Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιος Έλληνας αγόρασε τη μία και μοναδική Rolls Royce Cullinan;

Ελλάδα 3:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποιος Έλληνας αγόρασε τη μία και μοναδική Rolls Royce Cullinan;

ΝΕΑ

Ποιος Έλληνας αγόρασε τη μία και μοναδική Rolls Royce Cullinan;

ΝΕΑ

Πάνω από 20 χρόνια είχε να πουληθεί στην Ελλάδα αυτοκίνητο της Rolls Royce. Αυτό έγινε πριν λίγες ημέρες. Ιδού ο περήφανος ιδιοκτήτης της…

Advertisement
Advertisement

Πρόκειται για το διαμάντι της  Rolls Royce. Εξού και το Cullinan, που είναι και η ονομασία που έχει δωθεί στο μεγαλύτερο διαμάντι που έχει βρεθεί ποτέ, με βάρος άνω των 600 γραμμαρίων και 3.106 καρατίων.

Πλέον το,,, αυτοκινητικό διαμάντι της Rolls Royce, κυκλοφορεί με Ελληνικές πινακίδες στους δρόμους της Αττικής και κυρίως μεταξύ, Πειραιά, Βορείων Προαστίων και Νέας Φιλαδέλφειας. Η αξία μάλιστα της συγκεκριμένης φτάνει τα  500.000 ευρώ!

Σημειώστε πως πέρασαν σχεδόν 21 χρόνια για να ταξινομηθεί στην Ελλάδα μία καινούργια Rolls Royce.

Advertisement
Advertisement

Το αυτοκίνητο, εκτός από υπερπολυτελές είναι και ισχυρό, αφού διαθέτει έναν διπλά turbo V12 βενζινοκινητήρα, 6,75 λίτρων λίτρων αποδοσης 563 PS και 850 Nm ροπής η οποία είναι διαθέσιμη από τις 1.600 rpm.

Όταν το newsauto, δοκίμασε τηn Rolls–Royce Cullinan, όλη η ουσία για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, συνοψίστηκε στα λόγια του τότε CEO της μάρκας, Torsten MullerOtvos:  «Οι πελάτες των Cullinan θέλουν να οδηγήσουν τα αυτοκίνητά τους εκτός δρόμου. Γι’ αυτό και επέμενα η εκτός δρόμου άνεση να υπερέχει όλων των ανταγωνιστών, ενώ στην άσφαλτο να βρίσκεται στο επίπεδο της Phantom. Cullinan επιβάλλεται να είναι η RollsRoyce των SUV. Μιλάμε για την εναλλακτική μιας κρουαζιέρας σε πολυτελές γιοτ. Ο στόχος είναι… παντού αβίαστα».

Αυτή η μαύρη Cullinan, που κινείται με Ελληνικές πινακίδες ανήκει στον Δημήτρη Μελισσανίδη.
Η Cullinan σίγουρα δεν είναι η τυπική Rolls-Royce. Είναι το πρώτο της SUV, το πρώτο της τετρακίνητο και το πρώτο της hatchback.
Σύμφωνα με τη δοκιμή του newsauto, ο twin-turboV12 των 6.749 cc είναι αθόρυβος, σχεδόν σαν ηλεκτρικό μοτέρ. Το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο της ZF είναι στρωτό και ομαλό στη λειτουργία. Δεν υπάρχει δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών. «Δεν ταιριάζει στη Rolls Royce να αλλάζεις ταχύτητες», υποστηρίζει ο Torsten, ακόμα κι αν αυτό δεν απαιτεί τίποτα περισσότερο από το να κουνήσεις το χέρι και τα δάχτυλά σου. Αντίθετα οι αλλαγές πραγματοποιούνται με τη βοήθεια δορυφόρου, ο οποίος διαβάζει τις επικείμενες στροφές.
Το πανάλαφρο τιμόνι αποδεικνύεται απρόσμενα ακριβές, ενεργά αμορτισέρ και αντιστρεπτικές τα καταφέρνουν περίφημα στην επαφή των 2,7 τόνων ατσαλιού, αλουμινίου, δέρματος, ξύλου και γυαλιού με την άσφαλτο.