Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Νέο Οpel Astra: Καταφτάνει

  • newsautoteam

Οι μηχανικοί της γερμανικής μάρκας, δεν άφησαν το νέο Astra… σε ησυχία, μιας και το έχουν υποβάλει σε επίπονες δοκιμές. Στόχος η τελειότητα.

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για την αποκάλυψη του ολοκαίνουριου Opel Astra, το οποίο έχει υποβληθεί σε εξουθενωτικές δοκιμές. Στόχος της μάρκας είναι να επιτευχθεί η άρτια λειτουργία των συστημάτων του και η συνακόλουθη ασφάλεια των επιβατών.

Οι δοκιμές έγιναν στους παγωμένους δρόμους της Σουηδικής Λαπωνίας, στις πίστες του Κέντρου Δοκιμών του Dudenhofen, ενώ πιο πρόσφατα, συμμετείχαν σε δοκιμές αξιολόγησης σε δημόσιους δρόμους στην περιοχή Rhine-Main. Παράλληλα, το νέο Astra έκανε τις τελικές δοκιμές του στο εργαστήριο ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας EMC (Electro-Magnetic Compatibility) στο Rüsselsheim πριν λάβει έγκριση τύπου για την εμπορική σταδιοδρομία του.

Όπως αναφέρει η Opel, « η καθαρή και τολμηρή σχεδίαση, οι κορυφαίες τεχνολογίες και η συναρπαστική γκάμα κινητήριων συνόλων – συμπεριλαμβανομένων συστημάτων plug-in hybrid electric drive – θα το καταστήσουν σημείο αναφοράς στην κατηγορία».

Χειμερινές δοκιμές: Υψηλή άνεση και ασφάλεια υπό όλες τις συνθήκες

Σε χαμηλές θερμοκρασίες που έφταναν τους -30o C, οι ειδικοί πλαισίου έκαναν επαναλαμβανόμενους γύρους στις ολισθηρές επιφάνειες ειδικά διαμορφωμένων διαδρομών, βελτιστοποιώντας συνεχώς τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ευστάθειας. Στόχος ήταν το το νέο Astra πρέπει πάντα να συμπεριφέρεται με ασφάλεια και συνέπεια, ανεξάρτητα από την επιφάνεια στην οποία κινείται.

Στη Λαπωνία, οι ειδικοί πλαισίου της Opel συνοδεύονταν από τους συναδέρφους τους στον τομέα “HVAC” (θέρμανση, εξαερισμός και κλιματισμός). Οι τελευταίοι είχαν στόχο να επιτύχουν τη γρήγορη θέρμανση της καμπίνας επιβατών. Γι’ αυτό, μελέτησαν την αποβολή θερμότητας από τον κινητήρα του νέου Astra, τη ροή του ψυκτικού υγρού, την απόδοση του σώματος του καλοριφέρ και τη ροή αέρα του ανεμιστήρα, καθώς και το θερμαινόμενο τιμόνι και τη θέρμανση των εμπρός και πίσω καθισμάτων.

Αλλά η δοκιμή προθέρμανσης δε στοχεύει μόνο στην άνεση και ευεξία των επιβατών τα κρύα χειμωνιάτικα πρωινά. Η απόδοση της θέρμανσης προσδιορίζεται επακριβώς με κανόνες και ακόμα πιο αυστηρά εσωτερικά πρότυπα ασφάλειας, σύμφωνα με τα οποία το παρμπρίζ και τα πλαϊνά παράθυρα ενός Opel που έχουν παγώσει πρέπει να ξεπαγώνουν και να ξεθαμπώνουν στο μικρότερο δυνατό χρόνο.

Ακόμη, δεδομένου ότι η νέα γενιά Astra θα προσφέρεται και ως plug-in υβριδικό, οι μηχανικοί παρακολούθησαν τους χρόνους προθέρμανσης της μπαταρίας ιόντων λιθίου, για να βεβαιωθούν ότι η απόδοση των κυψελών πληροί τα πρότυπα της εμπειρίας ηλεκτροκίνησης ακόμα και σε ψυχρό καιρό.

Κέντρο Δοκιμών Dudenhofen: Βασανιστήρια, μέσα και έξω από τις πίστες δοκιμών

Χρησιμοποιώντας την οβάλ πίστα υψηλών ταχυτήτων και τη διάταξη της μεγάλης ευθείας, οι ειδικοί της Opel στα συστήματα υποβοήθησης ADAS μπόρεσαν να ρυθμίσουν τις τεχνολογίες του νέου Astra – από το Adaptive Cruise Control και Emergency Braking, μέχρι το Forward Collision Alert και Rear Cross Traffic Assist.

