Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Michelin: Θέλει να παρουσιάσει λάστιχα χωρίς αέρα

Ελλάδα 15:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Michelin: Θέλει να παρουσιάσει λάστιχα χωρίς αέρα

ΝΕΑ

Michelin: Θέλει να παρουσιάσει λάστιχα χωρίς αέρα

ΝΕΑ

Η Michelin σχεδιάζει να εισαγάγει εμπορικά το ανθεκτικό στη διάτρηση σύστημα ελαστικών «Unique» ή «Uptis»  μέσα στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια.

Advertisement
Advertisement

H γαλλική εταιρία θέλει να παρουσιάσει το ελαστικό χωρίς αέρα με το νέο ηλεκτρικό Chevrolet Bolt.

 

Η επιβεβαίωση, για την παραγωγή των «Unique» ή «Uptis», ήρθε από τον Alexis Garcin, πρόεδρο της Michelin Βόρειας Αμερικής. Σε συνέντευξή του στο  CNN Business , ο Garcin φέρεται να είπε ότι η Michelin «θέλει να φέρει την επόμενη γενιά του Chevrolet Bolt με ελαστικά χωρίς αέρα». Είπε επίσης ότι μπορεί αυτό να συμβεί τα επόμενα τρία με πέντε χρόνια. Η Chevrolet ανανέωσε το Bolt το 2021, μαζί με την εισαγωγή της ελαφρώς πιο ψηλής έκδοσής του, του Bolt EUV.

Advertisement
Advertisement

Κάτω από αυτό το πρίσμα, ένα μοντέλο νέας γενιάς μπορεί να εμφανιστεί το 2025 και είναι πιθανόν η Michelin να έχει ετοιμάσει ελαστικά χωρίς αέρα. Άλλωστε οι Γάλλοι έχουν ήδη χρησιμοποιήσει το Bolt ως βάση για τις δοκιμές τους το 2019.

Το Chevy Bolt δεν είναι το μόνο αυτοκίνητο που έχει φορέσει τα ελαστικά Michelin Uptis. Το 2021, ένα Mini Cooper SE οδηγήθηκε σε δημόσιους δρόμους φορώντας το λάστιχο χωρίς αέρα (και χωρίς πλευρικά τοιχώματα) . Τα ελαστικά χωρίς αέρα Michelin Uptis παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά επίσημα το 2019, αλλά η ανάπτυξή τους πηγαίνει πίσω κατά μια δεκαετία.

Advertisement

Ο Διευθυντής Τεχνικής και Επιστημονικής Επικοινωνίας του Ομίλου Michelin, Cyrille Roget, εξήγησε πως το Uptis αποτελείται από ζώνες και ακτίνες, οι οποίες είναι κατασκευασμένες από αρκετά λεπτά και ισχυρά στοιχεία υαλοβάμβακα για να αντέχουν το βάρος του οχήματος. Για να προστατεύσει την εφεύρεσή της, η Michelin κατέθεσε 50  διπλώματα ευρεσιτεχνίας.

Advertisement

Το πρωταρχικό πλεονέκτημα του ελαστικού χωρίς αέρα Uptis είναι ότι είναι ανθεκτικό στο τρύπημα. Τα τρυπήματα και άλλοι παράγοντες που προκαλούν ταχεία απώλεια πίεσης ή ακανόνιστη φθορά αφορούν συνολικά 200 εκατομμύρια ελαστικά.

Η κυκλοφορία ελαστικών χωρίς αέρα θα μπορούσε να μειώσει το κόστος, τα υλικά και την ενέργεια που χρησιμοποιείται για την κατασκευή τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Advertisement