Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Mercedes 450 SLC 5.0 είναι θρύλος των ράλι και έχει ανάλογη αξία!

Ελλάδα 20:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Mercedes 450 SLC 5.0 είναι θρύλος των ράλι και έχει ανάλογη αξία!

ΝΕΑ

Η Mercedes 450 SLC 5.0 είναι θρύλος των ράλι και έχει ανάλογη αξία!

ΝΕΑ

Έρχεται από το μακρινό 1979, με όλες τις προδιαγραφές της εποχής και μια βαριά αγωνιστική κληρονομιά.

Advertisement
Advertisement

Αν και η πλειοψηφία των παλαιότερων φίλων του WRC θεωρεί το Group B ως τη «χρυσή εποχή» του μηχανοκίνητου σπορ κι αυτή που προηγήθηκε ήταν επίσης πολύ δυνατή και σημαδεύτηκε από την παρουσία αυτοκινήτων που… φέρνουν δάκρυα στα μάτια!.

Πάρτε ως παράδειγμα αυτή την Mercedes-Benz 450 SLC 5.0 του 1979, που αποτελεί μια τρανή απόδειξη του πνεύματος εκείνης της εποχής και της διάθεσης των κατασκευαστών να παρουσιάσουν ό,τι καλύτερο διέθεταν στο «οπλοστάσιό» τους.

Η συγκεκριμένη αγωνιστική Mercedes, είναι μία από τις μόλις τέσσερις που διατέθηκαν αρχικά για το για το Bandama Rally Cote d’Ivoire του 1979,

Advertisement
Advertisement

 Τερμάτισε τον αγώνα στη δεύτερη θέση, με πλήρωμα τους Bjorn Waldegard και Hans Thorszelius. Αν και δεν ήταν το αυτοκίνητο που κέρδισε τη σημαντική πρώτη νίκη, τελικά έδωσε στον θρυλικό Waldegard τον τίτλο οδηγού, του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι εκείνης της χρονιάς.

Ένα ίδιο αγωνιστικό μοντέλο, που τερμάτισε πρώτο στον συγκεκριμένο αγώνα, οδηγούσε ένας άλλος θρύλος, ο Hannu Mikkola, επιτυγχάνοντας μια μοναδικής επίδοση, καθώς ήταν η πρώτη νίκη αυτοκινήτου με V8 κινητήρα σε αγώνα WRC.

Τόσο το μπλοκ του κινητήρα, όσο και πολλά από τα στοιχεία του αυτόματου κιβωτίου, είχαν κατασκευαστεί αλουμίνιου, για να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή μείωση βάρους.

Advertisement

Η συγκεκριμένη 450 SLC 5.0 είναι μία από τις 19 που κατασκευάστηκαν ποτέ και σίγουρα μία από τις ελάχιστες που διασώζονται και διατηρούνται σε αυτή την κατάσταση. Με ιστορία, που δεν σταματά στον πρώτο μεγάλο αγώνα.

Το 1980, έτρεξε στο Marlboro Safari Rally στην Κένυα, τερματίζοντας τρίτος και αργότερα το ίδιο έτος χρησιμοποιήθηκε ως εκπαιδευτικό αυτοκίνητο στην Αργεντινή. Μέχρι το 1982, πουλήθηκε στον Serge Beankens (γνωστός και ως Serge Power), ο οποίος αποφάσισε να αφαιρέσει τον κινητήρα από αλουμίνιο, να τον αντικαταστήσει με μια πιο αξιόπιστη έκδοση από χάλυβα για να συμμετάσχει σε αγώνες αντοχής.

Advertisement

Το αυτοκίνητο έτρεξε στις 24 Hours of Spa του 1982 με οδηγούς τους Claude Bourgoingnie, Alain Lierneux και John Cooper.

Μέχρι το 1984, ο Serge Beankens αποφάσισε να επανατοποθετήσει τον κινητήρα από αλουμίνιο και να τον πουλήσει στον Dr. Peter Lorenz, ο οποίος επέλεξε να τον επαναφέρει στις προδιαγραφές του 1979.

Αυτή η Mercedes 450 SLC 5.0 “Rallyewagen” θα δημοπρατηθεί από την RM Sotheby’s Monaco, από τις 10 έως τις 11 Μαΐου και η βαριά κληρονομιά της, αναμένεται να εκτοξεύσει την τιμή της, κοντά στα 1,1 εκατ. ευρώ!

Advertisement