Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ο απόλυτος Φρανκενστάιν: Μισή Ferrari, μισό Mazda RX7

Ελλάδα 11:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο απόλυτος Φρανκενστάιν: Μισή Ferrari, μισό Mazda RX7

ΝΕΑ

Ο απόλυτος Φρανκενστάιν: Μισή Ferrari, μισό Mazda RX7

ΝΕΑ

Aν είστε Σαουδάραβας πρίγκηπας και σας περισσεύουν πολλά χρήματα μπορείτε να αποκτήσετε το αυτοκίνητο των ονείρων σας. Ή έναν πραγματικό σχεδιαστικό εφιάλτη.

Advertisement
Advertisement

Πολλά πράγματα μπορείς να αγοράσεις με τα χρήματα, σπάνια όμως και το καλό γούστο. Κάτι που αποδεικνύεται συχνά-πυκνά από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στις περιοχές του Περσικού Κόλπου, όπου το χρήμα και το πετρέλαιο ρέουν άφθονα, όμως το καλό γούστο είναι σε έλλειψη.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση βλέπουμε το αποτέλεσμα της ανάγκης ενός πρίγκηπα της Βασιλικής οικογένειας της Σαουδικής Αραβίας να αποκτήσει το αυτοκίνητο των ονείρων του.

Advertisement
Advertisement

Και καθώς η Ferrari 400 δεν ήταν ακριβώς αυτό που επιθυμούσε, αποφάσισε να πληρώσει μία περιουσία για να αλλάξει το πίσω μέρος, δημιουργώντας ένα αυτοκινητικό Φρανκενστάιν με έντονες αναφορές στο Mazda RX7. Tην Ferrari Meera S που “απολαμβάνουμε” στις φωτογραφίες. 

Advertisement

Το αρχικό αυτοκίνητο ήταν μία Ferrari 400, την οποία ο πρίγκηπας ανέθεσε στον φημισμένο σχεδιαστή Giovanni Michelotti να την μετατρέψει σε κάτι πιο ακραίο και εντυπωσιακό.

Σύμφωνα με τον κατάλογο των Sotheby’s που το βγάζουν σε δημοπρασία στις αρχές Φεβρουαρίου, το αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 1983, κάτι που σημαίνει ότι ολοκληρώθηκε μετά τον θάνατο του Μichelotti το 1980, από τον γιο του Edgardo.

Advertisement

To τελικό αποτέλεσμα είναι -το λιγότερο- παράξενο, καθώς υπάρχει το εμπρός μέρος από την Ferrari και στο πίσω μέρος έχει προστεθεί μία υπερκατασκευή η οποία θυμίζει έντονα το FB RX-7 της Mazda.

Τα στρογγυλά πίσω φώτα θυμίζουν και Νissan Skyline, με όλο το αυτοκίνητο να δείχνει πολύ περίεργο και αμφιβόλου αισθητικής.

Advertisement

Στο σαλόνι τα πράγματα δείχνουν πιο ισορροπημένα, με αρκετά πράγματα στην θέση τους, αν και μετά το restoration του 2010 που κόστισε πάνω από 250 χιλιάδες ευρώ, υπάρχουν και αρκετά πράγματα που έχουν αλλάξει στους διακόπτες και στην κονσόλα.

Κάτω από το εμπρός καπό βρίσκεται ο V12 της εταιρίας που απέδιδε 312 άλογα ενώ εφοδιάζεται και με αυτόματο κιβώτιο.

Το αυτοκίνητο φαίνεται να έχει περάσει πάρα πολλά, έχοντας κάνει διάφορες στάσεις στην ζωή του, μεταξύ αυτών και στα χέρια ενός Ολλανδού βαρώνου ναρκωτικών.

Το ερώτημα είναι πόσα θα πιάσει στην επερχόμενη δημοπρασία, καθώς μπορεί να της λείπει το στιλ και να έχει παραμορφωθεί από τις πλαστικές χειρουργικές, παραμένει όμως μία μοναδική Ferrari.

Κάτι που σημαίνει ότι όποιος την αγοράσει θα πρέπει να δώσει πολλά. Ή να αρκεστεί με πολύ λιγότερα σε ένα Mazda RX-7. Και η επιλογή δεν είναι μόνο θέμα χρημάτων πλέον, αλλά και καθαρού καλού γούστου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Γιατί ο Nico Rosberg τα βρίσκει σκούρα με την Ferrari F40 του γείτονά του; (+video)
Maggiore 308M: Ένα Restomod με βάση τη Ferrari 308
Daytona SP3: Η κούκλα της Ferrari στην πίστα (+video)