Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέα Mercedes C-Class: Ετοιμάζεται και η κάμπριο!

Ελλάδα 0:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέα Mercedes C-Class: Ετοιμάζεται και η κάμπριο!

ΝΕΑ

Νέα Mercedes C-Class: Ετοιμάζεται και η κάμπριο!

ΝΕΑ

Η Mercedes εμπλουτίζει την γκάμα της C-Class, πετώντας το γάντι στο Audi A5 και την BMW Σειρά 4.

Advertisement
Advertisement

Μόλις λίγες εβδομάδες μετά την αποκάλυψη της νέας γενιάς της C-Class, σε στέσιον και σεντάν εκδόσεις, η Mercedes ξαναπιάνει δουλειά, εστιάζοντας στην εξέλιξη της διθέσιας κάμπριο εκδοχής της.

Δημοσιεύματα αναφέρουν πως το λανσάρισμα του μοντέλου είναι προγραμματισμένο για 2023, παράλληλα με μια επίσης 2θέσια, coupe παραλλαγή (χωρίς αφαιρούμενη ή αναδιπλούμενη οροφή).

Όπως γίνεται αντιληπτό, λοιπόν, η εταιρεία από τη Στουτγάρδη εμπλουτίζει τη φαρέτρα της και σε λίγο καιρό θα αντιμετωπίζει… πάνοπλη τα Audi A5 και BMW Σειρά 4  – αμφότερα διατίθενται σε τρεις (3) εκδόσεις αμαξώματος.

Advertisement
Advertisement

Σε επίπεδο εμφάνισης, η κάμπριο C-Class αναμένεται να υιοθετηθεί μια πιο επιθετική σχεδίαση με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, διαφορετική κλίση της οροφής και αναθεωρημένες πίσω κολόνες (C-pillars).

Στο μηχανικό σκέλος αναμένουμε τα ίδια κινητήρια σύνολα με τις υπόλοιπες εκδόσεις αμαξώματος. Οι ενδιαφερόμενοι, λοιπόν, θα κληθούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που θα πλαισιώνονται από ήπια υβριδική τεχνολογία.

Advertisement

Όπως σας έχουμε ενημερώσει, μεγάλη είναι η προσμονή και για τις «καυτές» εκδόσεις AMG C43 και AMG C63 που θα προσφέρονται τόσο ως κάμπριο όσο και ως κουπέ.

Η πρώτη θα κινείται από έναν 4κύλινδρο 2λιτρο των 420 PS/500 Nm. Το ίδιο μοτέρ θα ενσωματώνεται και στην AMG C63 με τη διαφορά πως θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Συνδυαστικά θα παράγονται 550 PS/800 Nm ροπής, με την επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα να αποτελεί υπόθεση 3,5 δλ.

Advertisement

Υπενθυμίζεται πως πριν από λίγους μήνες ο COO και επικεφαλής του τμήματος R&D της γερμανικής εταιρείας, Markus Schafer, άφησε να εννοηθεί πως μετά το 2024 θα ακολουθήσει αμιγώς ηλεκτρική C-Class.

Τέλος, o Schafer έχει αναγγείλει… ψαλίδι στις εκδόσεις αμαξώματος και ισχύος, καθώς πλέον η προσοχή στρέφεται στη διεύρυνση της οικογένειας ηλεκτρικών “EQ”.

«Έχουμε μεγάλο όγκο κουμπέ και κάμπριο μοντέλων, με τις C-Class, E-Class και SLC. Πρόκειται για μια μεγάλη γκάμα και η αγορά αλλάζει κατεύθυνση. Γι’ αυτό και αλλάζουμε: Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε κουπέ και κάμπριο στο μέλλον, αλλά με διαφορετική μορφή και σχήμα».

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τι αλλάζει στη νέα Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe
Η Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe με aero pack
Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door Coupe