Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ο κινητήρας του Toyota GR Yaris θα μπει και στο GR86!

Ελλάδα 18:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο κινητήρας του Toyota GR Yaris θα μπει και στο GR86!

ΝΕΑ

Ο κινητήρας του Toyota GR Yaris θα μπει και στο GR86!

ΝΕΑ

Το φοβερό και τρομερό τρικύλινδρο μοτέρ του GR Yaris θα περάσει και στο GR86, και θα ενισχυθεί με υβριδική υποβοήθηση.

Advertisement
Advertisement

Η Toyota εξετάζει μια υβριδική έκδοση του δημοφιλούς σπορ μοντέλου της GR86, που θα κυκλοφορήσει γύρω στο 2025.  Το νέο υβριδικό μοντέλο θα χρησιμοποιήσει έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα από το GR Yaris.

Ο λόγος πίσω από αυτή την κίνηση είναι η συμμόρφωση με τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου στην Ιαπωνία, γεγονός που θα οδηγήσει στη διακοπή της κυκλοφορίας του σημερινού GR86 μέσα σε δύο χρόνια.

Επιπλέον, οι διαστάσεις του παρμπρίζ της τρέχουσας έκδοσης ενδέχεται να μην πληρούν τις απαιτήσεις για προηγμένα ευρωπαϊκά συστήματα ασφαλείας, όπως κάμερες αναγνώρισης φωτεινών σηματοδοτών, τα οποία θα είναι υποχρεωτικά στα νέα αυτοκίνητα από το επόμενο έτος.

Advertisement
Advertisement

Ο επικεφαλής τεχνολογίας της Toyota, Hiroki Nakajima, αναγνώρισε την πιθανότητα ενός ολοκαίνουργιου υβριδικού GR86 και τόνισε ότι τα υβριδικά συστήματα είναι μια ευνοϊκή επιλογή ακόμα και για τα σπορ αυτοκίνητα.

Ανέφερε ότι τα υβριδικά μοντέλα μπορούν να κατασκευαστούν με χαμηλότερο κόστος σε σύγκριση με τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, διατηρώντας παράλληλα μια διασκεδαστική οδηγική εμπειρία.

Η Toyota έχει ταχθεί ένθερμα υπέρ της υβριδικής τεχνολογίας, θεωρώντας την πιο αποτελεσματική σε σύγκριση με τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.

Advertisement

Η εταιρεία έχει εκφράσει τα σχέδιά της να εισαγάγει τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης στα υβριδικά οχήματα προτού επικεντρωθεί στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα Toyota GR, ο Nakajima πιστεύει ότι η μείωση του όγκου των μπαταριών θα είναι μια επανάσταση, επιτρέποντας χαμηλότερα, πιο κομψά και πιο αεροδυναμικά σχέδια.

Advertisement

Αυτό, σε συνδυασμό με τη χρήση τεχνολογίας μπαταριών στερεάς κατάστασης, θα μπορούσε να επιτρέψει εντυπωσιακές αυτονομίες που θα ξεπερνούν τα 1000 χιλιόμετρα.

Επί του παρόντος, η Toyota και άλλοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων εργάζονται με μπαταρίες ύψους 150 χιλιοστών, κατάλληλο για μοντέλα crossover και SUV με άφθονο χώρο.

Ωστόσο, η μείωση του ύψους της μπαταρίας θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο για πιο δυναμικά και ελκυστικά ηλεκτρικά sedan και σπορ αυτοκίνητα στο μέλλον.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ξεπούλησε το Toyota GR86 στην Αγγλία (+video)
H Pandem Rocket Bunny, αλλάζει τη νέα Toyota GR 86 (+video)
Δύο προτάσεις από την Gazoo Racing για το νέο Toyota GR 86