Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μία Mercedes-AMG GT S με φαρδιά «καπούλια»

Ελλάδα 21:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μία Mercedes-AMG GT S με φαρδιά «καπούλια»

ΝΕΑ

Μία Mercedes-AMG GT S με φαρδιά «καπούλια»

ΝΕΑ

Η εταιρεία βελτιώσεων Prior Design από το 2015 ειδικεύεται στην εικαστική και τεχνολογική μεταμόρφωση του κορυφαίου κουπέ μοντέλου Mercedes-AMG GT S. Τώρα μας αποκαλύπτει τη νέα της δημιουργία.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

Το κύριο χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης AMG GT S, η οποία τιτλοφορείται PD700 GTR, είναι το νέο αεροδυναμικό πακέτο, που περιλαμβάνει φαρδύτερα φτερά, έντονα πλευρικά μαρσπιέ, νέο εμπρός καπό, μεγαλύτερο πίσω διαχύτη, καθώς και μία σταθερή πίσω αεροτομή, που μας φέρνει στο νου, την κορυφαία έκδοση AMG GT R.

prior-design_PD700GTR_widebody_bodykit_mercedes_amg_gts_PD3FORGED_priordesignwheels_14-1024x646-chariatis-530

Η Prior Design δεν ανακοινώνει το κόστος της συγκεκριμένης μετατροπής, αλλά από τη στιγμή που σχεδόν όλα τα αξεσουάρ είναι κατασκευασμένα από carbon, πιθανολογούμε ότι θα κοστίζει αρκετά. Παράλληλα, ο οίκος βελτιώσεων έχει τοποθετήσει νέας σχεδίασης ζάντες 21 ιντσών, τοποθετημένες σε ελαστικά Continental ZR, διαστάσεων 245/30 εμπρός και 305/25 πίσω. Στην ανάρτηση, έχουν τοποθετηθεί ελατήρια της H&R, που έχουν μειώσει το συνολικό ύψος κατά 40 mm, ενώ η σπορ ανάρτηση διαθέτει ειδικά φλαπς για την ανάλογη ηχητική υπόκρουση. Στο εσωτερικό, υπάρχει αρκετή ποσότητα από Alcantara και ανθρακόνημα, ενώ έχουν τοποθετηθεί τα λογότυπα του οίκου στο τιμόνι και στα προσκέφαλα των καθισμάτων.

Advertisement

prior-design_PD700GTR_widebody_bodykit_mercedes_amg_gts_PD3FORGED_priordesignwheels_8UP-1024x683-chariatis-640

Τέλος, ο κινητήρας παραμένει ίδιος με την «πολιτική» έκδοση της Mercedes-AMG GT S. O V8 των 4,0 λίτρων, με τη βοήθεια δύο turbo αποδίδει 522 PS και 68,3 kgm ροπής, με τις επιδόσεις να ακολουθούν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου (0-100 km/h σε 3,8” και τελική ταχύτητα 310 km/h).

Advertisement