Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μία BMW M2 Competition με 525 PS

Ελλάδα 0:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μία BMW M2 Competition με 525 PS

ΝΕΑ

Μία BMW M2 Competition με 525 PS

ΝΕΑ

H Manhart παρουσιάζει το τελευταίο της δημιούργημα που βασίζεται στη BMW M2 Competition και έχει εξωφρενική ισχύ.

Advertisement
Advertisement

Από το 2016, όταν η BMW παρουσίασε για τη M2, το γερμανικό κουπέ αποτέλεσε ένα από τα αγαπημένα μοντέλα όσων θέλουν εμφάνιση και επιδόσεις, χωρίς να χρειαστούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, όπως συμβαίνει στις M3 και M4.

Βέβαια είχαν στη διάθεσή τους μικρότερη ισχύ, σε σχέση με τα προαναφερθέντα μοντέλα, κάτι που όμως δεν ισχύει με την βελτιωμένη από την Manhart έκδοση, που φέρει τον κωδικό MH2 500. Οι τεχνικοί του γερμανικού οίκου βελτιώσεων πήραν ουσιαστικά ως βάση τη M2 Competition και την διαμόρφωσαν ανάλογα, αισθητικά και μηχανικά.

Advertisement
Advertisement

Η ειδοποιός διαφορά βρίσκεται στον κινητήρα, εκεί όπου υπάρχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Η φίρμα από το Wuppertal, χάρη στην τεχνογνωσία της εξέλιξε το ήδη υπάρχον εξακύλινδρο σε σειρά twin-turbo μοτέρ των 3,0 lt (S55) που τοποθετείται στην έκδοση παραγωγής, με αποτέλεσμα την σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης και ροπής. Έτσι, η Manhart MH2 500, έχοντας ένα νέο λογισμικό και αναβαθμισμένο ECU, αποδίδει πλέον 525 PS και 700 Nm ροπής, ξεπερνώντας πέραν της M2 και τη νέα M4 Competition των 510 PS και 650 Nm ροπής. Στα παραπάνω προσθέστε και τις τετραπλές απολήξεις από carbon με μεγαλύτερη διάμετρο 100 mm.

Η Manhart δεν αποκάλυψε τις επιδόσεις της MH2 500, αλλά το λογικότερο είναι να είναι σημαντικά βελτιωμένες σε σύγκριση με την εργοστασιακή έκδοση που για το 0-100 km/h χρειάζεται 4,2″ και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 km/h.

Advertisement

Πέραν των παραπάνω, αναβαθμίσεις έχει δεχθεί η ανάρτηση με ένα νέο κιτ από την H&R, το οποίο έχει χαμηλώσει την απόσταση από το έδαφος, βελτιώνοντας παράλληλα την οδική συμπεριφορά. Φυσικά, στο θέμα της οπτικής, η MH2 500 ξεχωρίζει αμέσως, χάρη στο νέο body-kit που περιλαμβάνει αρκετά τμήματα από ανθρακονήματα, όπως το εμπρός σπόιλερ και τον πίσω διαχύτη, αλλά και τις εντυπωσιακές 20” ζάντες ελαφρού κράματος.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα δέκα πιο παράξενα αυτοκίνητα των ’80s
Η εκρηκτική Toyota GR Supra των 1.000 ίππων
Το Ford Mustang Mach-E με bodykit και φαρδύτερους τροχούς