Menu
Τιμές αυτοκινήτων | NewsMoto newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Ουραγός η Ελλάδα στην ΕΕ στον κλάδο του αυτοκινήτου


Σε μόλις 0,5% ανέρχεται το ποσοστό των θέσεων εργασίας στον κλάδο στη χώρα μας μαζί με την Κύπρο.

Η Ελλάδα κατέχει την τελευταία θέση μαζί με την Κύπρο μεταξύ των κρατών – μελών της ΕΕ καθώς έχουν τις λιγότερες θέσεις εργασίας στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας παρά το γεγονός πως ο συγκεκριμένος κλάδος παρέχει πάνω από 2,7 εκατ. απευθείας θέσεις εργασίας οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 8,5% της συνολικής απασχόλησης στην Γηραιά Ήπειρο.

Ειδικότερα οι άμεσες θέσεις εργασίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας η Γερμανία κατέχει την πρώτη θέση με 882.046 θέσεις εργασίας και ακολουθούν η Γαλλία με 229.422, η Πολωνία με 213.708, η Ρουμανία με 190.848, η Τσεχία με 181.415, η Ιταλία με 176.303, η Βρετανία με 166.228, η Ισπανία με 162.634, η Ουγγαρία με 101.865, η Σουηδία 90.473, η Σλοβακία με 81.273, η Αυστρία με 39.569, η Πορτογαλία με 42.358, το Βέλγιο 28.768, η Βουλγαρία με 23.777, η Ολλανδία 25.204, η Σλοβενία με 15.887, η Φινλανδία 10.199, η Λιθουανία με 6.163, η Κροατία με 2.919, η Λετονία 2.317 και η Εσθονία με 2.880, η Ελλάδα 1.737 από 1.900 που ήταν το αντίστοιχο διάστημα του 2018, η Δανία 4.317 και η Κύπρος με μόλις 168 θέσεις εργασίας.

Επίσης σύμφωνα με τη μελέτη του ACEA οι 2,7 εκατ. θέσεις αφορούν άμεσες θέσεις εργασίας, οι 887.450 αφορούν την απασχόληση στη βιομηχανία αυτοκινήτου, οι 4.525.639 θέσεις έχουν σχέση με την πώληση των αυτοκινήτων, αλλά και άλλων τομέων και οι 652.658 θέσεις αφορούν αποκλειστικά την μεταποίηση και κατασκευή αυτοκινήτων.

Επίσης, αξιοσημείωτο είναι ότι ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας σε πολλές χώρες της ΕΕ κατέχει σημαντική θέση στην οικονομία και παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτήν.

Στη Σλοβακία το 15,8% αφορά θέσεις στον τομέα του αυτοκινήτου επί του συνολικού όγκου των βιομηχανικών θέσεων, δείχνοντας τον υποδειγματικό τρόπο που κινούνται στον συγκεκριμένο κλάδο.

Ακολουθεί η Ρουμανία με 15,8%, η Σουηδία με 14%, η Τσεχία με 13,7 και η Ουγγαρία με 12,9%. Η Γερμανία ως μια από τις πλέον μεγάλες χώρες στον τομέα της αυτοκίνησης, έχει ποσοστό μόλις 11,8% επί του συνόλου της βιομηχανικής της παραγωγής, με την Ισπανία να φθάνει το 8%, τη Γαλλία με 7,4%, την Ιταλία με 4,6% και την Ελλάδα να καταλαμβάνει μαζί με την Κύπρο τις δύο τελευταίες θέσεις με ποσοστό 0,5%.

Διαβάστε επίσης:

Κερδίζουν έδαφος τα καινούρια ΙΧ έναντι των εισαγόμενων μεταχειρισμένων

Πιο αυστηροί οι έλεγχοι στα αυτοκίνητα, πιο υψηλά πρόστιμα!

Βρετανία: «Πράσινες» πινακίδες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Δημοφιλή στο Protothema.gr