Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Mercedes-AMG GLR: Το ηλεκτρικό SUV coupe για το 2025

Ελλάδα 6:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mercedes-AMG GLR: Το ηλεκτρικό SUV coupe για το 2025

Mobility

Mercedes-AMG GLR: Το ηλεκτρικό SUV coupe για το 2025

Mobility

Αν σας θυμίζει κάτι, δεν είναι τυχαίο. Η ηλεκτρική πρόταση GLR έχει αισθητικά στοιχεία κυρίως σε ότι έχει να κάνει με τους όγκους του αμαξώματος από την R-Class και προορίζεται ως πρόταση να παρουσιαστεί από τη Mercedes-AMG το 2025.

Advertisement
Advertisement

Είναι μια «αναγέννηση» για την R-Class, το μοντέλο της Mercedes που αποδείχτηκε πως ήταν πολύ μεγάλο για αγορές εκτός ΗΠΑ.

Η ηλεκτρική προοπτική του όμως, αλλάζει τα δεδομένα της αποδοχής του από το κοινό, μια και πλέον θα μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι στις ανάγκες των καταναλωτών που διαμορφώνουν ηλεκτροκίνητη συνείδηση και κουλτούρα. Αυτή είναι η πιο ισχυρή δημιουργία πάνω σε ένα concept που άφησε πίσω του ο απομακρυσμένος προϊστάμενος της AMG, Tobias Moers. Η Mercedes GLR είναι ένα πολυτελές SUV με μπαταρία, που θα εμφανίζει εξαιρετικές επιδόσεις και θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας των μοντέλων EQ.

Advertisement
Advertisement

Πρόκειται λοιπόν για ένα SUV, όπως η GLC, σε πιο sport διάθεση αναφορικά με την αισθητική του αλλά και σημαντικά πιο μεγάλο σε διαστάσεις. Είναι –για όσους θυμούνται το μοντέλο- μια νέα περίπτωση R-Class που φτάνει 20 χρόνια μετά, να αποτελεί το ηλεκτρικό αντίστοιχο για την EQ γκάμα. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο μπορεί να μην ισχύσει τελικά το όνομα GLR και στην πορεία να δούμε το μοντέλο ως EQR. Η ενέργεια παρέχεται από ένα πακέτο ισχύος 105kWh. Οι στρογγυλές ενεργειακές κυψέλες με υγρή ψύξη δίνουν το μέγιστο της απόδοσης, ενώ οι νέες μπαταρίες της AMG με βάση το γραφένιο έχουν σχεδιαστεί για γρήγορη φόρτιση έως και 350kW. Δεδομένου ότι αυτό θα ήταν ένα αυτοκίνητο κατασκευασμένο για χιλιόμετρα που θα μεταφέρουν πολλούς επιβάτες, οι μπαταρίες πρέπει να είναι ανθεκτικές στη σκληρή χρήση του αυτοκινήτου που θα μεταφέρει μεγάλο φορτίο. Η απόδοση ισχύος θα φτάνει τους 1.006 ίππους σε κάποιες εκδόσεις του μοντέλου, ενώ υπό κανονικές συνθήκες το αυτοκίνητο λειτουργεί ως προσθιοκίνητο με τους πίσω τροχούς να εμπλέκονται όταν κριθεί απαραίτητο.

Δείτε ακόμα:

Advertisement

Mercedes-AMG GT Black Series: Έτσι έγινε Bασιλιάς στο ‘ring (VIDEO)

Πρώτη γεύση από τη νέα Mercedes C-Class

Advertisement

Ποιος θα μπορούσε να αρνηθεί αυτή την Mercedes-Benz EQR;