Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Bugatti παρουσίασε τον πρώτο V16 μετά από 86 χρόνια!

Ελλάδα 21:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Bugatti παρουσίασε τον πρώτο V16 μετά από 86 χρόνια!

ΝΕΑ

Η Bugatti παρουσίασε τον πρώτο V16 μετά από 86 χρόνια!

ΝΕΑ

Στο βωμό της ηλεκτροκίνησης, όλα αλλάζουν ή «μικραίνουν». Εντάξει, όχι και όλα…

Advertisement
Advertisement

Με την Bugatti να παρουσιάζει τις τελευταίες, επετειακές, εκδόσεις της Chrion, λίγο πριν ανοίξει διάπλατα ο δρόμος για τη διάδοχό της, οι λάτρεις της μάρκας αναπολούν από τώρα, τον εμβληματικό W16.

Θα λείψει σε πολλούς, αυτό είναι βέβαιο, αλλά στην εποχή του επιβεβλημένου εξηλεκτρισμού, η γαλλική μάρκα δεν κάνει εκπτώσεις. Έχει ήδη γνωστοποιήσει ότι το hypercar που θα αντικαταστήσει την Chiron, θα έχει στην καρδιά του έναν V16, που θα συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα κίνησης.

Τι σημαίνει, αυτό, πέραν όλων των παραπάνω; Ότι η Bugatti αλλάζει το τοπίο στην αυτοκινητοβιομηχανία, γράφοντας ξανά την ιστορία των κινητήρων V16. Βλέπετε, στη σύγχρονη εποχή, τέτοιοι κινητήρες δοκιμάστηκαν μόνο σε πειραματικό στάδιο και ουσιαστικά δεν έχουν βγει στην παραγωγή, για περισσότερα από 80 χρόνια, μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και αυτό συνέβη σε τρεις περιπτώσεις, όλες κι όλες!   

Advertisement
Advertisement

 Η πρώτη ήταν η Cadillac Series 452 του 1930 με V16 7,4 λίτρων 45 μοιρών που απέδιδε 175 ίππους. Το δεύτερο ήταν το Mormon Sixteen, που έκανε έκανε το ντεμπούτο του το 1931, με έναν V16 8,0 λίτρων, που απέδιδε 200 ίππους.

Το τρίτο και τελευταίο, ήταν ήταν η Cadillac Series 90 του 1938, με κινητήρα χωρητικότητας 7,1 λίτρων και 185 ίππους. Στη σύγχρονη εποχή, η BMW πειραματίστηκε το 1988 με έναν V16 απόδοσης 402 ίππων, αλλά τελικά το «Project Goldfish» της Σειρά 7 (Ε32), δεν προχώρησε ποτέ.

Ομοίως και οι πειραματισμοί της Bentley, τη δεκαετία του ’80, για την πρώτη γενιά της Mulsanne, αλλά τελικά προκρίθηκε ο V8 των 6,75 λίτρων. Τέλος, η MercedesBenz, δεν θα έμενε ποτέ με σταυρωμένα τα χέρια, απέναντι στις προθέσεις της BMW. O γερμανικός κολοσσός δεν το επιβεβαίωσε ποτέ επίσημα, αλλά την ίδια εποχή που ο βασικός ανταγωνιστικής της… ψαχνόταν με την 7άρα, είχε αναπτύξει έναν «κτηνώδη» W16 8,0 λίτρων, που απέδιδε 680 ίππους.