla, θέλοντας να υπογραμμίσει πως τα μοντέλα της αμερικανικής εταιρείας, είναι πολύ «κρύα» σε επίπεδο αισθητικής, κάτι που είναι κάθετα αντίθετο προς τη δική του διάθεση απέναντι στη σχεδίαση των αυτοκινήτων με τα οποία ασχολείται.