Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Περισσότερο ασφαλείς οι παλαιές εθνικές οδοί με 15 εκατ. ευρώ

Ελλάδα 20:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Περισσότερο ασφαλείς οι παλαιές εθνικές οδοί με 15 εκατ. ευρώ

ΝΕΑ

Περισσότερο ασφαλείς οι παλαιές εθνικές οδοί με 15 εκατ. ευρώ

ΝΕΑ

Διαγωνισμός από την Περιφέρεια Αττικής για την μετατροπή των παλαιού δρόμων σε ένα λειτουργικό οδικό δίκτυο ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

Advertisement
Advertisement

Τη σύμβαση ανάθεσης σε τεχνική εταιρεία του έργου βελτίωσης και συντήρησης των υποδομών στο οδικό δίκτυο της Αττικής με χρηματοδότηση της Περιφέρειας, συνολικού προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ, υπέγραψε ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης με βασικό στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Αντικείμενο του έργου είναι η συστηματική συντήρηση της επιφάνειας κυκλοφορίας των οδικών αξόνων του δικτύου αρμοδιότητας του Β΄τμήματος συντήρησης και κατασκευών της ΔΙ.ΔΙ.Μ.Υ. (πρώην δέσε) Περιφέρειας Αττικής δηλαδή :

  • ΠΕΟ Αθηνών – Χαλκίδος από Α/Κ Μαλακάσας μέχρι όρια Περ. Αττικής
  • ΠΕΟ Αθηνών- Κορίνθου (από ΠΥΡΚΑΛ μέχρι όρια Περ. Αττικής)
  • ΠΕΟ Ελευσίνα – Θήβα (από ΠΥΡΚΑΛ μέχρι όρια Περ. Αττικής
  • Παραλιακή Λεωφόρος Βάρκιζας (από διασταύρωση προς Βάρη) – Σουνίου
  • Κηφισιά – Ερυθραία – Εκάλη – Άνοιξη – Οίον – Ανισόπεδος κόμβος Κρυονερίου – Λίμνη Μαραθώνα – Καλέτζι – Μαραθώνας
  • Αγ. Στέφανος – Καπανδρίτι – Κάλαμος – Αμφιάρειο μέχρι διασταύρωση με οδικό άξονα Μαλακάσα – Μαρκόπουλο – Ωρωπού
  • Μαλακάσα – Μαρκόπουλο – Ωρωπού – Σκάλα Ωρωπού (Παραλία)
  • Ανισόπεδος κόμβος Μαλακάσα – Μήλεσι – Σκάλα Ωρωπού και το διερχόμενο τμήμα μέσα από το Μήλεσι
  • Από ανισόπεδο κόμβο Αθηνών – Λαμίας μέχρι Βασιλικό τμήμα Τατοΐου μέσω Δεκελείας
  • Παράπλευρο οδικό δίκτυο (S.R) του άξονα Π.Α.Θ.Ε. Αθηνών – Λαμίας από τρεις γέφυρες έως όρια νομού Αττικής με νομό Βοιωτίας (Ασωπός ποταμός)
  • Παράπλευρο οδικό δίκτυο (S.R) του άξονα Π.Α.Θ.Ε. Αθηνών – Κορίνθου από τέλος Αττικής Οδού έως όρια νομού Αττικής με νομό Κορινθίας
Advertisement
Advertisement

Ειδικότερα με στόχο τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης  και ασφάλειας των οδηγών προβλέπονται η συντήρηση και βελτίωση του οδοστρώματος όπου απαιτείται, η βελτίωση της οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης, η τροποποίηση της στάθμης των στομίων των φρεατίων υδροσυλλογής καθώς και των φρεατίων αποχέτευσης όπου αυτά είναι βυθισμένα σε σχέση με την επιφάνεια του οδοστρώματος, η επισκευή και αντικατάσταση κατεστραμμένων στηθαίων ασφαλείας, καθώς και η κατασκευή τεχνικών έργων για την προάσπιση της οδικής ασφάλειας. Η προθεσμία εκτέλεσης του έργου ορίστηκε στους 12 μήνες.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης επισήμανε σχετικά: «Μεριμνούμε για την ασφάλεια των πολιτών και επενδύουμε  σε έργα μακρόχρονης πνοής, μέσα από ένα σύγχρονο και λειτουργικό οδικό δίκτυο, ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Με έργα ορατά και μετρήσιμα συνεχίζουμε να εργαζόμαστε προς όφελος των πολιτών και με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους».

Φωτογραφία: Eurokinisi

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πάνω από 120 δρόμοι έχουν ήδη ασφαλτοστρωθεί στην Αθήνα!
Οδική ασφάλεια με ανούσιες αλλά… επιδοτούμενες φιέστες από ΜΚΟ!
Η οδική ασφάλεια βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης