Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ο Μάτε Ρίματς δεν τραβάει το κάλυμμα της νέας Bugatti!

Ελλάδα 11:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο Μάτε Ρίματς δεν τραβάει το κάλυμμα της νέας Bugatti!

ΝΕΑ

Ο Μάτε Ρίματς δεν τραβάει το κάλυμμα της νέας Bugatti!

ΝΕΑ

Η γαλλική μάρκα ζει ιστορικές στιγμές και ο Διευθύνων Σύμβουλος «παίζει» με το κοινό, δίνοντας μια πρόγευση.

Advertisement
Advertisement

Κάπως έτσι πρέπει να ονειρεύτηκε το δημιούργημά του ο Ετόρε Μπουγκάτι, στο πολύ μακρινό 1909, αυτό ήθελε να κάνει και ο Ιταλός επιχειρηματίας Ρομάνο Αρτιόλι, θέλοντας (το 1987) να αναβιώσει τη μάρκα.

Ένα ιστορικό σημείο αναφοράς στην αυτοκινητοβιομηχανία και πιο ειδικά, στην κατασκευή και την εξέλιξη εξωτικών υπεραυτοκινήτων. Από τη EB 110 των αρχών της δεκαετίας του ’90, τη Veyron και πιο πρόσφατα την Chiron, έχει κυλήσει πολύ νερό στο μύλο της Bugatti.

Το next big thing της εταιρείας, δεν θα είναι μόνο το hypercar που θα διαδεχθεί την Chiron, αλλά και η ιστορική αντικατάσταση του εμβληματικού W16, με έναν νέο V16, που θα συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα κίνησης.

Advertisement
Advertisement

H Bugatti αλλάζει το τοπίο στην αυτοκινητοβιομηχανία, γράφοντας ξανά την ιστορία των κινητήρων V16. Βλέπετε, στη σύγχρονη εποχή, τέτοιοι κινητήρες δοκιμάστηκαν μόνο σε πειραματικό στάδιο και ουσιαστικά δεν έχουν βγει στην παραγωγή, για περισσότερα από 80 χρόνια, μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Τώρα, λοιπόν, ήρθε η ώρα και ο Μάτε Ρίματς, αποφάσισε να παίξει με τα social media, δίνοντας στη δημοσιότητα κάποιες εικόνες teaser, του νέου τεχνολογικού επιτεύγματος της μάρκας.

Τι γνωρίζουμε, έως τώρα; Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti έχει φροντίσει να κρατήσει κλειστά τα χαρτιά όλων των στελεχών της εταιρείας, αλλά και των επιλεγμένων πελατών, στους οποίους έχει ήδφη παρουσιαστεί (κεκλεισμένων των θυρών) η διάδοχος της Chiron.

Advertisement

Από τις ελάχιστες διαρροές, προκύπτει ότι η απόδοση του νέου V16, σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα, θα φτάνει και ενδεχομένως θα ξεπερνά τους 2.000 ίππους.