Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μια extreme εκδοχή της BMW M1

Ελλάδα 13:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μια extreme εκδοχή της BMW M1

ΝΕΑ

Μια extreme εκδοχή της BMW M1

ΝΕΑ

Ψηφιακός καλλιτέχνης αντλεί έμπνευση από το πρώτο κεντρομήχανο μοντέλο της BMW και καταθέτει τη δική του, ριζοσπαστική πρόταση.

Advertisement
Advertisement

Πολλά είναι τα μοντέλα που κατέχουν ξεχωριστό κεφάλαιο στην ιστορία της BMW, και η M1 είναι αναμφίβολα ένα από αυτά. Τη σπουδαιότητα του sports car καταδεικνύει και η ονομασία του: Το “M” χαρακτήριζε τα μοντέλα των Βαυαρών που ξεχώριζαν για τη μηχανολογική τους αρτιότητα, ενώ αριθμός “1” υπογράμμιζε τη σημασία του συγκεκριμένου πρότζεκτ για τη μάρκα.

Η BMW M1 που παράχθηκε μεταξύ 1978-1981 ήταν το πρώτο κεντρομήχανο δημιούργημα της εταιρείας (σ.σ. ακολούθησε η BMW i8). Οι απαρχές εντοπίζονται το 1972, όταν η BMW έστρεψε το βλέμμα της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ούσα, όμως, άπειρη από αγώνες αυτοκινήτου, γρήγορα ήρθε σε επαφή με τη Lamborghini, ώστε να αναπτύξουν από κοινού το αυτοκίνητο.

Advertisement
Advertisement

Οι σχέσεις, ωστόσο, ανάμεσα στις δύο εταιρείας δεν άργησαν να διαταραχθούν – παράλληλα με την οικονομική δυσπραγία της Sant’Agata Bolognese –  με την BMW να τελικά επωμίζεται όλο το βάρος για την εξέλιξη του πρότζεκτ.

Σημείο αναφοράς του μοντέλου αποτέλεσε το επιθετικό design του, με τις πολλές γωνίες, το «κοφτερό» ρύγχος, τα αναδιπλούμενα φώτα, τη χαμηλή γραμμή οροφής και το χαρακτηριστικό κάλυμμα του κινητήρα με τις περσίδες. Το αθλητικό λουκ του πισωκίνητου μοντέλου, μάλιστα, έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη πολλών φίλων της αυτοκίνησης, οι οποίοι το εντάσσουν σε ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα στην ιστορία

Advertisement

Μια extreme ψηφιακή εκδοχή 

Όμορφες μνήμες με πρωταγωνίστρια την BMW Μ1 διατηρεί και ένας ταλαντούχος καλλιτέχνης – ονόματι Al Yasid- ο οποίος με τη βοήθεια Η/Υ δημιούργησε μια αληθοφανής ψηφιακή απεικόνιση της… υποτιθέμενης extreme εκδοχής της.

Advertisement

O Al Yasid «έντυσε» την BMW M1 με ένα ριζοσπαστικό widebody kit που της χαρίζει επιπλέον πλάτος και πιο επιβλητική παρουσία. Κύριο χαρακτηριστικό του ψηφιακού δημιουργήματος του μοντέλου είναι η ελάχιστη απόστασή του από το έδαφος, ο ριζοσπαστικός μπροστινός προφυλακτήρας που παραπέμπει σε… φτυάρι και τα υπερ-φουσκωμένα φτερά. Απαρατήρητες, επίσης, δεν γίνεται να περάσουν οι τεράστιες ζάντες, όπως και η πελώρια αεροτομή.

Όπως συνηθίζεται να συμβαίνει με τα συγκεκριμένου τύπου ψηφιακά δημιουργήματα, ο Al Yasid δεν καταθέτει κάποια πρόταση για το σύστημα πρόωσης του μοντέλου.

Advertisement

Υπενθυμίζουμε πως η ορίτζιναλ BMW M1 ενσωμάτωνε έναν 6κύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα 3,5 lt που παρήγαγε 277 PS και συνεργαζόταν με 5αρι μηχανικό κιβώτιο ZF. H επιτάχυνση στα πρώτα 100 km/h ερχόταν σε 5,9 sec και η τελική έφτανε τα 269 km/h.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα η νέα BMW M5 CS;
Το πρώτο test drive της ολοκαίνουριας BMW M5 CS (video)
BMW M5 CS: Αποκάλυψη για το ισχυρότερο μοντέλο των Βαυαρών