Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Νέο Hyundai Elantra με κατανάλωση μόνο 4,7 lt/100km

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης

Η νέα αισθητική που έχει εμφυσήσει η Hyundai στο νέο Elantra συνδυάζεται με κορυφαία τεχνολογία σε όλα τα επίπεδα, καθώς και ένα εντυπωσιακό υβριδικό σύνολο.

Στην Καλιφόρνια είναι προγραμματισμένο να παρουσιαστεί το νέο Elantra από τη Hyundai. Το μοντέλο που μέσα στο 2019 δέχτηκε ένα αμφιλεγόμενο facelift, έρχεται με φρέσκια διάθεση και πλήρως ανανεωμένη σχεδίαση να αποτελέσει μια εξαιρετική επιλογή απόλυτα σύγχρονου μοντέλου στη μεγάλη κατηγορία, με πολλές και ενδιαφέρουσες τεχνολογικές εφαρμογές. Κατ’ αρχήν, η πλατφόρμα πάνω στην οποία έχει «χτιστεί» το νέο Elantra, είναι νέα και επιτρέπει στους τεχνικούς της Κορεάτικης φίρμας να εφαρμόσουν ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει από τεχνολογικής άποψης.

Αυτό έχει προεκτάσεις τόσο σε ότι έχει να κάνει με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και τις ασφαλέστερες μετακινήσεις, όσο και στην προστασία του περιβάλλοντος με τη δυνατότητα «φιλοξενίας» σύγχρονων και οικονομικών κινητήρων. Ανάμεσα στις επιλογές που θα έχουν οι ενδιαφερόμενοι, είναι και το προηγμένο υβριδικό σύνολο που υπόσχεται κατανάλωση μικρότερη από 4,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης.

Το Elantra (που σε κάποιες αγορές όπως αυτή της Αυστραλίας θα διατεθεί ως i30 Sedan) είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που ενσωματώνει τη σχεδιαστική διάθεση για «sport χαρακτήρα από την πρώτη ματιά». Υιοθετεί τη λογική του 4θυρου coupe που είναι πολύ της μόδας τα τελευταία χρόνια και κάνει ορισμένες προτάσεις στην αγορά να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα «τυπικά» sedan αυτοκίνητα. Στο μπροστινό μέρος θυμίζει –μάλλον αναπόφευκτα- το Sonata, με το μεγάλο άνοιγμα- αεραγωγό μπροστά να δίνει το στίγμα της σχεδιαστικής διάθεσης από την πρώτη κιόλας στιγμή.

Η οροφή συνεχίζει τη δυναμική ροή μέχρι το πίσω μέρος, όπου και εκεί οι επιλογές των σχεδιαστών, κάνουν αρκετά επιθετική την όψη του αυτοκινήτου με τις έντονες ακμές στα φωτιστικά σύνολα. Σε σύγκριση με το προκάτοχο μοντέλο, το νέο Elantra είναι 56 χιλ. πιο μεγάλο σε μήκος, 25 χιλιοστά πιο φαρδύ και 20 χιλιοστά πιο χαμηλό. Αντίστοιχα αυξημένο κατά 20 χιλ. είναι και το μήκος του μεταξονίου, έχοντας πλέον διαμορφωθεί στα 2.720 χιλ. η πλατφόρμα Κ3 πάνω στην οποία είναι βασισμένο το νέο μοντέλο, είναι ελαφρύτερη και πιο άκαμπτη, αφήνοντας υποσχέσεις για ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο και πιο sport διάθεση για όποιον θέλει να την αναζητήσει.

Στο εσωτερικό, η διάθεση για ανανέωση φαίνεται ακόμα και από τις πρώτες εικόνες που έχουμε του ταμπλό αλλά και του πίνακα των οργάνων, ο οποίος εμφανίζεται πλήρως ψηφιακός σε μια οθόνη με 10,25 ίντσες διαγώνιο. Υποστηρίζει όλα τα σύγχρονα λειτουργικά προγράμματα συνδεσιμότητας, καθώς και ασύρματο Apple CarPlay- κάτι που σημειώνεται ως πρωτοπορία για την κατηγορία. Κάτω από το καπό, ο 2λιτρος τετρακύλινδρος με τους 149 ίππους και τα 179 Nm ροπής, συνδυάζεται με την εκδοχή της Hyundai για ένα αυτόματο κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT.

Το μεγάλο νέο για την επόμενη μέρα του μοντέλου, έχει να κάνει με τη διάθεσή του πως υβριδικό. Με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων με κύκλο Atkinson και ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες 1,32 kWh, η απόδοση συνολικά είναι 141 ίπποι και 264 Nm ροπής. Με το σύνολο αυτό, η Hyundai κάνει λόγο για μέση τιμή κατανάλωσης που θα είναι σίγουρα μικρότερη από 4,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης.

Δημοφιλή στο Protothema.gr