Το Astra έπρεπε να αποδείξει την αξιοπιστία της στην Autobahn, δηλαδή να παραμένει το όχημα ελεγχόμενο σε ταχύτητες πολύ πάνω από 140 χλμ./ώρα και σταθερό σε απότομο φρενάρισμα. Οι μηχανικοί της Opel είχαν επίσης την ευκαιρία να αξιολογήσουν εξαρτήματα όπως το καπό και οι υαλοκαθαριστήρες εξασφαλίζοντας πως δεν θα υπάρχουν κραδασμοί ή ενοχλητικοί θόρυβοι.

Παράλληλα, το Opel  διάσχισε κοιλότητες με νερό σε διάφορα ύψη με ελάχιστο τα 25 cm. Στόχος να μην εισέρχεται το νερό στο εσωτερικό. Σειρά πήρε ο κλιματικός θάλαμος του Dudenhofen, μια  εγκατάσταση περιβαλλοντικών δοκιμών που προορίζεται για την αξιολόγηση της λειτουργικότητας των οχημάτων, των υποσυστημάτων και των εξαρτημάτων σε ακραίες συνθήκες. Για την επόμενη γενιά Astra, ο κλιματικός θάλαμος δημιουργήθηκε για να δοκιμαστεί η στεγανοποίηση (τσιμούχες) του οχήματος από τη σκόνη και την άμμο.

Επίσης δεν απουσίασε η κλιματική αεροδυναμική σήραγγα προκειμένου να αξιολογηθεί η απόδοση του νέου Astra σε ποικίλες συνθήκες λειτουργίας. Για παράδειγμα, η κλιματική αεροδυναμική σήραγγα προσομοίωνε οδήγηση σε μποτιλιαρίσματα, ανηφόρες και κατηφόρες, για να δοκιμαστεί η ψύξη των φρένων. Οι μηχανικοί μπόρεσαν να διαπιστώσουν εάν ο στροβιλισμός του χιονιού στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου μπορούσε να μπλοκάρει τις εισαγωγές αέρα.

Στην ατζέντα του αφεντικού: Δοκιμές αξιολόγησης γύρω από την έδρα της Opel

Κλιματικές συνθήκες σχετικές με σκόνη, άμμο ή χιόνι δεν αναμένονταν κατά τη διάρκεια της τρέχουσας φάσης δοκιμών. Δοκιμές αξιολόγησης πραγματοποιούνται με πρωτότυπα και αυτοκίνητα εξέλιξης σε διάφορα στάδια της εξέλιξης ενός νέου μοντέλου. Αυτές προορίζονται για την επαλήθευση των συστημάτων και υποσυστημάτων και την επικύρωση της τελικής τους ενσωμάτωσης στο όχημα. Καθώς η εξέλιξη πλησιάζει στα τελευταία στάδια, μία πολυσυλλεκτική ομάδα μηχανικών και τεχνικών πλαισιώνεται από μέλη της ανώτερης ηγεσίας όπως  τα ίδιο το αφεντικό, ο CEO της Opel, Michael Lohscheller.

Οι πιο πρόσφατες δοκιμές αξιολόγησης του ακόμα καμουφλαρισμένου νέου Astra πραγματοποιήθηκαν τον Ιούνιο σε δημόσιους δρόμους στην περιοχή Rhine-Main γύρω από την έδρα της Opel – και το εργοστάσιο του αυτοκινήτου – στο Rüsselsheim. Τους μηχανικούς και διευθυντές περιστασιακά πλαισίωναν εκπρόσωποι του τύπου.

Ηλεκτρομαγνητική θωράκιση: Προϋπόθεση για έγκριση τύπου

H ομάδα της Opel δοκίμασε τη θωράκιση του νέου Astra στις ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές σε ένα ειδικά κατασκευασμένο εργαστήριο EMC στο Rüsselsheim. Ενώ το αυτοκίνητο δοκιμών εκτίθεται σε παρεμβολές που εκπέμπονται σε μεγάλο εύρος συχνοτήτων, ειδικά υλικά στους τοίχους απορροφούν την ακτινοβολία ώστε να μην αντανακλάται στον θάλαμο. Το νέο μοντέλο παίρνει το “πράσινο φως” – και τελικά λαμβάνει την έγκριση τύπου – όταν όλα του τα συστήματα έχουν αποδείξει ότι είναι απρόσβλητα σε ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα πρώτα επίσημα στοιχεία για το νέο Opel Astra
Επίσημο: Νέο Opel Manta GSe Elektromod
Opel Mokka GSE: Ηλεκτρικά γκάζια

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto