Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Mercedes-Benz EQS με δικύλινδρο χιλιάρι;

Ελλάδα 22:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Mercedes-Benz EQS με δικύλινδρο χιλιάρι;

ΝΕΑ

Mercedes-Benz EQS με δικύλινδρο χιλιάρι;

ΝΕΑ

Η Mercedes-Benz είχε στα υπόψη μια έκδοση της ηλεκτρικής EQS range extender.

Advertisement
Advertisement

Η Mercedes-Benz EQS, η πολυτελής ηλεκτροκίνητη λιμουζίνα της γερμανικής εταιρείας, προκάλεσε μεγάλη εντύπωση όταν παρουσιάστηκε. Πρόσφατα, το μοντέλο επανασχεδιάστηκε για να αποκτήσει μια πιο κλασική και τυπική εμφάνιση ενός αυτοκινήτου της, τουλάχιστον αυτή που χαρακτηρίζει τα πολυτελή σεντάν της.

Μετά την εμφάνιση και πώληση της EQS στην αγορά, οι άνθρωποι της Mercedes-Benz  θέλησαν να διερευνήσουν το ενδεχόμενο να δημιουργήσουν και μια εκδοχή της η οποία θα διέθετε και range extender, δηλαδή έναν μικρό θερμικό κινητήρα ο οποίος θα λειτουργούσε μόνο ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες του οχήματος όποτε χρειαζόταν.

Ως γνωστόν, σε μια τέτοια υβριδική διάταξη ο ΜΕΚ δεν συνδέεται με τους τροχούς και δεν δίνει κίνηση σε αυτούς. Ο ρόλος του είναι να αυξάνει την αυτονομία τού αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος και εξασφαλίζει τη δυνατότητα συνέχισης της πορείας εάν δεν υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης των συσσωρευτών σε δεδομένη χρονική στιγμή.

Advertisement
Advertisement

Οι άνθρωποι της Mercedes-Benz είχαν αρχίσει να κάνουν δοκιμές με πρωτότυπα της EQS τα οποία διέθεταν έναν δικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας ενός λίτρου (ως range extender), ο οποίος ήταν μια μετατροπή του τετρακύλινδρου με την κωδική ονομασία «M254». Θυμίζουμε ότι αυτός τοποθετείται στη C-Class, για παράδειγμα.

Όμως, σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Autocar, η διαδικασία εξέλιξης σταμάτησε. Το μέσο επικαλείται έμπιστη πηγή εντός της εταιρείας η οποία θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία της.

Όπως, αναφέρει αυτή, στη γερμανική εταιρεία κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η συγκεκριμένη τεχνολογική πρακτική θεωρείται ως «μεταβατική τεχνολογία» που είναι ακριβή στην παραγωγή της και φέρνει ελάχιστα οφέλη, τελικά.

Advertisement

Στα πρωτότυπα της EQS με range extender o θερμικός κινητήρας ήταν τοποθετημένος εμπρός, καθώς ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται στο πίσω μέρος και κινεί τους εκεί τροχούς. Όμως, αποδείχτηκε ότι το μοτέρ αύξανε το βάρος του οχήματος χωρίς να έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Επίσης, εάν η συγκεκριμένη έκδοση θα έμπαινε σε διαδικασία παραγωγής η τιμή της θα αυξανόταν αισθητά. Τα δεδομένα αυτά οδήγησαν τα στελέχη της εταιρείας να σταματήσουν το πρόγραμμα εξέλιξης και κατασκευής μιας τέτοιας έκδοσης του μοντέλου.

Advertisement