Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μια Giulia επετειακή, με στοιχεία από εκείνη του ‘60

Ελλάδα 12:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μια Giulia επετειακή, με στοιχεία από εκείνη του ‘60

ΝΕΑ

Μια Giulia επετειακή, με στοιχεία από εκείνη του ‘60

ΝΕΑ

Δημιουργήθηκε ως φόρος τιμής για την πρώτη γενιά της Giulia της σειράς 105 χρησιμοποιώντας μια Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio.

Advertisement
Advertisement

Μια ιδιαίτερη πρόταση από την ErreErre Fuoriserie για τον εορτασμό των 60 χρόνων της Giulia, θα είναι στη διάθεση των ενδιαφερόμενων για αγορά.

Μάλιστα, δεν έχει ανακοινωθεί κάποιο όριο στην παραγωγή του ιδιαίτερου κιτ για το μοντέλο, παρά μόνο η τιμή για την ιδιαίτερη αυτή πρόταση. Συγκεκριμένα, το κόστος έχει οριστεί στα 246.000 ευρώ, χωρίς να υπολογίζεται το κόστος του αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιηθεί ως δότης (που είναι η Giulia Quadrifoglio. Το νέο αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί ως φόρος τιμής στην αρχική Giulia της σειράς 105, που παρήχθη μεταξύ 1962 και 1978.

Advertisement
Advertisement

Αξίζει να σημειώσουμε πως οι ιδιοκτήτες των πρώτων 10 αυτοκινήτων που θα κατασκευαστούν, θα έχουν έκπτωση σχεδόν 50.000 ευρώ. Η μετατροπή επικεντρώνεται σε έναν ουσιαστικό επανασχεδιασμό του ιταλικού σεντάν, με τη διαμόρφωση του μπροστινού μέρους να παραπέμπει άμεσα στο παρελθόν, με τους τέσσερις μεγάλους στρογγυλούς προβολείς και το παραδοσιακό τριγωνικό μοτίβο στη μάσκα της Alfa Romeo.

Οι θόλοι των τροχών διογκώνονται σημαντικά καθώς τα φτερά νέας σχεδίασης με τα οποία αντικαθίστανται τα τυπικά του αυτοκινήτου (εξ ου και η «δίαιτα», με το συνολικό βάρος να είναι περιορισμένο κατά 200 κιλά) είναι από ανθρακόνημα, κάνοντας τις γραμμές του αυτοκινήτου πιο έντονες προκειμένου να θυμίζουν όσο γίνεται περισσότερο την αρχική Giulia. Στο πίσω μέρος, τα παραλληλόγραμμα φώτα έρχονται σε πλήρη αρμονία με τη συνολική εικόνα, ενώ και δύο μικρές αεροτομές εντοπίζονται στην κορυφή της αναδιαμορφωμένης οροφής και στο πορτμπαγκάζ.

Advertisement

Οι τροχοί του αυτοκινήτου είναι σιδερένιοι με σχεδίαση ρετρό, προκειμένου να παραπέμπει και αυτή στο αυτοκίνητο της δεκαετίας του ’60. Ο V6 κινητήρας με τους 510 ίππους παραμένει κάτω από το εμπρός καπό αλλά δεν έχουμε ενημέρωση για το πόσο καλύτερες είναι οι επιδόσεις του αυτοκινήτου που είναι σημαντικά ελαφρύτερο από την εργοστασιακή μορφή της Giulia Quadrifoglio, η οποία θυμίζουμε πως τα 100 χλμ./ώρα από στάση, τα «έχει» σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πως θα προτιμούσατε την Alfa Romeo: Σπορ ή μαζική;
Όλα όσα γνωρίζουμε για τη νέα Alfa Romeo Giulia
Euro NCAP: Πεντάστερη η Alfa Romeo Tonale (+video)