Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Πιο φθηνό plug in υβριδικό μοντέλο από την Karma

Ελλάδα 15:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πιο φθηνό plug in υβριδικό μοντέλο από την Karma

Mobility

Πιο φθηνό plug in υβριδικό μοντέλο από την Karma

Mobility

Λίγο καιρό πριν, η Karma Automotive ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την ανανέωση της γκάμας των μοντέλων της, με ένα νέο plug-in υβριδικό να τραβάει προφανώς την προσοχή όλων.

Advertisement
Advertisement

Το νέο plug-in υβριδικό μοντέλο θα ονομάζεται GS-6 και θα τοποθετηθεί κάτω από μια ανανεωμένη έκδοση του Revero GT στη γκάμα της Karma.

Είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει τις παραδόσεις στους πελάτες μέσα στο 2021, το GS-6 όπως λέει η Karma «θα διατηρήσει στοιχεία του εξωτερικού σχεδιασμού του Revero GT, ενώ θα μεταφέρει την τιμή εκκίνησης σε πιο χαμηλό σημείο» για να προσελκύσει περισσότερους υποψήφιους αγοραστές. Φυσικά, το Revero GT θα παραμείνει η κορυφαία επιλογή στη γκάμα της Karma. H Karma ανακοίνωσε την εξέλιξη του ηλεκτρικού GSe-6 τον Οκτώβριο. Αυτό το μοντέλο αναμένεται να διατηρήσει το σχεδιασμό του υβριδικού plug-in Revero GT της τρέχουσας γενιάς αλλά θα τροφοδοτείται αποκλειστικά από μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 110 kWh.

Advertisement
Advertisement

Η αυτονομία εκτιμάται πως θα φτάνει τα 482 χιλιόμετρα και βασική τιμή 79.900 δολάρια (65.600 ευρώ). Δεν είναι σαφές το που θα τοποθετηθεί τιμολογιακά το υβριδικό plug-in GS-6 σε σχέση με το ηλεκτρικό GSe-6, καθώς πρέπει να ληφθεί υπόψη και η τιμολόγηση του ανταγωνισμού, με τα Tesla Model S και Lucid Air. Το υπάρχον Revero GT προέρχεται από το υβριδικό plug-in Fisker Karma που κυκλοφόρησε πριν από μια δεκαετία περίπου. Η ενημερωμένη έκδοση από την Karma, η οποία ισχυρίζεται πως οι διαφορές είναι μεγάλες σε σχέση με αυτό που είχαμε δει ως Fisker Karma, θα παρουσιάζει απόδοση 1.100 ίππων και τετρακίνηση.

Δείτε ακόμα:

Advertisement

H Karma ξεκινά δοκιμές της πλατφόρμας των 1.100 ίππων

Αλλάζει τα δεδομένα η νέα τεχνολογία της Karma

Advertisement

To αυτόνομο van της Karma