Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέα επιβάρυνση: Ακριβαίνουν και τα λάστιχα!

Ελλάδα 1:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Νέα επιβάρυνση: Ακριβαίνουν και τα λάστιχα!

ΝΕΑ

Νέα επιβάρυνση: Ακριβαίνουν και τα λάστιχα!

ΝΕΑ

Οι επιπτώσεις από την πανδημία και τον πόλεμο στην Ουκρανία φέρνουν διαρκώς νέες ανατιμήσεις, από τις οποίες δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα λάστιχα των αυτοκινήτων.

Advertisement
Advertisement

Έχοντας πλέον συνηθίσει το 2+ ευρώ στην τιμή της βενζίνης και τις ανατιμήσεις σε όλα τα είδη που αφορούν την χρήση του αυτοκινήτου, δεν αποτελεί έκπληξη ότι και τα ελαστικά έχουν μπει και αυτά στον χορό των αυξήσεων.

Τα στοιχεία που έρχονται από την Γερμανία είναι ενδεικτικά του τι συμβαίνει στην αγορά. Η ιστοσελίδα Check 24, εξέτασε τα 100 πιο δημοφιλή ελαστικά στην αγορά της χώρας, και τα ευρήματα είναι αρκετά απογοητευτικά.

Μέχρι το Μάρτιο του 2021, η αύξηση που είχε υπάρξει από την προηγούμενη χρονιά ήταν κατά μέσο όρο 6%. Η αύξηση αυτή οφειλόταν κυρίως στην πανδημία.

Advertisement
Advertisement

Η ιστοσελίδα εντοπίζει ότι υπάρχει και μία νέα αυξητική τάση λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, με την συνολική αύξηση να έχει φθάσει το Μάιο στο 10% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό μήνα.

Οι λόγοι που υπάρχουν αυτές οι αυξήσεις σχετίζονται με την αύξηση των τιμών στις πρώτες ύλες αλλά και την γενικότερη αναστάτωση που έχει προκαλέσει ο πόλεμος στην Ουκρανία στα κόστη ενέργειας και μεταφοράς.

Advertisement

Το υψηλότερο κόστος για το αργό πετρέλαιο και την ενέργεια κάνουν την παραγωγή ελαστικών ακόμα πιο ακριβή. Ενώ το φυσικό καουτσούκ, το πιο σημαντικό υλικό για την παραγωγή ελαστικών, αυξάνεται με σταθερό ρυθμό εδώ και αρκετούς μήνες.

Είναι ενδεικτικό ότι το κόστος του ήταν 60% υψηλότερο το 2021 από ότι στις αρχές της πανδημίας το 2020.

Advertisement

Η γερμανική ιστοσελίδα συμβουλεύει τους χρήστες της να κάνουν μεγάλη έρευνα αγοράς πριν προχωρήσουν στην αλλαγή των ελαστικών τους, καθώς υπάρχουν αρκετές ευκαιρίες με τις διαφορές στις τιμές να φθάνουν και στο 40% ανάμεσα στο πιο ακριβό και πιο φθηνό κατάστημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Michelin: Θέλει να παρουσιάσει λάστιχα χωρίς αέρα
Πόσα γραμμάρια μικρο-σωματιδίων αφήνουν τα λάστιχα των αυτοκινήτων;
Τετρακίνητο ή προσθιοκίνητο με λάστιχα χιονιού; (+video)