Ποια μάρκα αυτοκινήτου ψάχνουν περισσότερο στο Google
ΝΕΑΠοια μάρκα αυτοκινήτου ψάχνουν περισσότερο στο Google
ΝΕΑΜετά τη γνωστοποίηση της μάρκας με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως, έφτασε η ώρα της ανάδειξης της πρωταθλήτριας στο… Google. Ποια ήταν αυτή το 2020;
Στην εταιρεία με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως αναδείχθηκε για το έτος 2020 η Toyota (9,528 εκ. οχήματα), εκτοπίζοντας από την κορυφή τη VW (9,305 εκ.).
WHAT CAR
Η κυριαρχία, ωστόσο, της ιαπωνικής εταιρείας δεν αφορά αποκλειστικά τις πωλήσεις. Διότι συνιστά και τη μάρκα με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Google.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα που εξήγαγε η εταιρεία Compare the Market, κατόπιν ανάλυσης δεδομένων από 158 χώρες, η Toyota ήταν η μάρκα την οποία αναζήτησαν περισσότερο οι χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας, το περασμένο έτος. Σημειώνεται πως το 2019, τον τίτλο της top-searched μάρκας κατείχε η BMW.
Πιο αναλυτικά, η Toyota κατέλαβε την πρώτη θέση σε 55 χώρες, ήτοι στο 34,8% των χωρών οι οποίες μελετήθηκαν. Πρόκειται για μια σημαντική βελτίωση, καθώς το 2019, κυριάρχησε μόλις στο 17,7% των αναλυθεισών χωρών.
Στον αντίποδα, η BMW πήρε την κατιούσα, καθώς ήταν η μάρκα με τις περισσότερες αναζητήσεις σε μόλις 34 χώρες, όταν το 2019 η κυριαρχία της αφορούσε 118 χώρες.
Αναφορικά με το αντίπαλο δέος των Βαυαρών, τη Mercedes, αυτή εξακολούθησε να φιγουράρει στο τρίτο σκαλί του βάθρου, με την πεντάδα να συμπληρώνουν η Kia και η Ford.
Σε επίπεδο επιμέρους χωρών, σε Γερμανία και Ελλάδα κυριάρχησε η BMW, στην Κίνα η Toytota, στη Γαλλία η Peugeot, ενώ στις ΗΠΑ η Ford.
Σημειώνεται πως ο συνολικός όγκος των αναζητήσεων -περιλαμβάνονται όλες οι μάρκες – αποτυπώνεται σε 88 εκατ. «κλικ».
Διαβάστε επίσης:
ΣΟΚ στην Τουρκία: Τα κλείνει όλα η Volkswagen
Πότε θα δούμε την Volkswagen e-Αστυπάλαια;
Ηλεκτρική μετατροπή για Toyota Land Cruiser 70 Series