Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Scooters 125 cc

ΝΕΑ

Ποιος θα πληρώσει 1 δισ. ευρώ στην… Εφορία

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

Με εξωδικαστικό συμβιβασμό η πανίσχυρη οικογένεια τερματίζει τη διαμάχη της με το Δημόσιο για τη μεταφορά της εταιρικής έδρας…

Οι εταιρείες της οικογένειας του δισεκατομμυριούχου Agnelli συμφώνησαν με εξωδικαστικό συμβιβασμό να πληρώσουν 949 εκατ. ευρώ για να διευθετήσουν την διαμάχη που είχε ξεσπάσει με την Εφορία της Ιταλίας και αφορούσε στην μεταφορά της εταιρικής έδρας στην Ολλανδία μετά τη συγχώνευση με τον όμιλο PSA και την δημιουργία της Stellantis.

Η Exor SpA, η οποία ελέγχει τη Ferrari και είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της Stellantis, συμφώνησε να πληρώσει 746 εκατ. ευρώ για τις λεγόμενες απαιτήσεις φόρου που αναφέρονται στη συγχώνευσή της το 2016 με την ολλανδική θυγατρική της, Exor Holding NV.

Παράλληλα και ο όμιλος Tζιοβάνι Ανιέλι θα δώσει άλλα 203 εκατ. ευρώ στο ιταλικό υπουργείο οικονομικών. Ο Exor κατέχει το 14% των μετοχών του ομίλου Stellantis, o οποίος, με την σειρά του, μεταξύ άλλων ελέγχει τις αυτοκινητοβιομηχανίες Fiat, Chrysler, Maserati, Lancia και Alfa Romeo.

«Ο διακανονισμός δεν ερμηνεύεται και δεν πρέπει να ερμηνεύεται ως αναγνώριση, ακόμη και μερική αποδοχή από την Exor των ακόλουθων ερμηνειών που έδωσαν οι ιταλικές φορολογικές αρχές. Πληρώσαμε το ποσό αυτό άπαξ και δεν πρόκειται να υπάρξει άλλη επιπλέον φορολόγηση», ανέφερε η εταιρεία.

Επίσης ο όμιλος επισήμανε ότι η μεταφορά της έδρας δεν σχετίζεται με πιο ευνοϊκούς φορολογικούς κανόνες, αλλά μόνο με την ανάγκη εναρμόνισης στη διαχείριση των διαφόρων εταιριών. Ωστόσο ο Ιταλικός Τύπος αναφέρει ότι στην Ολλανδία πέρα από τις διαφορετικές φορολογικές κλίμακες, υπάρχει και διαφορά στον υπολογισμό των φορολογητέων ποσών, ενώ η χώρα θεωρείται ένα είδος κεντρικού σημείου αναφοράς, για την μετάθεση χρημάτων προς ευνοϊκότερα φορολογικά καθεστώτα

Αναλυτές εκτιμούν πως η μεταφορά της έδρας στην Ολλανδία θα στερήσει από την Ιταλία φορολογικά έσοδα άνω των 500 εκατ. ευρώ ενώ από την άλλη μεριά το Ιταλικό Δημόσιο για να διατηρήσει τις 2.400 θέσεις εργασίας στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας θα επιδοτήσει με 400 εκατ. ευρώ τη δημιουργία ενός κέντρου παραγωγής ηλεκτρικών μπαταριών της Stellantis σε πόλη της κεντρικής Ιταλίας…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ευρώπη: H Stellantis είναι η πρωταθλήτρια του 2021!
Πόσα κέρδισε η οικογένεια Agnelli από τη συγχώνευση;
Από τη Ferrari στις τσάντες και τα… τακούνια!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto