Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέο Audi RS 3: Για την πίστα και για τον δρόμο

Ελλάδα 8:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέο Audi RS 3: Για την πίστα και για τον δρόμο

ΝΕΑ

Νέο Audi RS 3: Για την πίστα και για τον δρόμο

ΝΕΑ

Το νέο Audi RS 3 έχει τις επιδόσεις που κόβουν την ανάσα και την επιβλητική εμφάνιση, ωστόσο μπορεί να κυκλοφορήσει πολιτισμένα στους δρόμους της πόλης.

Advertisement
Advertisement

Το νέο Audi RS 3 εφοδιάζεται με τον γνώριμο πεντακύλινδρο κινητήρα 2.5 TFSI των 400 ίππων και 500 Nm ροπής, ενώ προαιρετικά να εξοπλιστεί από το εργοστάσιο με semi-slick ελαστικά, αλλά δεν παύει να μπορεί να οδηγηθεί στην πόλη και να μετατρέψει τη βαρετή καθημερινή σας βόλτα σε μια μοναδική οδηγική εμπειρία… κάθε φορά που κάθεστε στα σπορ RS καθισματά του.

Οπτικά, το νέο RS 3 επιδεικνύει το σπορ DNA του με ένα φαρδύτερο αμάξωμα, σπορ σύστημα εξάτμισης RS και οθόνες πιλοτηρίου όπως αυτές που απαντώνται στα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Από την άλλη, το αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξεκουράζει τον οδηγό και ταυτόχρονα είναι αυτό που θέτει τη δύναμη του πεντακύλινδρου κινητήρα στον δρόμο – με μικρούς χρόνους αλλαγής και σπορ λόγο μετάδοσης.

Το νέο RS 3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο.

Advertisement
Advertisement

Τα προγράμματα οδήγησης του συστήματος Audi drive select είναι πλέον επτά τον αριθμό με την προσθήκη των νέων RS Performance -για βέλτιστη απόδοση στην πίστα- και RS Torque Rear, ένα drift mode με ξεκάθαρα υπερστροφική συμπεριφορά και δυνατότητα μεταφοράς έως και 1.750 Nm ροπής σε έναν από τους πίσω τροχούς. Για πρώτη φορά το RS 3 εξοπλίζεται και με πρόγραμμα efficiency, όπου με την κατάλληλη ρύθμιση των βαλβίδων, την ενεργοποίηση της λειτουργίας coasting και τον περιορισμό της μέγιστης ροπής και ισχύος στο 80%, μειώνεται η κατανάλωση και η εκπομπή CO2 του κινητήρα.

Το τελευταίο είναι είναι ένα από τα “δυνατά” χαρτιά του νέου Audi RS 3 και ο λόγος που δεν θέλει κανείς να αποχωρίζεται -όποια και να είναι η περίπτωση- το ισχυρό μοντέλο.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi RS6 e-tron: Πανίσχυρο, ταχύτατο και super άνετο
Audi RS e-tron GT: Αεροδυναμική υπεροχή (video)
Audi Q4 e-tron: Κορυφαία ηχομόνωση και προσοχή στην λεπτομέρεια

Advertisement